Kill My Mind: לואי טומלינסון בשיר חדש ועוצמתי. צילום מסך מאינסטגרם @louist91

Kill My Mind: לואי טומלינסון בשיר חדש ועוצמתי

כבר כמעט ארבע שנים שאנחנו מחכים לאלבומו המיוחל של הזמר והיוצר לואי טומלינסון. היום הוא שחרר פיסה נוספת ממנו - ואנחנו מרותקים

אמנם רוב חברי להקת וואן דיירקשן חשפו כי הם לעולם לא יתנגדו לאיחוד / ועם זאת, כל אחד מהם עובד או כבר סיים לעבוד על פרוייקט סולו משלו. אחרון חביב נותר לואי טומלינסון, שטרם הוציא לאור את האלבום האישי שלו, עליו הוא עובד ומדבר כבר כארבע שנים. למזלינו, היום אנו זוכים לשמוע שיר נוסף מתוך האלבום, שמגיע לא פחות מחצי שנה מאז הסינגל האחרון שיצא לזמר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לשיר החדש קוראים "Kill My Mind" והוא נוטה לסגנון רוק. הוא מתחיל באופן מינימליסטי, מעט אפל ועם זאת "משוגע", לאט לאט מתגבר ומתעצם יותר ויותר - ואילו הפזמון כבר הינו בעל אווירה כיפית ומטורפת, אשר עושה חשק לפצוח בשירה וריקודים. מילות השיר ועיבודו עצמתיים במיוחד ומראות פן חדש של טומלינסון, שאנחנו לא חושבים שזכינו להכיר עד עכשיו ביצירותיו. עם שיר כזה, אנחנו לא יכולים שלא לחכות לקליפ!

 

טומלינסון אף השתעשע מעט עם המעריצים ואתמול (ד') פרסם בחשבון האינסטגרם שלו קישור לסרטון ביוטיוב. הסרטון עצמו באורך של שתי שניות בלבד ותוכנו מפתיע: לכל אחד מהמקליקים על הקישור קופצת תוצאה שונה, הכוללת אות אחרת משם השיר באנגלית (לנו יצא "I"). הזמר הגדיר זאת כ"אתגר" - והמעריצים מיהרו לחשוף חלק מהפזמון שמורכב מהסרטונים הקצרצרים עם האותיות הסוררות.

כל שיר שטומלינסון משחרר, רק גורם לנו לצפות יותר ויותר לאלבום שעתיד לבוא - ולתהות מתי יקרה הדבר. אנחנו לא מתייאשים וצמאים לעוד יצירות נפלאות מבית היוצר טומלינסון, רק מקווים שזה יקרה לפני האיחוד המדובר של להקת הבנים האגדית.

תגובות