יהודי תמיד נשאר יהודי: היהודים בדרך לכוכב הבא. צילום: טל שחר

יהודי תמיד נשאר יהודי: היהודים בדרך לכוכב הבא

נראה שהיהודים עוד לא נתנו את המילה האחרונה ואחרי שיר חדש ואלבום מתקרב, הם כנראה עומדים לשפוט בעונה הבאה של "הכוכב הבא". מה אנחנו הולכים לראות? המון רוקנ'רול

חזרו בענק
 

להקת הרוק של כל הזמנים, "היהודים", עוד לא נתנה את המילה האחרונה, ואחרי לא מעט שנים שהם שמרו על פרופיל נמוך הם עומדים לחזור אלינו ובגדול, ולא, אני לא מדבר על הסינגל החדש. בקרוב מאוד אנו עומדים לראות את זוג הסולנים ואלה שהקימו את הלהקה, תום פטרובר ואורית שחף, פעמיים בשבוע בפריים טיים ערוץ 2 בתור שופטים ב"הכוכב הבא".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כזכור, "הכוכב הבא" הוא פורמט ישראלי שנמכר כבר לכמה וכמה מדינות שונות בעולם, אמנם לא בכולן הוא פרח, אבל בכל זאת יש בו משהו. את העונה הראשונה פתחו אייל גולן, רני רהב, ריטה וצביקה הדר, אבל אחרי פרשת הקטינות אייל גולן הוחלף בזמר הגדול מוקי.

בשנה שעברה הם הבריקו עם מוקי, שאמנם לא כל כך הסתמן כשופט קל אבל נראה שהוא תרם שם לא מעט. העונה הקרובה הולכת להיות לא פחות מעניינת מהקודמת, אם לא יותר, כאשר אורית ותום ישבו על כסא השופטים לצד רני רהב. אין ספק שיש להם המון מה לתרום, הם תרמו רבות למוזיקה הישראלית ונראה שהם עומדים לתרום עכשיו לזמרים מתחילים.

שום דבר עוד לא סגור לגבי פאנל השופטים ואם לא יקרה שום דבר ברגע האחרון, היהודים הולכים לחזור אלינו ובענק. אנחנו רק מקווים שמוקי קיבל החלטה נכונה והוא ימשיך לעוד עונה, כי מעכשיו אנחנו מתחילים לדמיין עונה שבה היהודים ומוקי על אותו שולחן שופטים. מעניין האם נינט מצטערת על כך שסירבה לכהן כשופטת בתכנית, בכל זאת היא והיהודים על אותו שולחן זה רק אגדה.

 
תגובות