שמחה רבה: ההפתעה המושלמת לחג הפסח. Sweetweet

שמחה רבה: ההפתעה המושלמת לחג הפסח

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים על הסוויטבוקס החדש של Sweetweet לפסח! מאפיקומן מפתיע, דרך הגדה מתוקה ועד לחטיפים והשוקולדים שאסור לכם לפספס • זה מה שמחכה לכם!

בשיתוף עם Sweetweet

מצות עם שוקולד? זה לגמרי לא מספיק! פסח 2021 הוא לגמרי חג עמוס במתוקים, מלוחים ובהפתעות כשל"פיות שפשוט בא לנו לזלול! בהתאמה, Sweetweet הוציאו סוויטבוקס חדש ועמוס במיוחד לפסח, כזה שהכי מאפיין חג שכולו חירות!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הסוויטבוקס החדש הושק השבוע ויצא במהדורה מוגבלת! הפעם, כל המוצרים בו הם בעלי כשרות לפסח (לאוכלי קטניות), כך שאפשר חופשי לפנק ולהתפנק!

© Sweetweet

אז מה מחכה לנו הפעם?

באווירת החג יחכו לכם מצות בציפוי בטעם שוקולד של שופרסל, טעימות, כיפיות ונותנות את תחושת הפסח בצורה הטובה ביותר. בינינו? פתרון מושלם לעצלנים. לגמרי חוסכות זמן כדי למרוח איזה משהו.

© Sweetweet

אבל אם אתם בכל זאת רוצים למרוח בעצמכם (או אפילו להוסיף על מצת השוקולד המוכנה), תוכלו למצוא ממרח אקסטרה חלב לשדרוג המצה שלכם. האמת? שהרבה זמן לא טעמנו ממרח שוקולד כזה טעים ומעלה חיוך.

© Sweetweet

אם אתם בקטע של ארוחת בוקר מושקעת בחג - תחכה לכם גם תערובת להכנת פנקייקים של שופרסל (אל תדאגו- הם לגמרי כשרים לפסח!) שיצאו פשוט חלומיים. אגב, סוויטוויט אפילו ארגנו פעילות מיוחדת שמחכה לכם על המדבקה באריזה ובסטורי שלהם.

עוד באווירת החג: לא סתם אנו שרים בחג - "מלאו כיסיי באגוזים" - בסוויטבוקס תוכלו לנשנש את שוקולד "אגוזי" המוכר והאהוב, או אפילו כדור פררו רושה ענקי ועסיסי שמכיל בעצמו אגוזים! חובבי האגוזים גם יוכלו ליהנות מנוצ'ליטו - חטיף שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז וזנזיבר - ממתקי שוקולד חלב עם חתיכות אגוזי לוז.

© Sweetweet

אם אתם מתקשים עם טעם עוגיות היין של החג יחכה לכם שוקולד עלית במילוי קרם נוגט מושלם. במקום עוגיית קוקוס כבדה של החג - נעדיף את חטיף שוקולד עלית במילוי קרם קוקוס קלוי, לגמרי עדיף! 

הממתקים הקלאסיים שבאים טוב בעיקר בחג הם טופיפי שאי אפשר להפסיק לנשנש בין כל ארוחות החג: במקום ארבעת הבנים - מה דעתכם על ארבע אצבעות של קינדר? תודו שזה פשוט יצירתי והכי חשוב - טעים!

© Sweetweet

שוקולד ריטר - במילוי קרמל מוס, סוריניטי - שוקולד במילוי קרם חלב או שוקולד, טבלת שוקולד מריר 72% של שופרסל - מושלמת להכנת קינוח בחג; עוגיות שוקולד צ'יפס עם תחתית שוקולד של עלית עם 40% שוקולד בכל עוגיה. הכי יבוא לנו טוב עם הקפה בבוקר בחג!

© Sweetweet

בפסח יש הרבה זמן פנוי, מה שמאפשר עוד זמן צפייה בסרטים עם המשפחה. אנחנו לגמרי מעדיפים לצפות ב"נסיך מצרים" שישתלב עם חג החירות, אבל הכי חשוב שיהיה גם פופקורן טעים ומיוחד, על כן בסוויטבוקס יחכה לכם "פופקורנס" בטעם קרמל מלוח או מלח ים. אם זה עשה אתכם קצת צמאים אז כמובן שתוכלו ללגום בהנאה גם מפחית השוופס בטעם תות-ליים או תפוח.

© Sweetweet

בסוויטוויט אבזרו את ההפתעה הצבעונית גם עם מוצרים מיוחדים נוספים לחג כמו ההגדה המתוקה של סוויטוויט שתהיה הכי מושלמת בליל הסדר, "עשרת המכות של סוויטוויט" - כל הדברים הכי מרירים שיכולים לקרות לאוהביי הממתקים, משחק "ארץ עיר" - להעביר את הזמן עד שמגיעים לחלק שאוכלים בליל הסדר, דונאטס ההפתעות של סוויטוויט - כאשר כל כרטיס גירוד זוכה וכבר יכינו אתכם לצאת החג עם קוד סודי ל-40% הנחה בדומינו'ס פיצה. אבל גולת הכותרת הוא האפיקומן המסתורי! בכל סוויטבוקס תחכה לכם הפתעה מתוקה מתחלפת.

© Sweetweet

מחיר סוויטבוקס לפסח הינו: ₪165.00. רוצים גם לרכוש את ה-Sweetbox? לחצו כאן! (משלוחים עד הבית לכל הארץ)

תגובות