משעמם לי: 7 דרכים בהן לא תשתעממו בחופש הגדול. Tumblr

משעמם לי: 7 דרכים בהן לא תשתעממו בחופש הגדול

שוב אותו סיפור: אנחנו יוצאים לחודשיים של חופש, שאמורים להיות מלאי חוויות והתרגשויות ומוצאים את עצמנו בסוף משתעממים כל היום בבית ולא עושים כלום. כדי לא להתמודד עם הסיטואציה הלא נעימה במיוחד הזאת, קבלו 7 טיפים איך לעבור את החופש בשלום ומבלי להשתעמם

להתחיל מרתון של סדרה חדשה

אם במקרה מצאתם את עצמכם בבייביסיטר על האחים הקטנים או שסתם אין לכם כוח לצאת מהבית , במקום לאלתר דברים לעשות תפתחו את הטלויזיה ותמצאו סדרה מעניינת שמזמן כבר רציתם לראות, אם רציתם להתחיל מרתון של סדרה חדשה, החופש הגדול זה ה-זמן בשבילכם!

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

© Tumblr

 לחזור על החומר

נכון אתם בחופש, והדבר האחרון שבא לכם לעשות זה ללמוד, אבל בכל זאת עדיף לחזור על החומר גם כדי לא להשתעמם וגם כדי לבוא לשנה החדשה מוכנים יותר. 

 

© Tumblr

למצוא עבודה

כדי לא להשתעמם בחופש וגם כדי להרוויח קצת כסף על הדרך, הרעיון הכי טוב הוא פשוט למצוא עבודה, אפשר לעבוד כבייביסיטר ועד מדריכים בקייטנה, האפשרויות הן בלתי מוגבלות! אתם יכולים גם לנסות לשכנע את החברים שלכם לעבוד ביחד איתכם ואז על הדרך תוכלו גם לבלות עוד זמן משותף יחד. בכל מקרה, אל תשכחו את הזכויות שמגיעות לכם. 

© Tumblr

למצוא תחביב חדש

אם תמיד חלמתם לנגן בגיטרה או ללמוד ציור, החופש הגדול זה בדיוק הזמן שלכם! במקום להשתעמם בבית בניסיון למצוא מה לעשות תתחילו להתעסק בתחביב החדש שלכם, ואם אין לכם אז זה הזמן למצוא, כי בכל זאת- יש לכם עכשיו חודשיים שלמים שבהם אתם יכולים לעשות כל מה שתרצו.

למצוא מסגרת התנדבות

גם אם התנדבתם במהלך השנה וגם אם לא, להתנדב זו תמיד מצווה, אז תנסו לשכנע את אחד החברים שלכם, או שתלכו לבד ותמצאו לעצמכם מקום להתנדב בו ולשרוף שעות שיכלו להיות מבוזבזות ובמקום זה לעזור לקהילה.

© אורן טוב

לקבוע עם חברים

הטיפ האחרון ואולי הכי מובן מאליו הוא פשוט לקבוע עם חברים. במקום להשתעמם בבית פשוט תרימו טלפון לחבר ותקבעו לעשות משהו, אתם יכולים ללכת לבריכה, לים, לסרט, או סתם לבתים אחד של השני.

לעשות ספורט

גם בחופש הגדול חשוב לשמור על כושר, ובמקום לשבת כל היום בבית אפשר לצאת לריצה בפארק או לעשות מנוי לחדר כושר, ככה גם תחזקו את הגוף שלכם וגם על הדרך תשרפו קלוריות וזמן, לא שווה?

© Tumblr

חופשה נעימה!

תגובות