היא עושה את זה שוב: ביונסה בקליפ בהפתעה!. צילום: צילום מסך מהסרטון

היא עושה את זה שוב: ביונסה בקליפ בהפתעה!

חשבתם שהיא הצליחה לעשות כבר כל מה שאפשר לעשות ולהתעלות על עצמה מספיק? טעיתם. ביונסה בקליפ חדש ומפתיע במיוחד, למה?

 

ביונסה, שכבר הצליחה ליצור לעצמה מעמד גדול מתמיד כזמרת מפתיעה, מחדשת ויצירתית ברמות במהלך השנה שחלפה, תחילה עם אלבום מפתיע במיוחד לאחר מכן גם מסעות הופעות חזקים במיוחד, ממשיכה את הכיוון ומפתיעה אותנו בענק שוב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אתמול (ו') בערב, עלה לחשבון היוטיוב של הזמרת סינגל חדש, "7/11" שצפוי לצאת כחלק מההוצאה המחודשת של אלבומה האחרון, שתצא לחנויות כבר ב-24 בחודש, יום שני הקרוב. האלבום החדש יכיל 4 רמיקסים לשירים מהאלבום האחרון, כששניים מהם כבר יצאו במהלך השנה שחלפה, ובנוסף לזה עוד שני שירים חדשים לגמרי. בנוסף לזה, דיוידי של מסע ההופעות האחרון, עם הופעות של עשרה שירים שלה מכל הזמנים, יחד עם שני הדיסקים המקוריים ולוח שנה לשנת 2015.

נשמע חלומי, נכון? כי זה באמת כזה. גם האלבום הזה היה אמור לצאת בהפתעה מוחלטת השנה, אך הפעם מישהו הדליף משהו מחדר ההקלטות ומשם היסטוריה. בכל אופן, אחרי שקהל המעריצים חיכה בסבלנות לשני השירים החדשים והסתפק בעיקר בהדלפות של 30 שניות, הזמרת מוציאה בהפתעה קליפ יחד עם השיר, שעלה לחשבון היוטיוב שלה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

אחלה מתנה לחג מולד...
אחלה מתנה לחג מולד... © טמבלר
yeah b*tches?
yeah b*tches? © טמבלר

הקליפ והשיר מתאימים אחד לשני כמו כפפה ליד, השיר קופצני, כיפי, אנרגטי ומגניב, הוא שונה מהמון דברים שלה ולכן הוא מיוחד יותר. הקליפ ביתי, צולם בחדר מלון ובנוי בעיקר מתמונות סטילס וסרטונים קצרים, משהו שאפשר ליצור גם מסרטוני אינסטגרם. זה פשוט מעיד על שבירת המוסכמות של הזמרת - בניגוד ללהוציא אלבום עם סינגלים מקדימים, היא מוציאה אחד בהפתעה. בניגוד לקליפים מושקעים ומבוימים - קליפ ביתי ועשוי מצוין. 

אז... אנחנו מחכים לאלבום בקוצר רוח. מה אתכם? 

שתינו יותר מדי, bey?
שתינו יותר מדי, bey? © טמבלר
טטט
רק שלא ניפול © טמבלר
bounce
bounce © טמבלר
 
תגיות
תגובות