אימא'לה, בנק: איזה בנק הוא המשתלם ביותר לבני נוער?. צילום: צילום מסך מטאמבלר

אימא'לה, בנק: איזה בנק הוא המשתלם ביותר לבני נוער?

אם המילה "בנק" מעוררת בכם מחשבה על מקום מפחיד ומאיים, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלגאן. ריכזנו עבורכם את כל מה שהבנקים מציעים בכדי שתוכלו לפתוח את חשבון הבנק שלכם במקום שהכי משתלם עבורכם

 

 לאחר בדיקה בארבעת הבנקים המובילים במדינה מצאנו כי אין הבדלים משמעותיים במה שמוענק לבני נוער במסגרת חשבון בנק. בכל זאת, הן לפי היחס שקיבלנו מהבנקים כשהתקשרנו לברר פרטים על חשבון הבנק שלהם והן מבחינת מפרט הדברים המוענקים, בחרנו לדרג את בנק "לאומי" כמשתלם ביותר לנו כבני נוער. גם בנק "מזרחי טפחות" ובנק "הפועלים" מאפשרים מגוון רב של דברים וגם הם מומלצים ומשתלמים.
 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:
 

 אז איך בוחרים?

כתבה
מדריך: מה צריך לדעת לפני שפותחים חשבון בנק?
שיר אזרף
אם המילה "בנק" מעוררת בכם מחשבה על מקום מפחיד ומאיים, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלגן. מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק? איך עושים את זה? ומה חשוב לדעת לפני שפותחים אותו?

כפי שניתן לראות בטבלה שערכנו, אין הבדלים משמעותיים וקשה מאוד לבחור את החשבון המשתלם ביותר, לכן כשאתם ניגשים לבחירת חשבון בנק, שימו לב לכמה דברים:

 

  1. נגישות חשבון הבנק - אל תבחרו בנק שאין לו סניף שקרוב אליכם, העדיפו חשבון בנק בסניף שנגיש וקרוב.

  2. השירות - שירות בבנק זה אחד הדברים החשובים, העדיפו בנק שנותן שירות מזמין וחיובי מאשר בנק שבו השירות שניתן הוא קר ולא מזמין.

  3. מה קורה הלאה? - חשבון צעיר מסתיים בגיל 18 עד 21, תלוי בבנק, לאחר מכן אתם הופכים ללקוחות רגילים עם חשבון בנק רגיל. שימו לב שבבנק שאתם בוחרים, יש תנאים טובים, נוחים ומתאימים גם לאחר שאתם כבר לא צעירים. מעבר מבנק לבנק הוא הליך בירוקרטי ארוך ומעצבן ולכן עדיף מראש לבחור בבנק שיהיה מתאים וטוב גם להמשך החיים.



תגובות