פרסום ראשון: "בת השוטר" תמשיך לעונה שלישית. אורי דוידוביץ

פרסום ראשון: "בת השוטר" תמשיך לעונה שלישית

לפרוגי נודע כי סדרת המתח האהובה והמצליחה, "בת השוטר" (טין ניק, yes) תמשיך לעונה נוספת על המרקע • אלו הפרטים הראשונים!

"בת השוטר" (טין ניק, yes) נחשבת לאחת מסדרות הנוער הבולטות והאהובות בישראל. רבים משבחים אותה גם על היותה סדרה בוגרת ומותחת יותר מסדרות הנוער קלאסיות - וכעת, אחרי שתי עונות, לפרוגי נודע הוחלט לאשר רשמית עונה נוספת, שלישית במספרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מהפרטים שנודעו לנו עד כה - בימים אלו מפתחים את העונה החדשה שתעסוק, בין היתר, בשנה האחרונה התיכון ולקראת גיוסם לצבא ההגנה לישראל, לעומת העולם החרדי - שם יש עניין אחר בשלב הזה בחיים. 

© רונן פדידה, באדיבות yes

ככל הידוע לנו רוב הקאסט העיקרי צפוי להמשיך לעונה נוספת, לצד ליהוקים חדשים ומפתיעים בעונה החדשה. בנוסף, צפי הצילומים הוא כב רבקיץ הקרוב כאשר שידור העונה יהיה ברבעון האחרון של 2023 // תחילת 2024.

 

רק נזכיר כי בתום העונה הראשונה של הסדרה לא היה ברור אם זו תמשיך לעונה נוספת, שכן רגע לפני עלייתה לאוויר הייתה מיועדת בכלל לערוץ ילדים אחר, שנסגר. אך הביקוש העצום מצד הקהל הוביל לעונה שנייה שהסתיימה לפני מספר חודשים. גם בתומה לא היה ברור מהו גורל הסדרה, רבים בהפקה סברו כי לא יתנו אישור לעונה נוספת, אך גם כאן אהבת הקהל ונתוני הצפייה עשו את שלהם והוחלט שאי אפשר לוותר על עונה שלישית לסדרה, לדבריהם.

רק נזכיר כי בשנת 2020 זכתה העונה הראשונה בתואר "סדרת הנוער של השנה", ובימים אלו מתמודדת על התואר גם העונה השנייה של הסדרה וכן חברי הקאסט.

© טל שחר
ראיון
"עברתי ליד חרדים, הם הורידו את הראש ונעלבתי - היום אני יותר מבינה את זה"
שיראל נר
בימים אלו היא מככבת על המסך בעונה השנייה של "בת השוטר" (טין ניק, yes) העוסקת בעולם החרדי. בראיון מיוחד מספרת לנו השחקנית מור סרוסי על ההצלחה של הסדרה, הקרבה שלה לדת ולאמונה וגם - האם היא הייתה מסכימה לאיחוד של "כדברא"?
תגובות