לא ציפינו: התוספת החדשה של "לוקחים את הזמן". צילומים: רפי דלויה,ענת מוסברג

לא ציפינו: התוספת החדשה של "לוקחים את הזמן"

פרויקט המוזיקה המשותף של אליאנה תדהר, רוני דלומי ולי בירן מקבל לשורותיו כוכבים חדשים לכבוד סבב ההופעות החדש! אז מי מצטרפים? כל הפרטים

בפרויקט המצליח "לוקחים את הזמן" משתתפים כבר מעל שנה הזמרים רוני דלומי, לי בירן והשחקנית אליאנה תדהר. את סיבוב ההופעות הם החלו במועדוני ה-"זאפה" ברחבי הארץ. במופע מחזירים השלושה אל הבמה שירים ישנים שכולנו מכירים כמו שירי להקת כוורת, הביטלס, הכבש ה-16 ועוד. סיבובי ההופעות של הפרויקט המיוחד זכו להצלחה ואהדה רבה בעיקר בקרב משפחות צעירות ובני נוער ואף בקיץ האחרון שוחרר אלבום של ההופעה החיה.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אל סיבוב ההופעות הבא של ההרכב, יצטרפו שלושה כוכבים שיתארחו במופעים ואותם ודאי כולכם מכירים. מדובר על כוכבי הילדים והנוער שהספיקו לככב לצד דלומי ותדהר בסדרת הנוער "גאליס" - דניאל מורשת, עומר דרור ודנה פרידר שלוקחת חלק גם בהרכב "המגזמינים". השלושה יצטרפו לסיבוב מיוחד בחג פורים ויופיעו בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. זו אינה הפעם הראשונה בה מארח ההרכב כוכבים נוספים על הבמה, בסיבוב ההופעות הקודם התארח תובל שפיר.

 

על סיבוב ההופעות אחראית רשת המזון "רמי לוי שיווק השקמה" ודרכה גם יהיה ניתן לקנות כרטיסים למופעים השונים בארץ. מחירי הכרטיסים להופעות השונות יהיו זולים בהתאם לקנייה ברשת "רמי לוי" והם ינועו בטווח של 30 שקלים - 120 שקלים. מכירת הכטיסים תחל ביום ראשון ה-10.1. 

© מור שקל

 

 

תגובות