יום של אהבה: הזמרים ששיתפו את בני זוגם בקליפים שלהם. אינסטגרם (justinbieber@), ו- Gettyimages

יום של אהבה: הזמרים ששיתפו את בני זוגם בקליפים שלהם

אם כבר יום הוולנטיין חל היום (א'), אז אנחנו נמשיך עם האהבה שמפוזרת בכל עבר ביום הזה, ולרגל היום המלבב והאוהב הזה - אספנו לכם את הקליפים שמשתתפים בהם בני הזוג של הזמרים שמעבר לים

בזמן שישנם מפורסמים שמנסים לשמור את המערכות יחסים שלהם רחוק מעיני הקהל, יש זמרים שדווקא מעדיפים לפרסם את הזוגיות שלהם, ועושים זאת בדרך פומבית במיוחד - דרך הקליפים שלהם. לרגל יום הוולנטיין שחל ממש היום (א'), ב-14 בפברואר, אספנו לכם 10 קליפים שבהם מככבים בני הזוג של הזמרים האהובים עלינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה - Stuck With U

הקורונה הביאה לנו הרבה דברים רעים אבל משהו טוב אחד יצא מזה והוא שיתוף הפעולה בין ג'סטין ביבר לאריאנה גרנדה. בקליפ שליווה אותנו במשך כל הסגרים רואים סרטונים של מעריצים עם משפחותיהם, אך מה שמעניין הוא שבינהם רואים גם את ג'סטין ואשתו היילי, וגם באותו הקליפ נחשף החבר של ארי - דלטון גומז, שעכשיו הוא גם ארוסה. 

 

מארון 5 - Girls Like You

בקליפ מופיעות הרבה נשים מפורסמות כמו קמילה קביו, אלן דגנרס, מילי בובי בראון וגם הוונדר וומן שלנו גל גדות. בנוסף אליהן מופיעות שני נשים מאוד מיוחדות בשביל אדם לוין, סולן הלהקה, והן בעצם אישתו של אדם - בהאטי פרינסלו, ובתם - דאסטי רוז. סוף חמוד ממש לקליפ כל כך עוצמתי.

 

ג'ון לג'נד - All Of Me

את השיר הזה אין מצב שאתם לא מכירים, הרי הוא אחד השירים הכי רומנטיים בעולם! את השיר ג'ון לג'נד מקדיש לאשתו הדוגמנית כריסי טייגן, שגם מופיעה בעצמה בקליפ זה. אנחנו מקנאים בכריסי על כך שהוקדש לה השיר היפה הזה וגם בכך שהיא זכתה להופיע בקליפ שצפו בו כשני מיליארד אנשים!

 

זאיין מאליק - Pillowtalk

השיר שמסמל את הסינגל הראשון של זאין בקריירת הסולו שלו, מאז שעזב את וואן דירקשיין, זכה להרבה הצלחה. בקליפ מופיעה לא אחרת מאשר ג'יג'י חדיד, בת זוגו, שאפילו לפני מספר חודשים נולדה להם בת בכורה בשם קאי. עכשיו השאלה שלנו היא מתי החתונה של הזוג המושלם הזה?

 

דה וויקנד - in the night

כמו אחותה הגדולה, גם לבלה חדיד יצא להופיע בקליפ של בן זוגה באותם ימים, דה וויקנד. היום לצערו הם כבר לא ביחד אבל אנחנו תוהים מתי יצא לנו לראות את אחיהם הקטן למשפחת חדיד - אנוור, בקליפ של דואה ליפה? הרי כמו אחותיו הגדולות, גם הוא בזוגיות עם זמרת.

 

ג'ניפר לופז - Jenny From The Block

בקליפ האייקוני של ג'יי לו, מופיע לא אחר מבן אפלק (המוכר בתור באטמן) שהיה בזוגיות עם ג'ניפר באותה תקופה. השיר מדבר על כך שלמרות כל ההצלחה שג'יילו חווה - היא תמיד תישאר ג'ני מניו יורק. הקליפ גם מצליח לשקף את מסר השיר בצורה מעולה. זה שבן אפלק מופיע בקליפ מראה שלמרות שהיא בזוגיות עם שחקן מפורסם מאוד - היא בכל זאת נשארת אותה ג'ניפר.

 

האחים ג'ונאס - Sucker

קליפ הקאמבק של האחים ג'ונאס עשה הרבה רעש, לא רק בגלל החזרה שלהם אלא בגלל שבקליפ מופיעות שלוש נשים מיוחדות מאוד. כזכור, בקליפ "Sucker" מופיעות שלוש נשותיהם של האחים - סופי (אישתו של ג'ו), פריאנקה (אישתו של ניק), ודניאל (אישתו של קווין). שלוש הנשים מופיעות גם בעוד קליפ של הלהקה, שהוא "What a Man Gotta Do". בנוסף, האחים ג'ונאס חיברו את בנות זוגם עוד לפני שבכלל הכירו את נשותיהם. אכן גם בקליפ "Burnin Up" מופיעה בת זוגו של ניק בתקופתו - הזמרת סלינה גומז, וגם בקליפ סולו של ניק "Jealous" שבו מופיעה האקסית - מלכת היופי אוליביה קולפו. בתכלס? האחים צודקים... למה להביא שחקניות אחרות לקליפים שלהן כאשר יש להם בנות זוג כאלה מדהימות?!

 

קניה ווסט - Bound 2

אין זוג יותר אייקוני מאשר קים וקניה. אנחנו עדים למערכת היחסים שלהם בסדרת הריאליטי - "משפחת קרדשיאן", אבל לא רק. קים כיכבה גם בקליפ של קניה - "Bound 2".. איזה יופי לראות שבני הזוג מפרגנים לקריירה של האחר!

 

טראוויס סקוט - Stop Trying To Be a God

אז אם כבר בקרדשיאן עסקינן - יש עוד בת למשפחת המלוכה שכיכבה בקליפ של בן זוגה. הלוא היא האחות הקטנה, קיילי ג'נר, שמופיעה בקליפ של הראפר טראוויס, בן זוגה לשעבר וגם אב בתה סטורמי. את קיילי רואים בסוף הקליפ, כשכולה עטופה בנצנצים זוהרים. לגמרי נוצצת!

 

פינק - True Love

כמו שם השיר, גם פינק מצאה את אהבת האמת שלה - בעלה קארי הארט. קארי הופיע בכמה וכמה קליפים של אשתו, אבל הקליפ שאנחנו הכי אוהבים זה הקליפ "true love". למה אתם שואלים? כי במהלכו רואים את שגרת חייהם בין ההופעות של פינק לבין החיים בבית עם הבת המשותפת שלהם - ווילו. אז הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים את הקליפ הזה היא כי נחשפנו לראשונה לחייהם האישיים וגילנו בהם צדדים חדשים ואוהבים!

 

 

תגובות