למה אנחנו מתאהבות מהר? והאם זה פוגע בנו?. צילום מסך מיוטיוב

למה אנחנו מתאהבות מהר? והאם זה פוגע בנו?

אהבה היא דבר מסובך. לכולנו יש את הרצון הזה לזוגיות וכולנו רוצות חבר. אבל למה אנחנו מתאהבות מהר? דבר כזה יכול לפגוע בנו? הנה התשובות

אהבה היא דבר מסובך. עד שחשבת שמצאת את גבר חייך לפתע את מגלה הוא לא בקטע שלך למרות שהוא הכי מראה את זה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

התאהבות היא בעצם הכרת הבן אדם לעומק, הרצון הזה להיפגש איתו, לצחוק מבדיחות שלו שהן לא באמת מצחיקות, לספר לו דברים, לדעת שאת יכולה לסמוך עליו, להיות כנה איתו ושהוא יהיה כנה איתך, להתאהב בו בזכות היופי הפנימי שלו ולא חיצוני,  העובדה שלא תסנני אותו כשהוא מתקשר ושולח הודעה תמימה בווצאפ ועוד.

אז למה בעצם אנחנו מתאהבות מהר? אנחנו מתאהבות מהר כשאנחנו מכירות את הבן אדם (זה יכול להיות ידיד טוב) וכשאנחנו יודעות שאפשר לסמוך עליו, כשאנחנו צוחקות מהבדיחות שלו גם כשהן לפעמים לא מצחיקות וכשאת יודעת שהוא מכיר אותך הכי טוב מכולם ויודע מה את אוהבת ומה לא, מהן התכונות הטובות שלך ומה פחות,  ובקיצור - הוא הבן אדם המושלם בשבילך. את תתאהבי. הבעיה העיקרית היא כזו: שהוא רואה אותך רק בתור ידידה ולא ההפך. זה פוגע בנו בגלל שאם את מספרת לו מה הרגשות שלך וזה לא הדדי זה יכול לפגוע בידידות שלכם. וזה כואב.

© shutterstock

אהבה היא דבר מסובך בגלל שהיא לא תמיד הדדית, ואם זה הדדי תמיד יש את הפחד הזה להיפרד. ואז מה? לא נדבר? אם הוא מפסיק לדבר איתך נסי את להחזיר את הידידות הטובה שהייתה לכם.

יש בנות שמתאהבות התאהבות לא אמיתית, ואז זו סתם הידלקות, והן רק חושבות שהן יתאהבו, או אולי הן "מתאהבות" כדי לגרום למישהו אחר להתאהב בהן. יש כאלה שיכולות לגרום למישהו לקנא שהן מתנשקות נשיקה שאין בה רגש עם סתם גבר שרוצה אותן והן לא באמת רוצות אותו... אהבה יכולה לעיתים לגרום לצרות ולפעמים ההפך. צריך להיזהר עם אהבה, כי בקלות אפשר לאבד אותה.

תנועה אחת לא נכונה או מילה אחת לא במקום ואת יכולה לגרום לתהפוכה - ואותו הדבר הפוך לגברים. 

בנות - כשדבר כזה קורה לכן עם ידיד שלכן, שאתן מרגישות אליו משהו והוא לא בחזרה, לפעמים אתן תוהות למה זה קורה? כי אתן מרגישות שאתן בסדר, אז מה קרה? לפעמים זה לא קשור לאופי שלכן וגם לא ליופי. אולי הוא סתם לא התאהב? זה נורמאלי וממש לא משהו שצריך לבכות בגללו אלא רק - להמשיך הלאה.

תגובות