מזל טוב: ביונסה חוגגת יומולדת 33.

מזל טוב: ביונסה חוגגת יומולדת 33

ביונסה, מלכת ה-R&B שידועה יותר כקווין בי, חוגגת היום את יום הולדתה ה-33 ואנחנו בפרוגי ריכזנו עבורכם את השירים הבולטים מכל אחד מהאלבומים שלה ואיחלנו מזל טוב ענק

© טאמבלר

ביונסה, שהשנה האחרונה שלה הכילה התקדמות מטורפת בתעשיית המוזיקה, חוגגת היום (ה') יום הולדת 33, ואנחנו כאן כדי לא רק לאחל מזל טוב ענק, אלא גם כדי להביא לכם את השירים האהובים עלינו מכל אחד מהאלבומים שלה. מוכנים למצעד?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Survivor

אי אפשר להתחיל את המצעד בלי הדסטניז צ'יילדס, אז מה אם לא אחד השירים שהכי מזוהים עם ההרכב וביונסה בפרט? השיר, שהיה אחד מהמושמעים של העשור, נכתב לאחר עזיבתה של לטויה, לאטאביה ופארה מהלהקה, כי ביונסה רצתה להתקדם הלאה ולכתוב משהו שיוציא אותן (הבנות) מהבאסה והשליליות. השיר מושמע לפעמים גם היום בתחנות הרדיו וזה ללא ספק כי זה שיר מעולה.

"אנחנו נשרוד"
 

Crazy In Love

סינגל הבכורה של אלבום הבכורה שלה, "Dangerously In Love", בשיתוף עם ג'יי זי, שהיה בזמנו רק חבר טוב ושיתוף פעולה מעולה לאחד השירים. השיר נכנס לראש המצעדים והיה לשיר הראשון של ביונסה כאמנית סולו שהגיע לראש הטבלה, וגם הצליח לזכות בגראמי על "שיתוף הפעולה הטוב ביותר בראפ" ו"שיר ה-R&B הטוב ביותר", לא סתם.

להיט
 

Irreplaceable

הסינגל השלישי מתוך אלבומה השני, "B'Day", וכבר כאן אפשר להבין שמדובר באחת הדיוות הכי גדולות של תעשיית המוזיקה העולמית, עם שיר שלא דופק חשבון לגבר שהיא גילתה שבגד בה והלך מאחורי גבה - ומעיפה אותו לכל הרוחות. השיר ממשיך את קו התמיכה של ביונסה בנשים, שעליהן להיות חזקות ודומיננטית ולא לתת לגבר מה שהוא רוצה תמיד, ובעיקר לחשוב על עצמן לפני הכל.

שיר מעולה
 

Why Don't You Love Me

טוב, זה האלבום שהכי קשה לי לבחור מתוכו שיר אחד ספיציפי, עם כמות מטורפת של להיטים ושירים שאי אפשר שלא לאהוב בכל פעם ששומעים אותם, האלבום "I Am... Sasha Fierce" ללא ספק עשה לביונסה חיל והצליח למקם אותה למעלה. זה הסינגל התשיעי של האלבום, אחרי (בין היתר) הלהיטים "Halo", "If I Were A Boy", Sweet Dreams" ו-"Single Ladies", הוא אחד מהשירים עם הקליפים היותר טובים שלה, בעיני.

קליפ גאוני ומשעשע
 

Love On Top

שיר שממשיך לזכות בפרסים ותאריך אפילו היום, כמעט 3 שנים אחרי שהוא יצא כסינגל הרביעי כחלק מאלבומה הרביעי של ביונסה, "4". האלבום היווה את הדרך של ביונסה לעזור ל-R&B העדכני לפרוץ חזרה אל השמעות הרדיו והמצעדים, והיא אכן הצליחה. בעזרת השיר הזה, הופיעה ביונסה בטקס ה-VMA של שנת 2011 והודיעה לעולם כולו שהיא בהריון עם ביתה הבכורה שלה ושל ג'יי זי, בלו אייבי. 

"You put my love on top"
 

Partition

הסינגל השלישי של אלבומה החמישי והמפתיע בטירוף של ביונסה, שיצא בדצמבר האחרון. הסינגל מתמקד בנשיות ובסקסיות החופשית של ביונסה, הדיבור שלה על יחסי מין בצורה פתוחה ובעיקר קליפ סקסי ומטריף שלא ישאיר אף אחד אדיש. בינתיים השיר היה מועמד במספר קטגוריות, ואני מאמין שבקרוב יתחיל גם לגרוף פרסים ביחד עם האלבום כולו.

סקסי.
 

אז... לי יש לאחל לביונסה המון מזל טוב, שתמשיך ליצור מוזיקה מצוינת והופעות עוד יותר טובות, ומקווה שלמרות פרס מפעל החיים שקיבלה לפני שבועיים, תשאר כאן לעוד המון שנים. מה יש לכם לאחל?

תגובות