הכי פשוט שיש: לוק חגיגי לפסח מפריטים שלכולנו יש. צילום מסך מאינסטגרם liranko@

הכי פשוט שיש: לוק חגיגי לפסח מפריטים שלכולנו יש

הרשתות החברתיות מתפקעות ממידע, מיותר ונצרך כאחד. הפעם מצאנו בין ערימות המידע כמה אאוטפיטים שיתנו לכם מלא השראה ללוק חגיגי המורכב מפריטים שלכמעט כולנו יש בבית. אז אם אתם עוד לא סגורים על מה תלבשו בליל הסדר, החנויות סגורות והזמנה מאתר כבר לא באה בחשבון, המידע הנצרך הזה הוא במיוחד עבורכם

השנה ליל הסדר יתקיים בבתים של כולנו במתכונת קצת שונה, אך זה לא מה שצריך למנוע מכם ללבוש את האאוטפיט הכי חגיגי ומשמח של השנה. לכן, הכנו לכם מדריך קצר, בעזרת השראות מכמה פאשניסטות ישראליות, שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולמצוא את כל הפריטים שישלימו לכם לוק לבן, בוהק ומדהים. כל מה שצריך זה טי-שירט לבנה הכי פשוטה שיש וכמה דיטיילס נוספים.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

יומיומי ונפוץ

עם שמלה יומיומית ואופנתית ואקססוריז שחורים ונפוצים – סנדלים, סקראנצ'י וכל מה שאתם רוצים, ליבר בלילתי קוברת לכולן בלוק שהוא הכי קל ליישום בעולם. רק אל תשכחו את החולצה הלבנה שמוסיפה לו עוד קצת חגיגיות וגלאם.

פסטלי ומחויט

רומי ספקטור בחרה בחליפה מחויטת בצבע שהוא לא רק טרנדי אלא גם פסטלי. לכן, אם יש לכם פריטים מחויטים בארון, רק תצרפו איזה אקססורי בהיר שמזכיר את הפריחה והנה לכם לוק אביבי ומרשים.

לבן ושוב לבן

אתי קובו לא הסתפקה בטי-שירט לבנה והוסיפה מכנסיים, שרשרת ומשקפיים לכל החגיגה. פשוט תאספו את כל הפריטים הלבנים שיש לכם בארון ואנחנו מבטיחים שתצאו עם אאוטפיט שהוא לא רק חגיגי, אלא גם סופר אופנתי.

תכשיטים וצבעים

גם כאן ניתנת לכם יד חופשית שתאפשר לכם לאסוף את התכשיטים הצבעוניים והזועקים שיהפכו לוק חרוש ופשוט יחסית לאאוטפיט ראוי לליל הסדר. לירן כוהנר עשתה זאת עם עגילים מלאי נוכחות וחצאית תואמת וכבר שכחנו שהחולצה שהיא לובשת היא טי-שירט הכי פשוטה ויומיומית שיש.

ניטראלי וקלאסי

השיעור הכי טוב שקיבלנו במהלך הלמידה המתוקשבת הוא השיעור שקיבלנו מצפייה בתמונה של נטע אלחמיסטר ולא אחרת. נטע יצרה אאוטפיט בוהק וחגיגי בעזרת פריטים קלאסיים בצבעים ניטראליים, שבתוספת חולצה לבנה ישתלבו באאוטפיט מן השורה הראשונה.

 

תגובות