היום הארבעה עשר ללחימה: מכתב לחיילי צה"ל. צילום: דובר צה"ל

היום הארבעה עשר ללחימה: מכתב לחיילי צה"ל

שבועיים בתוך מבצע צוק איתן, לוחמים רבים פרוסים בשטח, באוויר ובים ולצערנו יש גם אבדות רבות. כתבתנו עדי בן חמו, במכתב מרגש לחיילי צה"ל שממשיכים לשרת בגבול הרצועה

לחיילים הגיבורים שלנו,

אני כותבת את המכתב הזה עם דמעות בעיניים. קשה להסביר מה עובר על המדינה. אתם בוודאי יודעים. המדינה נמצאת תחת אש, כל התושבים מודאגים ומדאיגים זה את זה, האזעקות משגעות אותנו מצאת החמה עד צאת הנשמה... בקיצור – לא חסר אקשן.

כששמעתי בתקשורת שתיכנסו רגלית לעזה, נשברתי. זה היה קשה לי לדעת שלא הצלחנו, שנכשלנו במשימה שלקחנו על עצמנו – לסיים את המבצע הזה אחת ולתמיד. בשבילי, הפסקת אש יותר גרועה מלהמשיך את המבצע כי זה אומר שחמאס, חוליית הטרור האכזרית של עזה, תחזור להפציץ אותנו בעוד שנה, אולי פחות.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד: 

כניסה קרקעית הרבה יותר מפחידה, כי אתם החיילים שלנו. אתם אלה ששומרים עלינו ודואגים שיהיה לנו פה קצת שקט. קשה להבין מה עובר עליכם בימים מתוחים אלה, מה עובר עליכם בדיוק עכשיו. האם אתם בסדר? האם אתם בטוחים ומוגנים? האם דואגים לכם לאוכל ולשתייה? האם אתם לא נשברים?

לוחם בעזה

לוחם בעזה © דובר צה"ל

אמיצים שלנו, אתם אלה שעוזרים לנו, נלחמים בשבילנו ומנצחים כל אויב וכל צר המאיים לשבור אותנו ולחסל אותנו. אני מקווה שאתם בסדר. תהיו חזקים. כולנו איתכם, דואגים ומחבקים.

תהיו עזר אחד לשני, אל תישברו, אל תתייאשו. אני מתארת לעצמי שזה מאוד קשה בשבילכם להגן עלינו בכל מחיר, להסתכן בעצמכם בידיעה שאולי חייכם ייגזלו מכם. אני מתארת לעצמי שאתם אוהבים להגן עלינו בכל מחיר, שאתם יודעים שאתם הגב התומך והחזק שלנו וששום דבר לא יכול לנצח אתכם – גם לא החמאס.

© עידו ארז

רק דבר אחד אני לא מתארת לעצמי... אני לא מתארת לעצמי איך המשפחות שלכם, ילדיכם, אחיכם וחבריכם מתמודדים עם השליחות שלקחתם על עצמכם – להיכנס לעזה רגלית. אני מקווה שהם אלה שנותנים לכם את הכוח להמשיך ולהילחם עבור כולנו. תתעודדו! עוד קצת וזה ייגמר! אני בטוחה.

חיילי צה"ל נכנסים לרצועת עזה. צילום: דובר צה"ל
 

אני מאחלת לכם שתחזרו לשלום, לחיים יותר בטוחים ויותר טובים. תודה על כל מה שאתם עושים עבורנו.

אתם הגיבורים של כולנו.

תגובות