חייבים קאמבק: 5 דרכים מיושנות לומר "אני אוהב אותך". צילום מסך מהיוטיוב

חייבים קאמבק: 5 דרכים מיושנות לומר "אני אוהב אותך"

כשאומרים היום "אני אוהב אותך", רוב הפעמים המילים נאמרות בלי משמעות ומאמץ, אבל פעם לומר "אני אוהב אותך" היה בעל משמעות נצחית. זה בא לידי הביטוי בדרכים שיצרו מקום קבוע בזיכרון שלנו ונתנו סוג של צמרמורת שאי היה אפשר לשכוח

זוכרים מכתבי אהבה בכתב יד שקיבלתם ביסודי? הדרך הישנה לומר "אני אוהב אותך" הייתה כל כך מיוחדת בגלל הזמן שלקח לכתוב ולצייר את הרגשות שלנו. מה שמדהים הוא שאפילו שנים מאוחר יותר, אתם יכולים למשוך את המכתב מתוך קופסא ישנה בארון (לכולנו יש אחת) ולהיזכר איך זה הרגיש כאילו זו הפעם הראשונה שקוראים אותו. 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אל תבינו לא נכון, טכנולוגיה היא דבר נפלא ורוב ה-"אני אוהב אותך" שנשלחים בוואטסאפ הם טקסטים אמיתיים, אבל אין שום דבר רע בלמצוא דרך אחרת לומר את המילים שלרובנו משנות את המצב. אהבה היא תחושה נפלאה ויש לנו כל כך הרבה דרכים לבטא אותה, בגלל זה אסור לנו לתת רק לטכנולוגיה לעשות זאת, כי אז היא פשוט מאבדת משמעות.

בין אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לספר למישהו שלכם בפעם הראשונה, או שאתם רק רוצים להפתיע את בני הזוג שלכם, הדרכים המיושנות האלה לומר "אני אוהב אותך" בהחלט יהיו בלתי נשכחות.

1. לשלוח מכתבי אהבה

מכתבי אהבה הם אחת מהדרכים שהיו בבית ספר לומר 'אני אוהב אותך'. דרכם גילינו מעריצים סודיים וגם כאלה שלא, לשמור שלא לכתוב בשגיאות כתיב ויחד עם זאת להוסיף מלא תשוקה.

© צילום מסך מהיוטיוב

2. לכתוב שירי אהבה

נכון, אתם לא שייקספיר ובכל זאת שיר האהבה שלכם אולי לא כתוב בדיוק שרציתם, אבל העיקר הכוונה, לא?

© צילום מסך מהיוטיוב

3. לחרוט על עץ

נסו לכתוב את השמות שלכם על עץ. שום דבר לא יהיה יותר רומנטי יותר מאשר לחזור לאותו מקום מאוחר יותר ולראות את השמות שלכם עדיין כתובים שם. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

4. לשיר סרנדה

אולי האהוב שלכם הוא לא הזמר הכי המדהים, אבל העובדה שהוא לקח את הזמן ותפס הרבה אומץ כדי לכתוב ולשיר לכם שיר אהבה מקסים לחלוטין.

© shutterstock

5. להקדיש שיר ברדיו

אתם יכולים להתקשר לתחנת הרדיו ולהקדיש שיר לאהוב שלכם ביחד עם כל המאזינים.

© צילום מסך מהיוטיוב

 

תגובות