חוגגים עשור: איפה כל אחד מחברי 1D כיום?. Gettyimages.IL/ Jamie McCarthy

חוגגים עשור: איפה כל אחד מחברי 1D כיום?

להקת וואן דיירקשן חוגגת עשר שנים להקמתה ולכן החלטנו לצאת בפרויקט מיוחד לכבוד חגיגות העשור. היום - סיקור ופירוט של קריירת הסולו של כל אחד מחברי הלהקה, מי מהם הכי מצליח?

יותר מארבע וחצי שנים עברו מאז שלהקת וואן דיירקשן יצאו ל"הפסקה" ולא חזרו לפעילות. בשנים האלה חברי הלהקה - הארי סטיילס, נייל הורן, ליאם פיין, לואי טומלינסון וזאין מאליק (שעזב בשנת 2015), החלו לבסס את מעמדם בתעשיית המוזיקה כזמרים בפני עצמם. הכנו בשבילכם בשבוע העשור את הפירוט המלא, איפה כל אחד מהם נמצא כיום בקריירה שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זאין מאליק

זאין מאליק החליט לפרוש מהלהקה ב-25 במרץ 2015 ולאחר מכן החל להוציא שירים כאומן סולו. בחמש השנים האחרונות מאליק הוציא שני אלבומי סולו - "Mind of Mine", שיצא בשנת 2016. ו"Icarus Falls", שיצא בשנת 2018. שירים בעיקר בז'אנר אלטרנטיב, R&B ואלקטרה פופ, מאוד שונה מהשירים שהוא שר בלהקה. השירים שמאליק הוציא היו שירים לבד וגם שיתופי פעולה מצליחים וביניהם: "Pillowtalk", "Let Me", שיתוף הפעולה עם טיילור סוויפט לסרט חמישים גוונים של אופל "I Don’t Wanna Live Forever", שיתוף פעולה מצליח עם סיה בשם "Dusk Till Dawn" והאחרון מביניהם, שיתוף פעולה עם זהביה וורד לשיר הנושא לסרט אלאדין של דיסני עם השיר "A Whole New World". בשנים האחרונות מאליק נמצא בזוגיות עם דוגמנית העל ג'יג'י חדיד ובימים אלה הם מצפים לבת בכורה!

 

לואי טומלינסון

במהלך השנים מאז הודעת ה"הפסקה" טומלינסון הוציא סינגלים רבים עד שבינואר האחרון שיחרר את אלבום הבכורה שלו "Walls". טומלינסון החל את סיבוב ההופעות שלו ברחבי העולם, אך בעקבות משבר הקורונה נאלץ לדחות את כל ההופעות למועדים חדשים בשנה הבאה. בין השירים באלבום הבכורה שלו יש את "We Made It", "Kill My Mind", "Habit" ועוד. אחד השירים היותר מוצלחים שהוא הוציא בשנים האחרונות הוא שיתוף הפעולה עם ביבי רקסה שיצא לפני שלוש שנים בשם "Back to You". לואי מנהל זוגיות עם אלינור קדלר, לטומלינסון יש גם ילד בן ארבע בשם פרדי.

 

ליאם פיין

בשנת 2017 פיין שיחרר את הסינגל הבכורה שלו בשיתוף פעולה עם קוואבו לשיר שהפך ללהיט ענק "Strip That Down", במהלך השנים הוא שיחרר אלבום EP, אותו סיקרנו כבר בפרוגי ונקרא "First Time" אשר כלל ארבעה שירים. את אלבום הבכורה שלו, שנקרא "LP1", שיחרר פיין בדצמבר האחרון. מדובר באלבום גדול של 18 שירים, אשר כלל הרבה משיתופי הפעולה שפיין לקח חלק בהם לאורך השנים וגם שירים חדשים שנחשפנו להם לראשונה והתאהבנו. השירים בעיקר בסגנון פופ שגורמים לנו לקפוץ בלי הפסקה. בימים אלה פיין מנהל זוגיות עם מאיה הנרי בת ה-20. פיין הוא גם אבא לבייר בן השלוש, ילד משותף עם האקסית ושופטת "אקס פקטור" - שריל קול.

 

נייל הורן

נייל הספיק כבר להוציא שני אלבומי סולו! הראשון בשנת 2017 בשם "Flicker" והשני ממש לפני כארבעה חודשים בשם "Heartbreak Weather", גם הורן נאלץ לבטל את סיבוב ההופעות המתוכנן שלו שהיה אמור להיערך בימים אלה בשל משבר הקורונה. בקריירת הסולו המוזיקלית של הורן יצאו מספר להיטים גדולים כמו: "On The Loose" ו"Slow Hands" מהאלבום הראשון. "Nice To Meet Ya", "No Judgment" ועוד מהאלבום השני. לפני מספר שבועות יצא להורן שיתוף פעולה ביחד עם הזמרת אש לשיר "Moral Of The Story", הם כתבו מחדש בית להורן בשיתוף פעולה דרך פייסטיים בין יבשתי והורן הקליט בסלון שלו! מטורף. המוזיקה של הורן מאוד מגוונת באלבומים שלו ואנו מגלים מיהו נייל באמת ולא כחלק מלהקה. מלבד הקריירה המוזיקלית יש להורן חברת ייצוג לשחקני גולף, ספורט שהורן מתחבר אליו מאוד. 

 

הארי סטיילס

והאחרון - הארי סטיילס, אנו לא רוצים להשוות, אך ניראה כי כרגע סטיילס הוא הכי מצליח מבין כל החבורה. מאז ה"הפסקה" ומלבד קריירה מוזיקלית שמיד נדבר עליה, סטיילס החל לדגמן למותג העל גוצ'י, שיחק בסרט המלחמה "דנקרק" בתפקיד קולנוע ראשון שצבר ביקורות טובות מכל רחבי העולם. מבחינה מוזיקלית, בשנת 2017 סטיילס שיחרר את אלבום הבכורה שלו "Harry Styles". סינגל הבכורה שלו מהאלבום "Sign Of The Times", הכיר לנו סטיילס שונה לגמרי מהארי של הלהקה. עוד שיר מוכר במיוחד מהאלבום הראשון של סטיילס הוא "Kiwi".

בדצמבר האחרון שיחרר סטיילס את האלבום השני שלו "Fine Line". מאז יציאת האלבום השני נוצר קהל מעריצים חדש סביב סטיילס וניראה שזו רק ההתחלה. השירים "Adore You" ו"Watermalon Sugar" נמצאים בראשי רשימות ההשמעות מסביב לעולם. האלבום השני של סטיילס היה האלבום האחרון בעשור במקום הראשון וגם האלבום במקום הראשון בשבוע שפותח את העשור החדש. מדובר בהישג אדיר לזמר בריטי באלבום ללא שיתופי פעולה בכלל. המוזיקה של סטיילס מיוחדת ושונה משאר החברים וניראה כי הרבה מתחברים אליו. גם סטיילס נאלץ לדחות את סיבוב ההופעות שלו לשנה הבאה בעקבות משבר הקורונה.

 

 

 

תגובות