לרגל חג האהבה: מתנות מושלמות לבת הזוג. צילום: רועי סרוסי

לרגל חג האהבה: מתנות מושלמות לבת הזוג

עם יציאתו של ט' באב, מועד המסמל שנאת חינם, אנו עם הפנים לטו' באב, הלוא הוא חג האהבה. על פי המשנה, בימי קדם בנות ירושלים היו יוצאות לרקוד בכרמים כדי למצוא בן זוג, כשהן לבושות בבגדים לבנים. היום הצבע שמסמל את החג הוא דווקא ורוד והמתנות המועדפות הן דווקא תכשיטים

אם יש לכם בנות זוג, בערב יום שלישי הקרוב כדאי שתהיו מוכנים עם אהבה בלב ומתנה ביד. כדי לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת, אספנו ארבעה אקססוריז שזועקים אהבה. ואפילו לרווקים שביננו מצאנו מתנה מנחמת במיוחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שרשרת

ברשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה תוכלו למצוא שרשרת מכסף עם תליון לב משובץ זרקונים ב-155 שקלים. אבל אל תשכחו שגם שרשרת בלי לב תעשה את העבודה, כי מי לא רוצה שמזכרת מבן זוגה תמיד תהיה תלויה על צווארה?

מגנוליה
מגנוליה © צילום: אפרת אלון-שמרי

מחזיק מפתחות

במותג האופנה הבינלאומי פורלה תוכלו למצוא מחזיק מפתחות ורוד מפרווה בצורת לב ב-360 שקלים. זו אמנם לא המתנה הקלאסית, אך גם היא תשמש את המשתמשת בה לאורך זמן ותשדר נעימות ורכות.

פורלה
פורלה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

צמיד

ברשת התכשיטים הפופולרית פנדורה תוכלו למצוא צמיד בנגל מכסף עם חרוז בצורת לב ב-100 שקלים בקנייה מעל 500 שקלים. ובכל זאת אין הכרח לקנות דווקא את הצמיד הזה ובכל מקרה צמיד ייחשב כמתנה כיפית שלגמרי תוסיף לכל אאוטפיט של מי שתקבל אותה.

פנדורה
פנדורה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

מראה

ואחרונה חביבה היא המתנה שתזכיר לכם כל יום לאהוב גם את עצמכם קצת יותר, כי בסופו של דבר אם לא תאהבו את עצמכם, האהבה שלכם לאחרים לא תהיה לגמרי שלמה ובריאה. את המראה עם הכיתוב "More Self Love" – "יותר אהבה עצמית" תוכלו למצוא בעדיקה ב-40 שקלים.

עדיקה
עדיקה © צילום: ערן סלם

 

 

 

 

תגובות