הפקת אופנה לפסח: תקווה לעתיד אופטימי. צילום: סיימון אלמלם

הפקת אופנה לפסח: תקווה לעתיד אופטימי

צילומי אופנה בימי קורונה: פקטורי 54 מציגה סדרת צילומים מיוחדת המבטאת חזרה לפשטות, תקווה לעתיד אופטימי וחלומות על הזמנים שיבואו שאחרי ההסגר. כמו גם שפע של השראה לבגדי חג נכונים ואביביים

בסדרת הצילומים שצילם מנהל הקריאייטיב סיימון אלמלם, מופיעים און רפאלי ודורית רבליס בהפקה טבעית שצולמה במצלמת פילם ללא איפור וללא ריטוש. סדרת הצילומים מציגה את הלוקים לחג הקרוב של המותגים הבינלאומיים המובילים, ביניהם אוף וויט, בלנסיאגה, סיינט לורן, ג'יבנשי, מונקלר, איזבל מרנט, ראלף לורן, מייקל קורס וקלווין קליין.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

דורית רבליס מצולמת בלוקים בגוונים בהירים ורכים, בהשראת דרום צרפת של שנות השבעים. המראות הם נשיים עם תחושה של חופש אמיתי וטבעי. בין הלוקים הבולטים ניתן למצוא מראה לבן רומנטי שכולל חולצה וחצאית של איזבל מארה ושמלה לבנה אייקונית של המעצב הצרפתי ז'אקמוס.

© צילום: סיימון אלמלם
© צילום: סיימון אלמלם

און רפאלי נראה בצילומים, שנערכו בהשראת לוס אנג'לס, כשעליו מוצגים לוקים בהשראת עולם הסטריט. הפריטים הבולטים מתוך קולקציות הקיץ החדשות לגברים שמופיעים בהפקה הם חולצה מכופתרת בהדפס קקטוסים בגוונים חומים טרנדיים של המותג הקליפורני RHUDE וחליפות אווריריות בשילובי צבעים וציורים מעניינים.

© צילום: סיימון אלמלם
© צילום: סיימון אלמלם
© צילום: סיימון אלמלם

אלמלם מתאר את המחשבה שמאחורי הקונספט הפשוט והרך: ״המצב מכריח אותנו לאילוצים רבים, משנה את הצורה שבה אנו מסתכלים על דברים ומעריכים אותם, גורם לנו להעריך שוב את הפשטות והיופי ולהתבונן על הדברים בצורה נקיה, טבעית ונטולת ציניות״.

© צילום: סיימון אלמלם

 

תגובות