צפו: קבוצות ספורט עושות הארלם שייק. ההארלם שייק של מיאמי היט. צילום: יוטיוב.

צפו: קבוצות ספורט עושות הארלם שייק

ההארלם שייק לא מדלג על עולם הספורט: קבוצות ספורט רבות יצרו גרסה משלהן ללהיט האינטרנטי. כתבנו בחר את חמשת הגרסאות המוצלחות ביותר. מי סיימה ראשונה?

הלהיט הויראלי החדש - הארלם שייק שכבש את כולנו בתקופה האחרונה באין-ספור צפיות ביוטיוב וביצירת קליפים חדשים ללהיט שסחף את הרשת מגיע כעת גם לעולם הספורט.

במהלך החודש האחרון כמה קבוצות ספורט, די פופולריות אנחנו חייבים לציין, החליטו ללכת על הטרנד החדש ולהפיק קליפ הארלם שייק משלהן. כתבנו צפה במגוון קליפים של הארלם שייק בארץ ובעולם ובחר את חמשת הקבוצות שעשו זאת בצורה הטובה ביותר. 

מקום חמישי: בני יהודה

בני יהודה ניסתה לעשות קליפ מצחיק ומקורי אבל הם היו יכולים להשקיע יותר, כנראה שכדאי להם להשאר בענף הכדורגל.

ההארלם שייק של בני יהודה.

מקום רביעי: מנ'צסטר סיטי

עם התקציב שלהם, אין ספק שמנצ'סטר סיטי יכלה להגיע למקום גבוה יותר בדירוג שלנו, אבל הסיטיזנס בחרו לעשות הארלם שייק צפוף ומשעמם. 

ההארלם שייק של מנצ'סטר סיטי.

מקום שלישי: מכבי תל אביב כדורגל 

הביצוע של מוליכת ליגת העל, מכבי תל אביב, שילב גם את ההארלם שייק עם האביזרים שרואים כמעט בכל ביצוע וגם ביצוע עם תחפושות חביבות. למרות שזה לא היה בדיוק צמוד למקור, זה שווה מקום על הפודיום.  

ההארלם שייק של מכבי ת"א.

מקום שני: סטנדרד ליאז'

 ההארלם שייק של הקבוצה הבלגית, סטנדרד ליאז' נהדר. מדובר בגרסה מקורית שהושקעה בה אביזרים מיוחדים. יש לנו גם נציג ישראלי: מאור בוזגלו, אם תרצו לזהות את בוזגלו תסתכלו על ענק ירוק.

ההארלם שייק של סטנדרד ליאז'.

מקום ראשון: מיאמי היט

אלופת ה-NBA, מיאמי היט עם ביצוע ענק של לברון ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש והחברים לקבוצה. הקליפ כולל תחפושות מקוריות ואת לברון מחופש בתור מלך (קינג ג'יימס). 

ההארלם שייק של מיאמי היט.
תגובות