מצוידות בסוודר וג'ינס: הלוקים שהכוכבות יכלו ללבוש לבית הספר. צילום מאינסטגרם

מצוידות בסוודר וג'ינס: הלוקים שהכוכבות יכלו ללבוש לבית הספר

בחוסר ודאות לגבי הבאות, שנת הלימודים תיפתח במהלך השבוע כשכל קפסולה, כיתה, או שכבה יזומנו לבתי הספר במועד אחר. אבל כיון שאין דבר העומד בפני התחושה הטובה שבלבישת לוק מלא בשיק שיכניס קצת סטייל לספסל הלימודים ואולי אפילו יגנוב את ההצגה, אספנו חמישה אאוטפיטים שהסלבס יכלו להיכנס איתם לבתי הספר

בבתי הספר של כולנו יש חוקים איך להתנהג, איך לדבר ולענייננו – איך להתלבש. לא פעם החוקים האלה לא מוצאים חן בעיננו מאחר ולעתים נראה כי האופנה לא מסתדרת עם חולצות התלבושת, עם אורך המכנסיים או החצאיות וכדומה. אך למרות זאת, לפעמים גם הכוכבות האהובות עלינו מתלבשות בדיוק בצורה בה אנו יכולים להתלבש לבית הספר, למרות שהן לא מחויבות לעשות כך, פשוט כי זה נראה טוב. בדקנו ומצאנו את הלוקים שאפשר לקחת מהם השראה לבגדי השנה החדשה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ראשית, בחרנו באאוטפיט הדומיננטי של עלמה ציון, שללא ספק מתאים לאמיצות מביננו. הלוק מורכב מחולצת גולף שחורה, אותה אפשר להחליף בקלות לחולצת תלבושת בצבע שחור, מכנסי טרנינג שחורים עם נגיעה של אדום ומעיל בומבר אדום שמקפיץ את הלוק ומתכתב עם המכנסיים. טיפ לבלונדיניות - תלבשו אדום, זה לגמרי מחמיא.

האאוטפיט השני שבחרנו הוא של קים אור אזולאי. הוא מורכב מפריטים פשוטים שיש לרובנו בארון - ג'ינס כחול, מעיל שחור וסניקרס גבוהות. הפריט ששדרג את הלוק הוא כמובן הצעיף הוורוד, שמתחבר לכובע בזכות הכיתוב הוורוד שעליו. טיפ נוסף - אם הלוק שלכן פשוט מידי, תוסיפו לו אקססוריז בצבע דומיננטי ואלו ישדרגו אותו בכמה רמות.

אאוטפיט נוסף הוא זה של הדוגמנית מאיה קיי, שמתאים לבנות שרוצות להתלבש בצורה שיקית וקלאסית. הלוק מורכב מג'קט ג'ינס קלאסי שמשתלב יפה עם מכנס הג'ינס בגוון הניודי ועם הנעליים, שמצד אחד נחשבות כסניקרס קלאסיות ומצד שני ניחנות במראה חגיגי בזכות צבען הכסוף. בנוסף לכל, הן מתכתבות עם עגילי החישוק שנכנסו חזק לאופנה לאחרונה ומתאימים למראה הצעיר והקליל של בנות הנוער.

הלוק הבא הוא של שקד דוד ששמרה על סגנון פשוט וטרנדי. דוד לבשה סוודר שחור בתוספת סקיני ג'ינס שמבליט את הגזרה בניגוד לטופ. היא הוסיפה נעלי פילה מאסיביות, כאשר מדובר בטרנד שנמשך כבר קרוב לשנתיים. בחירה בנעליים דומיננטיות כמו אלו שלובשת שקד הינה דרך קלה למדי לשדרג לוקים משעממים ולהפוך אותם לטרנדיים.

הלוק האחרון, שמזכיר לנו שגם אם הימים מתקררים, הקיץ עוד כאן, הוא של נאיה פדרמן. הוא הכי פשוט שיש ומתאים לאלו מביננו שחיים על ג'ינס וטי-שירט, אבל עם טוויסט - חגורה עם אבזם בולט. החגורה היפה משדרגת את הלוק וגורמת לו להיראות יוקרתי וייצוגי.

 

תגובות