מאירים את הבית: הפאשניסטות מטפחות עציצים וזה הזמן ללמוד וליישם. צילום מסך מאינסטגרם babba@

מאירים את הבית: הפאשניסטות מטפחות עציצים וזה הזמן ללמוד וליישם

אם עד כה התגעגעתם לטבע והצטערתם שדווקא כשההגבלות על היציאה אליו מותנו, גל החום הגיע וממש לא עשה לכם חשק לצאת מהמזגן, הגיע הזמן שתלמדו ממשפיעניות האופנה איך לעצב את הבית מחדש בעזרת עציצים

בתקופה בה היציאות לטבע מוגבלות, בחו"ל בעקבות הנחיות נגיף הקורונה ובארץ בעיקר בגלל גל החום שפוקד אותנו בימים אלה, פאשניסטות מרחבי העולם מכניסות את הטבע לבתים ולמרפסות כדי שהצמחים יאירו להן את הבית ויהפכו את התמונות מהסגר לפוטוגניות בהרבה. כדי לעשות את זה הכי נכון ואופנתי שיש, הבאנו בפניכם השראות מפאשניסטות מצליחות עם טעם טוב בעיצוב הבית, מדריך למתלה עציצים טרנדי ממקרמה ולסיום טיפים למיקומים נכונים לעציצים מאחת שיודעת.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כפי שאפשר לראות, ניתן לקשט את הבית בצמחים בכל גודל ומכל סוג, מקקטוסים גדולים ומלאי נוכחות המשמשים כרהיט מן המניין ועד פרחים באגרטל המשמשים כאקססורי שמוסיף עוד קצת צבע ועניין לבית. הבגדים שהכי מדויק לשלב בתמונה ביתית בשילוב הצמחים הם בגדים בצבעים טבעיים ובהירים שמוסיפים עוד אור וחיים לתמונה ומגבירים את מראה הספארי שקורן ממנה.

באורבן אאוטפיטרס מציעים מגוון מתלים מהמקרמה שחזר לאופנה, אך אם עוד לא לגמרי חזרתם ללימודים ונשאר לכם קצת זמן להעביר, הכנת מתלה מקרמה לעציץ תהיה הפעילות המושלמת עבורכם. בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לעשות את המתלה הטרנדי בקלות ובמהירות.

 

עדיה רובינזון, משפיענית רשת העוסקת בתחומי עיצוב פנים ולייף סטייל, שיתפה אותנו בכמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם למקם את הצמחים ברחבי הבית בצורה שתמצה את מירב הפוטנציאל שלהם ושל החלל: עציצים גדולים מומלץ למקם ליד מראה גדולה, עציצים נשפכים להניח על מדף, עציצים קטנים לשים על מדף או על שולחן ועציצים בינוניים – לא קטנים ולא גדולים - להניח על שידה.

 

 

 

 

 

תגובות