Food Feed: מישהו אמר טבעות בצל בתוך ההמבורגר?. צילום: דן פרץ

Food Feed: מישהו אמר טבעות בצל בתוך ההמבורגר?

מקדונל'ס עם מנות חדשות ומפתיעות, העוגיות שהפכו לממרח מדהים, פסק הזמן שאיכזב אותנו ומשקה האנרגיה החדש בשוק

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

העוגיות הטעימות עכשיו גם בממרח

לראשונה בעולם: עוגיות שוקולד צ'יפס האהובות עכשיו גם בממרח! חברת מרבה ישראל נבחרה להיות הראשונה בעולם להשיק בארץ את סדרת ממרחי העוגיות חדשה: ממרח שוקולד צ'יפס עם 37% עוגיות ושוקלד בלגי משובח במרקם חלק ובמרקם קרנצ'י. ממרחי העוגיות החדשים מתאימים לאפיית עוגות ועוגיות, להכנת קינוחים שונים, כתוספת לגלידה להכנה ביתית קלה ומהירה, וכמובן למריחה על כריכים. המתקשים לעמוד בפני הטעם הנפלא של הממרח יוכלו פשוט לאכול אותו עם כפית ישר מהצנצנת. לאחר שניסינו - את עוגיות שוקולד הצ'יפס של חברת מרבה אין אחד שלא אוהב. מדובר בטעם מוכר וממכר שאף אחד לא מסרב לו. הממרחים החדשים של החברה היקרה הם הרבה מעבר למה שציפינו, מדובר במעדן של ממש! המרקם חלקלק והקרם נימוח בפה, הטעם ממכר ומרגש בכל ביס מחדש, והאריזה מספקת ומזמינה. אהבנו, ואפילו מאוד! ציון: 9/10!

מחיר: 17-19₪

 מעדן של ממש
מעדן של ממש © צילום: יחסי ציבור

 

פסק זמן בטעמים חדשים

פסק זמן הושק לראשונה בשנת 1982 ולקח על עצמו את התפקיד להזכיר שמדי פעם כדאי לקחת הפסקה מהאינטנסיביות בחיים בשביל רגע מתוק ואישי. מהשקתו ועד היום, נוספו חטיפי פסק זמן בטעמים וצורות שונות ואפילו מיני חטיפים בשקית שכיף לקחת הביתה ולחלוק עם המשפחה והחברים. והפעם - מהדורת קינוחים מיוחדת ומוגבלת, בשני טעמים אהובים ומפנקים במיוחד: טעם טראפלס וטעם אלפחורס. לאחר שניסינו - חטיף פסק הזמן הוא אחד מהחטיפים האהובים עלינו ביותר. אממה, הטעמים החדשים קצת איכזבו אותנו, ולא הפתיעו במיוחד. טעם הטראפלס הרגיש לנו בנאלי וחסר שינוי, כמעט כאילו מדובר בחטיף הרגיל. את טעם האלפחורס אהבנו יותר, אך גם הוא קצת בלבל אותנו שכן הריח מאוד מזכיר את העוגייה הקלאסית, אך הטעם לא עמד בציפיות. ציון: 7/10. 

מחיר: 4.90₪

לא עמד בציפיות
לא עמד בציפיות © צילום: סטודיו שטראוס
 

 

משקאות אנרגיה בגרסה מופחתת

Schweppes משיקה את סדרת Schweppes Energy שתשווק בפחיות SLIM בשלושה טעמים: אסאי, אפרסק וגווארנה. המשקאות מכילים קפאין טבעי (שמקורו בקפה ירוק וגווארנה), מיץ פרי, ויטמינים וחצי מכמות הסוכר שבמשקאות אנרגיה (לא דייאט) אחרים. המשקאות קיבלו ציונים מצוינים במבחני טעימה שנערכו בקרב צרכני משקאות אנרגיה. לאחר שניסינו - הרגשנו שהמשקה הוא מופחת סוכר, הוא היה טיפה תפל וממצים אותו די מהר. המלצה מאיתנו: להקטין את הפחיות וליצור חוויה שמשאירה טעם של עוד. ציון: 6/10. 

מחיר: 5₪

לא אהבנו במיוחד
לא אהבנו במיוחד © צילום: סטודיו יפאורה/אלעד אדמוני

 

מקדולנ'ס ממשיכים לחגוג

אם עדיין לא נרגעתם מגמר האירווזיון שפקד אותנו במוצאי שבת האחרון, תוכלו להתרפק עם מנת מקדולנ'ס חדשה שמציגה את סדרת ביג אירופה: המבורגר ריב-אנטרקוט בטעמים המאפיינים את בירות אירופה. הסדרה הושקה לקראת אלפי התיירים מאירופה שהגיעו בעקבות אירועי האירווזיון. מדובר במהדורה מיוחדת שבעתיד עשויה להשתלב בתפריט הקבוע. בסדרה החדשה: ביג פריז, ביג אמסטרדם, ביג מדריד, ביג רומא וכמבון ביג תל-אביב. לאחר שניסינו - מדובר במחווה מוערכת וטעמים כיפיים במיוחד. מנות ה-ביג אירופה משביעות, טעימות, ומספקות. הטעמים האהובים עלינו היו ביג אמסטרדם, וביג רומא, שהיו עשויות מצוין וגרמו לנו להרגיש טיפ-טיפה חו'"ל. בהתאם למותג מזון מהיר כמו מקדולנ'ס - המנות היו מספקות על פי הציפיות. ציון: 8/10.

מחיר: 53-59₪

טבעות בצל ונאגטס בתוך ההמבורגר - חלום!
טבעות בצל ונאגטס בתוך ההמבורגר - חלום! © צילום: דן פרץ

 

איטליה בתל אביב

כבר שנים שפיאצה רוסטיקו - המסעדה האהובה השוכנת בשרונה אשר בת"א - ידועה היטב לחובבי האוכל האיטלקי. כעת, עם בוא האביב, החליטו גם במסעדה להתרענן, להתחדש ובעיקר לצמוח ולהביא לקהל הנאמן וגם לחדש, בשורות קולניריות חדשניות. בימים אלה מושק תפריט חדש הטומן בחובו מנות מרתקות, טעמים קסומים והכל תוך שמירה על צביון המסעדה להגיש אוכל איטלקי אותנטי מצויין. בין המנות תוכלו לגלות סביצ'ה מוסר, פולנטה פטריות, ריזוטו דלעת ועוד מגוון עשיר שבהחלט יהפוך את החוויה לנעימה ומלאת טעמים. לאחר שניסינו - המנות החדשות של המסעדה אכן מעניקות אווירה איטלקית מיוחדת במינה. מדובר בארוחות משביעות, מקוריות, ואחידות. אהבנו במיוחד את הפולנטה החלומית - שהייתה בעלת מרקם נעים ותיבול מתקתק. המנות היו עשויות טוב, ממכרות, ומאוזנות בין הטעמים, אהבנו! ציון: 9/10. 

מחיר: 44-96₪

גם הצלחות עומד בציפיות
גם הצלחות עומד בציפיות © צילום: בן יוסטר


 
תגובות