האזינו: סיה מרגשת בביצוע על פסנתר. צילום: צילום מסך מיוטיוב

האזינו: סיה מרגשת בביצוע על פסנתר

הזמרת סיה שהצליחה לעשות קאמבק אדיר במהלך הקיץ האחרון ולחזור אלינו עם אלבום חדש וסוללת סינגלים מצליחים ומידבקים, מוציאה גרסאת פסנתר לשירה הממכר "Chandelier"

הגרסא המקורית
 

סיה, הזמרת שכבשה את כולנו בתקופה האחרונה עם הסינגלים המרגשים והאלבום המדהים, מוציאה עכשיו גרסאת אקוסטית וביצוע על פסנתר לשיר "Chandelier" שהצליח לכבוש את הלב של כולנו בתקופה האחרונה וללא ספק אחד מהלהיטים הגדולים של השנה שחלפה, מתוך אלבומה החדש "1000 Forms Of Fear".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הסינגל "Chandelier", שיצא מוקדם יותר השנה היה סינגל הקאמבק הראשון של סיה, אחרי למעלה מארבע שנים בהן התמקדה בעיקר בלכתוב להיטים מדהימים ומרגשים לזמרות וזמרים גדולים אחרים, כמו למשל "Pretty Hurts" של ביונסה, "Diamonds" של ריהאנה, ועזרה בכתיבה לשאקירה, מארון פייב, ליאה מישל עם הרצועה המרגשת "If You Say So", והסינגל הראשון "Cannonball", ששניהם מתוך אלבום הבכורה שלה, "Louder", ולעוד רבים אחרים.

לאחר שהסינגל יצא והצליח כמובן לכבוש את כולנו ולהגיע לראש כל המצעדים, יצא לו גם הקליפ המעניין, בו סיה ממעיטה, כמו תמיד בשנים האחרונות, להראות את פנייה וילדה קטנה לקחה את מקומה והתחפשה אליה, רוקדת ריקוד מהפנט שמתחבר בצורה מדויקת לשיר. הקליפ, כמו גם השיר, הצליח לככב בכל מקום אפשרי בתקופה האחרונה ונדמה שזו הסיבה שסיה החליטה להוציא לאוויר העולם את גרסאת הפסנתר המרגיעה והמרגשת של הסינגל. גרסאת הפסנתר:

אז... מה דעתכם, איזו גרסא יותר עדיפה? הצביעו למטה.

 

 

תגובות