עצלנים? כך תוכלו להתאמן מבלי לזוז מהספה. צילום: shutterstock

עצלנים? כך תוכלו להתאמן מבלי לזוז מהספה

אם אתם לא הטיפוס הכי ספורטיבי שיש ונוטים להיות עצלנים להיות קרובות, יש לנו חדשות טובות בשבילכם - גם בטלנים יכולים להתאמן. קבלו את הדרכים, שיעזרו לכם לחזק את השרירים מבלי להתאמץ יותר מדי

תקופת החגים מאחורינו, בעוד שתקופת הבחינות רק בתחילתה וכבר מורגשת במלוא עוצמתה, וגורמת לנו לתחושת עייפות המלווה אותנו לאורך כל היום. גם לכם חשוב להתאמן, אבל בכל פעם מחדש אתם מוותרים על הריצה, משום שאין לכם מספיק כוחות? יש לנו מספר פתרונות עבורכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

זפזפו בין הערוצים

 רובכם אולי חושבים שמדובר בבדיחה, אבל עצלנים אמיתיים יודעים מצוין עד כמה קשה למצוא את התוכנית המושלמת. אתם מעבירים מריאליטי לחדשות, מהחדשות לתוכנית שהקלטתם ובסוף בכלל בוחרים לראות סרט. כן, אין ספק שמדובר במשימה לא פשוטה, שאפילו הופכת את האצבע שלנו למעט יותר שרירית.

© shutterstock

 מצאו את התנוחה המושלמת

ייתכן שבמבט ראשון, זה נשמע ציני, אך ההפך הוא הנכון. ההיפראקטיבחים שביניכם, בוודאי יודעים שלא קל למצוא את התנוחה, שתגרום לכם להרגיש בנוח. פתאום אתם מתחילים להתנדנד, להזיז את הידיים, לנוע עם הרגליים ובסוף בכלל מחליטים לקום מהמקום. למצוא את התנוחה המושלמת לשכב בה במיטה זה הכי ספורט שבעולם!

© sutterstock

שחקו אותה ספורטאים

אתם פחות ספורטאים מרוב האנשים שאתם מכירים? מי אמר שאתם לא יכולים להיות כאלה? רק אל תגידו שאנחנו אמרנו שלא. יש לכם הזדמנות להראות לכולם שאתם לא עד כדי כך עצלנים כפי שכולם תמיד חושבים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללבוש בגדי ספורט, להתחרות במשחקי ספורט ב-Wii ולהוכיח לכולם שאתם ספורטאים אמיתיים.

© Fotolia

 תנו לדמיון שלכם לברוח

קחו מזרן, או ערסל, ואם תרצו ניתן אף להסתפק במיטה הנוחה שלכם. סביר להניח שתחשבו שמדובר בדרך מעט מוזרה, אבל האמינו לנו שהיא מהנה יותר ממה שנדמה לכם. כל מה שאתם צריכה לעשות הוא לשכב ולדמיין שאתם רוכבים על אופניים. לנו זה נשמע כמו עוד זמן לישון. מי אנחנו שנסרב?

 

© sutterstock

רצים לאכול

בואו נודה באמת, אוכל הוא החולשה של כל אחד מאיתנו, לעצלנים, לרעבים וגם לספורטאים. אין ספורט יותר כיף מאשר לרוץ מהמיטה כדי להגיע למקרר ובחזרה. אנחנו כבר ניסינו את זה מיליוני פעמים ומודים שאנחנו לא מתחרטים על כך לרגע.

© fotolia
תגובות