שם בשבילנו: מעצמות האופנה למען המאבק בקורונה. צילום: יחסי ציבור

שם בשבילנו: מעצמות האופנה למען המאבק בקורונה

בזמן שווירוס הקורונה משבית את כל העולם, גם תעשיית האופנה נפגעת קשות. במהלך השבועות האחרונים מותגים סגרו את חנויותיהם עד להודעה חדשה ואירועי ענק כמו שבוע האופנה בתל אביב והמט גאלה נדחו למועד לא ידוע. אולי תתפלאו לגלות שכך בתי האופנה הגדולים מתמודדים עם המשבר

העסקים המקומיים הקטנים מתפללים לחזרה לשגרה ומנסים להמעיט בהוצאות ובצדק, אך מי שפועלים רבות בתקופה בריאותית מורכבת זו למען הציבור, אלו דווקא מעצמות האופנה הגדולות שבשגרה שומרות על חזות יוקרתית ומרוחקת. כעת, הן מסייעות למלחמה בנגיף בצורות שונות, מייצור מסיכות מגן וחלוקים ועד לתרומות לארגונים הדואגים לקבוצות הסיכון.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

בין חברות הענק התורמות כספים רבים וכוח עבודה לא מבוטל למטרה זו נמצאים ברברי, ריבולב, נט א פורטה, יוניקלו, בולגרי, קבוצת H&M, כריסטיאן סיריאנו, גוצ'י, ראלף לורן וג'ורג'יו ארמני. גם קים קרדשיאן הציגה סולידריות על ידי תרומה של מיליון דולר ממותג המחטבים בבעלותה, עבור משפחות שנפגעו מה – COVID-19. קרדשיאן הוציאה הודעה לעיתונות, בה אמרה כי "אני כל כך אסירת תודה לכולכם שתמכתם ב- SKIMS מאז שהשקנו אותו לפני שישה חודשים... יום חצי השנה של המותג נפל באמצע משבר גלובלי ולכן יותר מתמיד באחריותנו לתת בחזרה ולעשות מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לאחרים".

מייקל קורס © צילום: יחסי ציבור

בנוסף, חברת "קפרי הולדינגס", אשר נוסדה על ידי מעצב העל מייקל קורס ומחזיקה במותגים מייקל קורס, ורסצ'ה וג'ימי צ'ו, הודיעה שתתרום יותר משלושה מיליון דולר לתמיכה בנפגעי הקורונה בניו יורק, מילאנו ולונדון (מדינות המקור של בתי האופנה הנזכרים). מנשיא החברה נמסר: "לבנו עם אלו שנמצאים בחזית ומסייעים לעולם להיאבק בנגיף... אנו מודים להם על המחויבות יוצאת הדופן שלהם ואומץ ליבם ורוצים להביע את תמיכתנו בהם ובבתי החולים בהם הם עובדים. כמו כן אנו רוצים לחזק ארגונים שמחויבים לסיוע לקהילה. זהו ללא ספק זמן שבו אנשים צריכים להתאחד בכל דרך אפשרית  כיוון שזה מה שהופך את כולנו לחזקים יותר".

ורסצ'ה
ורסצ'ה © צילום: יחסי ציבור

בחשבון האינסטגרם של דיור תוכלו למצוא תיעוד מעניין של העבודה במתפרות המותג, אשר שינו את ייעודן בן רגע ממתפרות לבגדי אופנה עילית מהנחשבות בעולם, למתפרות למסיכות מגן מינימליסטיות. כי מי בעצם לא רוצה מסיכת הוט קוטור?

תגובות