הכי פשוט: כך תעשו שינוי בחמישה צעדים פשוטים . צילום: fotolia

הכי פשוט: כך תעשו שינוי בחמישה צעדים פשוטים

אנו עוסקים במהלך חיינו בהמון תחומים, ולעתים אנו מרגישים שאנחנו רוצים לשנות אותם או לעשות אותם בדרך אחרת. אז אם אתם מאלה שרוצים לעשות שינוי ולהתקדם בחייכם – אלו חמישה הצעדים הפשוטים שאתם חייבים לעשות

המון פעמים במהלך חיינו, מתעורר בנו הרצון לעשות שינוי. בין אם בלימודים, באופי, בתכונות שלנו, בהרגלים, בתזונה או ביחס להורים. ישנו מגוון רחב של תחומים, המלווים אותנו בחיינו ולפעמים לא נעשים על הצד הטוב ביותר שאליו אנחנו מצפים, לכן אנחנו רוצים לשנות ולשפר אותם. בדיוק בשביל זה אספנו לכם חמישה צעדים פשוטים שאתם חייבים לבצע כדי לעשות לשינוי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הציבו לעצמכם מטרות

את חמשת הצעדים שלנו ליצירת שינוי נפתח בהצבת מטרות. לפני שאתם מתחילים את השינוי, תדעו לאן אתם מכוונים ולאן אתם שואפים. תקציבו לעצמכם זמן מסוים ריאלי, ותחשבו עם עצמכם לאן תרצו להגיע עד המועד שקבעתם. בעיניינו הצבת מטרות ושאיפות זה הצעד הראשון והחשוב ביותר על מנת ליצור שינוי.   

דעו מהן המטרות שלכם
דעו מהן המטרות שלכם © fotolia

תגרמו לכך שהמטרות יהיו תמיד בקרבתכם

כאשר אנחנו מציבים לעצמנו מטרות, לעתים אנחנו נוטים לשכוח מהם מהר מאוד. לכן, אנחנו ממליצים לכם שעל מנת שלא תשכחו אף פעם לאן אתם שואפים, וכדי שהמטרות שלכם יהיו תמיד מול העיניים – כתבו אותם בחדר, תתלו אותם על לוח, שימו על המקרר, מעל המיטה או שתכתבו לעצמכם פתקים והניחו אותם במקומות שאתם נוטים להיות בהם במהלך היום. כאשר המטרות יהיו תמיד מול עינכם - לא תוכלו לשכוח מהם, והם ילוו אתכם במהלך כל היום.

תעשו חשבון נפש

צעד נוסף על מנת לעשות שינוי, הוא לעשות חשבון נפש עם עצמכם. בין אם זה באמצע היום, בלילה לפני השינה ובין אם בשקט או בליווי שירים – כל דרך שטובה לכם היא אפשרית. במהלך חשבון הנפש שאתם עושים, חישבו עם עצמכם: לשם מה השינוי? מה גרם לי לרצות לעשות שינוי? מה המטרה שאליה אני רוצה להגיע? ועד כמה באמת אני רוצה בזה?

© צילום: Shutterstock

תחייכו

אנחנו מקווים שאתם כבר יודעים שהשמחה היא זו שמובילה אותנו להישגים הכי טובים, אך בחרנו לציין זאת בכל זאת, מפני שאנחנו באמת חושבים שזהו צעד פשוט ומדהים. במהלך השינוי שאתם עוברים ייצא לכם להתמודד עם קשיים ואתגרים, אך על מנת להגיע למטרה שלכם, אתם מוכרחים לשמור על השמחה שלכם ופשוט לא לוותר. ברגע שאתם מחייכים - מבטיחים לכם שיגיעו הפירות.

תאמינו בעצמכם

בחרנו לשמור את הצעד החשוב הזה לסוף, כי הוא הכרחי מאוד לכל דבר בחיינו, לאו דווקא ליצירת שינוי. כאשר אנו מאמינים בעצמנו וביכולותינו, אף אחד לא יכול עלינו. גם אם נדמה לכם שמדי פעם המצב אבוד ולא אפשרי - תאמינו בעצמכם ותהיו מודעים ליכולות המדהימות שלכם, כי מהמקומות האלו מגיעה ההצלחה.



תגובות