נשף המט גאלה: כל הלוקים הבלתי נשכחים לאורך השנים. צילום: gettyimages_IL/Stephen Lovekin - gettyimages_IL/Larry Busacca

נשף המט גאלה: כל הלוקים הבלתי נשכחים לאורך השנים

בעקבות משבר הקורונה הטקס הכי מסוקר של השנה, אשר תוכנן להתקיים הלילה ולספק לעוקביו מרחבי העולם שלל דרמות אופנתיות, נדחה למועד לא ידוע. במקום סקירת לוקים חדשים ומפתיעים, אספנו לכם את כל הלוקים הכי זכורים לאורך השנים

במוזיאון המטרופוליטן לאמנות שבניו יורק לא ייפרש הערב שטיח אדום וצלמי המגזינים ואתרי החדשות לא ימלאו את אולם הכניסה עד אפס מקום. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה מארגני הנשף נאלצו לדחות אותו השנה לראשונה מזה 72 שנה. אך גם אם היום מיטב הסלבס לא ייהנו מאירוע חגיגי בחברת חבריהם לקליקה הגבוהה, אנחנו ללא ספק יכולים ליהנות מהחושים האופנתיים והנועזים של הסלבס, אשר נתגלו בנשף המט גאלה לאורך השנים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נעמי קמפבל ב-1990

נעמי קמפבל, סופר מודל בעברה אשר נחשבת לאחת הדוגמניות הכי מצליחות של שנות ה-90, נכחה בשנת 1990 בנשף, כשהיא מתהדרת בלוק צבעוני וקייצי המורכב משמלת ורסצ'ה קצרה ותכשיטי זהב מסיביים.

קייט בלאנשט ב-2007

השחקנית האוסטרלית קייט בלאנשט, המכונה גם כאלת השטיח האדום, הגיעה לטקס הגאלה בשנת 2007 כשהיא לבושה בשמלה זהובה מתפקעת מפרנזים של המותג הספרדי בלנסיאגה.

© gettyimages_IL/Evan Agostini

אן האת'וויי ב-2010

השחקנית המצליחה אן האת'וויי, שכיכבה ב"השטן לובשת פראדה", "נוכלות עם סגנון" ועוד רבים וטובים, התייצבה בשנת 2010 על השטיח האדום בשמלת סטרפלס מנצנצת ומחמיאה מבית ולנטינו והלוק המוצלח גרף מחמאות רבות.

© gettyimages_IL/Stephen Lovekin

ביונסה ב-2014

בשנת 2014 ביונסה לבשה שמלת קוטור מרהיבה מבית ז'יבנשי. השמלה, שמלת מחשוף עמוק מבד שחור שקוף עם חרוזים שחורים קטנים רקומים לאורכה, נחשבה כאחת השמלות הנועזות שנראו על השטיח האדום באותה עת.

© gettyimages_IL/Larry Busacca

ריהאנה וקנדל ג'נר ב-2015

שנת 2015 הייתה רוויה בלוקים מדהימים, אך הכוכבות שקוטפות ברשימתנו את תואר 'הבלתי נשכחות' הן כמובן ריהאנה וקנדל ג'נר. ריהאנה הגיעה לגאלה כשלגופה שמלה צהובה של המעצבת גואו פיי ובעקבות לוק מפתיע זה, הזמרת זכתה לביקורות רבות ואין ספור ממים ברשתות החברתיות. קנדל ג'נר לעומת זאת הגיעה בלוק קצת יותר רגוע, הכולל בתוכו שמלת קריסטלים ירוקה בעיצובה של חברת קלווין קליין.

© gettyimages_IL/Mike Coppola
© gettyimages_IL/Larry Busacca

פריאנקה צ'ופרה ב-2017

אי אז בשנת 2017, פריאנקה צ'ופרה - השחקנית המוכרת ואשתו של השחקן והזמר ניק ג'ונאס, התהלכה על השטיח הכחול-לבן בשמלה מבית ראלף לורן בעיצוב אישי. הסגנון של השמלה היה כה ייחודי ולכן הוא לגמרי תופס את מקומו של הלוק האחרון ברשימתנו. ולשנה הבאה בניו יורק הבנויה.

© gettyimages_IL/Neilson Barnard

 

 

 

תגובות