היוש או ביוש: מלכי ההיוש והביוש של 2014 מלאת הסטייל . צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה, אור גפן, איציק בירן

היוש או ביוש: מלכי ההיוש והביוש של 2014 מלאת הסטייל

השבוע בפינה - מסכמים את שנת 2014. מי מלכ/ת הביוש? מי מלכ/ת ההיוש? מה אנחנו חושבים שיקרה בשנה הבאה? ומי לעולם לא ישתפר? כל זה כאן בסיכום

במקום העשירי - נטלי דדון 

במקום העשירי נתחיל עם מלכת הביוש שלנו, נטלי דדון.  איכשהו כל פעם מחדש נטלי הצליחה לאכזב אותנו, אם היא מנסה להיות קלאסית - הבגדים שלה פשוט מבוגרים מידי, אם היא מנסה להיות מאגניבה – זה נראה מסורבל, מנסה לחזור למראה מתון ושמה תוספות שיער – זה נראה כמו מין קן ציפורים על הראש. נטלי, תפסיקי לנסות להיות מה שאת בהחלט לא, ולפעמים לוק פשוט יכול להיות הכי מדהים עלייך.

© ענת מוסברג
© רפי דלויה

במקום התשיעי - הילי ילון

במקום התשיעי הילי ילון. מה לעזאזל עובר על הילי ילון, את כבר מזמן לא בתפקיד של בת 16, את לא רועה כבשים, ובטח שלא מספיק מגניבה בשביל ללבוש חליפות. פשוט תתאפסי ותביני שילדים רואים את מה שאת לובשת, ואת לא רוצה להרוס להם את הילדות.

© רפי דלויה

במקום השמיני - תובל שפיר

במקום השמיני, תובל שפיר או איך שהשפריות אומרות את זה"תובי חטובי", היי תובי, אתה לא באמת חטובי, או נראה טוב, ובטח שלא יודע להתלבש. חוץ כמה אירועים שהסטייליסט שלך דאג שיהיה לך לוק הורס, אתה דאגת להרוס את המראה בפעמים אחרות, בסדר אתה רוצה להשאר "צנוע", אבל אתה עדיין לא ערס מהשכונה, הגיע הזמן להתבגר ולהיות קלאסי.

© רפי דלויה
© איציק בירן

במקום השביעי - רוסלנה רודינה

במקום השביעי רוסלנה רודינה. רוסלנה אנחנו עוד איכשהו מוותרים לך, כי את היית בהריון, והמוח קצת התשגע, אבל, גם לפני ההריון את לא בדיוק היית "מלכת ההיוש", אנחנו מצפים עכשיו לאחר לידת יאן, שיחזור אלייך טיפה של סטייל.

© שוקה כהן
© לם וליץ

במקום השישי - שירן סנדל 

במקום השישי היא שירן סנדל היפה, שירן הראתה לנו כמה פעמים שהיא יודעת להתלבש בסטייל, אבל המון פעמים היא הראתה לנו שלא. הידעתם שהיא בת 27? כי לפי מה שהיא לובשת, היא נראת בת 15, שירן הלוקים שלך חמודים, אבל ממש לא תואמים לגילך.

© רפי דלויה
© רפי דלויה

במקום החמישי - עדי הימלבלוי

במקום החמישי עדי הימלבלוי, שהיא לא בדיוק ביוש, ולא בדיוק היוש. כשעדי מתלבשת פשוט, כמו שמלה ומעיל עור, או סתם שמלה חמודה שמתאימה לטרנדים העונה, היא בעלת היוש ענקי, אבל כשהיא מנסה להתלבש לאירועים גדולים, זה נראה רע, כמו שיער וורוד ושמלה כחולה, או מישהו שמלת החתונה?

© שוקה כהן
© ראובן שניידר

במקום הרביעי - ירדן הראל

במקום הרביעי ירדן הראל. ירדן מרוויחה את ההיוש בדם ויזע, טוב אולי בלי דם, וחוץ מכמה אירועים צפופים,  גם בלי יזע.  ירדן משקיעה בסטייל שלה, אוהבת את זה, וזה משתקף בחזרה אלינו. ירדן אוהבת לגוון ולהפתיע כל פעם מחדש. אז קחי היוש אחד עלינו. 

© אביב חופי
© רפי דלויה

במקום השלישי - דון לני גבאי

במקום השלישי היא דון לני גבאי, דון אוהבת להפתיע אותנו כל פעם מחדש בלוק קלאסי, יוקרתי, ומדהים. את שמלות המקסי שלה, היא צריכה להשאיר איתה למשך תקופה מאוד ארוכה, כי הן עושות לה רק טוב, אבל לפני כשבועיים, אנחנו נדהמנו לראות את דון בלוק זרוק, היי דון אל תאבדי את זה!

© רפי דלויה
© שוקה כהן

במקום השני - לי בירן ודר זוזובסקי

במקום השני הם הזוג הכי יפה בביצה, לי בירן ודר זוזבסקי. בנפרד ליבי מתלבש מגניב, שחור ורגיל, גם דר מתלבשת מגניב, טוב אולי במקרה שלה לא שחור, אבל בהחלט רגיל. ביחד הם עושים את זה בלוקים מפציצים שמשלימים אחד את השנייה, יאלה היוש.

© רפי דלויה

במקום הראשון - אליאנה תדהר

ובמקום הראשון היא אליאנה תדהר! כמה שאנחנו אוהבים את אליאנה, היא לא צריכה עקבים, או אקססוריז מיוחדים בשביל לתת את הלוקים, הכי טרנדים, הכי יפים, הכי הכל! השמלות הקצרות, הג'ינסים הפשוטים, הופכים את הלוקים שלה לפשוט מדהימים ללא מאמץ. אליאנה קחי את התואר ואת ההיוש הכי גדול שלנו.

© רפי דלויה
© רפי דלויה
תגובות