פיתחו את השער: גיליונות האופנה הבלתי נשכחים של תקופת הקורונה. צילום מסך מאינסטגרם edenpolaniii@

פיתחו את השער: גיליונות האופנה הבלתי נשכחים של תקופת הקורונה

למרבה הצער תקופת הקורונה רחוקה מלהיות מאחורינו, אך זה לא מה שימנע מאיתנו לעשות סיכום ביניים למגזיני האופנה שהצליחו לעורר בנו ובחובבי אופנה רבים בארץ ובעולם רגש שהוא מעבר לתשוקה לאופנה, עזה ככל שתהיה

פעמים רבות שערי מגזיני אופנה מצליחים לעורר תהודה רבה ברחבי העולם, אך זה קורה בדרך כלל בעקבות צילומים של כוכבת אהובה או בעזרת כותרת מפתיעה ולא בגלל יצירות אמנות, צילומי וציורי טבע, או דוגמנית שעוד לא פרצה. אך אולי זה לא כל כך מפתיע למצוא תופעות שונות בנוף המוכר בעולם האופנה, כשכל העולם נמצא בעיצומה של תופעה מפתיעה למדי – מגפת הקורונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ווג איטליה – שער לבן חלק

כשבועיים לפני שהגיליון התפרסם, גיליון אחר היה מוכן ומזומן להדפסה ואז הוחלט לגנוז את כל מה שתוכנן ולהתחיל מההתחלה. זה קרה כי בדיוק באותם שבועות קריטיים, אנשים באיטליה גססו, רופאים ואחיות סיכנו את חייהם וכפי שבווג מכנים זאת – "העולם השתנה לנצח". לבן על פיהם מסמל כבוד, לידה מחדש, האור שאחרי החושך, סכום כל הצבעים, חליפות לוחמי הקורונה, פינוי מקום לרעיונות, מחשבות, סיפורים, מוזיקה, דאגה לאחרים ועוד. זוהי הפעם הראשונה ששער כזה יוצא אל האור בכל תולדות המגזין והוא ללא כל ספק ייזכר לדורות.

גלאמור בולגריה – עדן פולני

בחודש הקודם המגזין הבינלאומי בחר את הדוגמנית הישראלית עדן פולני לככב על השער הדיגיטלי שלו בהפקה שנעשתה על ידי אנשי המקצוע הישראלים מהטובים בתחומם, חוץ מהצלם שהגיע במיוחד. הצוות כלל את הסטייליסטית חיה וידר, המאפרת נוגה תמיר, מעצב השיער אלמוג כהן ונוספים. זוהי לא הפעם הראשונה שהקורונה מאפשרת וגורמת להפקות ישראליות של ממש להתפרסם בפלטפורמות כלל עולמיות ואנחנו הכי גאים בהם בעולם.

ווג בריטניה – איפוס

לקראת צאת גיליון אוגוסט של המגזין הבריטי, עובדי העיתון החליטו לגוון את התוכן הקלאסי שלהם שכולל הרבה הוט קוטור, סלבס ודוגמניות לטובת 14 צילומי טבע ויצירות אמנות. הם ביקשו מהצלמים והאמנים המוערכים ביותר בממלכה המאוחדת לצאת לטבע ולמצוא את החיבור שלהם למושג "איפוס". מאחורי כל שער שכזה עומד סיפור שמבטא את תחושת האתחול שהקורונה הכניסה לחיינו ולעולמנו והיופי בפרויקט הוא שהוא מוכיח שגם אם הקורונה גרמה לנו לעשות זאת בעל כורחנו, ישנן דרכים יפהפיות לראות את המצב.

 

 

 

 

תגובות