סקיי 2: לא מביישת הפקות של נטפליקס. סקיי 2 טין ניק

סקיי 2: לא מביישת הפקות של נטפליקס

אחרי לא מעט זמן המתנה: העונה החדשה של "סקיי" עלתה השבוע לאוויר • האם ההיה שווה לחכות? זה מה שחשבנו על פרקי פתיחת העונה!

העונה הראשונה של "סקיי" הייתה עשויה טוב ומראש היה נראה מדובר בסדרה שעשויה להצליח בחו״ל בכל פרמטר, אבל לגמרי לא ציפיתי שהעונה השנייה שעלתה בימים אלו (טין ניק ב-yes וב-HOT) תעורר בי תחושות גדולות יותר מעונת הבכורה המעולה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תקציר העלילה: מאורעות הסדרה ממשיכות כשבוע מאז פרק הסיום של העונה הקודמת - סקיי בחלל, אריק מוצף געגוע ומילי חוזרת למציאות שונה לגמרי מלפני החופשה באלסקה. אלא שאז חייזר מרושע מגיע וגורם להכל להשתנות!

 

הטוויסט בעלילה (שלא נגלה לטובת אלו שלא צפו עדיין) מפתיע ודי גאוני! הוא מרענן את הסיפור, נותן לו נקודת פתיחה מעולה ומציב גם את הדמויות הפחות המרכזיות בעין אחרת ובבמה גדולה יותר.

התסריט חד יותר, ההומור של הסדרה ברמה אפילו גדולה יותר מהעונה הקודמת (ואנו לגמרי מגדירים גם את העונה הראשונה כדרמה קומית!), ופשוט הכל יותר. החל מהצילום המטורף שלא מבייש סדרות בהפקות בנטפליקס או בכל דבר אחר מעבר לים. הכל נראה ומצולם פשוט מעולה ומרהיב, ברמת הפליאה שנעשה דבר כזה בארץ ועוד בסדרות נוער!

הבימוי של הבמאית החדשה (ולראשונה על הכס הראשי), עומר גולדמן, שבאה בעצמה מסדרות בז׳אנר (ושל היוצרים של "סקיי" ספציפית), עושה עבודה מדוייקת, מעוררת השראה ועם טיימינג קומי ששפך אותנו מצחוק! השינוי של הסדרה מורגש גם בפרט הזה וראוי לציין אותה לטובה. היא הברקה לתפקיד הבמאית ועשתה עבודה מעולה עם הפרויקט.

© סקיי 2 טין ניק

גם הכתיבה מורגשת אחרת קצת, אך שומרת על הקו הייחודי והניחוח שהתאהבנו בו בסיבוב הקודם של "סקיי" על המסך שלנו. אומנם גיורא חמיצר ונועה פניני כתבו יחד, אך בהשקה סיפרו לנו כי פניני היא זו שהובילה את העונה ומגיע לה שאפו. לא חשבנו שנתאהב כך מחדש בסדרה ועוד בעונתה השנייה.

המשך מוצלח
הסדרות בהן עונות ההמשך היו טובות יותר מהראשונה
שיראל נר
מ"כפולה" ועד "יומני הערפד": בדרך כלל ברוב הסדרות שבהן אנו צופים העונה הראשונה היא המוצלחת ביותר, עם זאת ישנן כמה סדרות שלהפתעתנו היו מוצלחות יותר מהראשונה • הרשימה שלנו

ומילה ענקית לשחקני הסדרה - אנחנו לא יודעים מה קרה איתכם בין העונות - אבל אתם פשוט תותחים ומצויניים אחד אחד! אני לא נוטה "לעוף" בהגזמה בביקורת שלי, אבל בצפייה הראשונית בפרקים פשוט רציתי למחוא לכם כפיים על כל כך הרבה סצינות שלכם.

עידו טאקו מעולה בדרמה ובהובלה, שחר טבוך ודולב סלע הם הצמד עם ההומור המוזר והקורע - והתפקיד הזה פשוט מדוייק עבור שניהם, מעין רחימה מתגלה מחדש כשחקנית קומית איכותית, אופק פסח פשוט גאון משחקי שאי אפשר שלא להתאהב בו ובתמימות של הדמות שלו.

© סקיי 2, טין ניק

בר מיניאלי ורביד רונן הן השילוב הכי קוסמי וקולע של הביצ׳יות מהגיהנום. הסצינות שלהן יחד הן הדבר הכי טוב בסדרה, הבעות הפנים שלהן זה ספיצ׳לס ולצד הבימוי הנכון - הן פשוט עשו עבודה אחת למעלה בכל הנוגע לרמת המשחק.

© סקיי 2 טין ניק
© אושרת עזרא, יחסי ציבור

בקיצור, "סקיי 2" נתנה פתיחה מעולה, עם אווירה מרעננת ואווירה של הצבת רף גבוה יותר מזו שקדמה לה. הכל מצחיק יותר, מדוייק יותר, מרשים יותר וחו״ל יותר. היא נותנת כבוד ברמת העשייה לסדרות בארץ, ומי יודע, אולי היא באמת תמצא את עצמה באיזה נטפליקס...

 
תגובות