גם אם פחות נעים: דברים שחשוב לדבר עליהם במערכת יחסים. צילום: Fotolia

גם אם פחות נעים: דברים שחשוב לדבר עליהם במערכת יחסים

יש דברים שלא נעים לדבר עליהם עם בן או עם בת הזוג, אך יחד עם זאת, ללא פתיחות - אין מערכת יחסים. זכרו להיות פתוחים אחד עם השני, זה כל היופי בזוגיות – אפשר לדבר על הכל

אחד הדברים היותר חשובים במערכת יחסים, הוא פתיחות. בשל כך, יש לדעת לדבר גם על נושאים "מביכים", ולא להימנע מהם רק כי "לא נעים". לפניכם כל הדברים שחשוב לדבר עליהם במערכת יחסים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תגובת ההורים לקשר

זוגיות היא אמנם קשר בין שני אנשים בלבד, אבל יחד עם זאת ישנם עוד כמה גורמים למשוואה; והם לא תמיד חיוביים לגבי מערכת היחסים הזו. המשפחה, ובעיקר ההורים, הם חלק שמשפיע על מערכת היחסים: אם ההורים אינם תומכים בקשר, לזוג יהיה קשה להיות יחד. לכן, כדאי לשניכם לשתף אחד את השני בתגובות ההורים לגבי הקשר שלכם; הדבר רק יועיל ויעזור לכם לדעת מה הצד השני חושב.

© צילום: Shutterstock

נשיקה ראשונה

גיל ההתבגרות זה בדיוק הגיל בו מתנסים בדברים חדשים, אולי גם דברים "של גדולים". נשיקה ראשונה היא דבר שיכול להיות מלחיץ כשחושבים עליו: "באיזה גיל כדאי שתקרה", "האם אנחנו בטוחים שאנחנו רוצים", או "האם גם בן או בת הזוג שלי חושבים על העניין", הן רק חלק מהשאלות שצפות לגבי הנושא, ולא לכולן יש לכם תשובה. הפתרון הכי טוב הוא, כמובן, לדבר על כך ולתאם ציפיות.

© צילום: Getty Images

קנאה וידידים

בני זוג עשויים לקנא מאוד אחד לשני, ופגישה של בן או בת הזוג עם ידיד או ידידה יכולה להוציא חלק מהאנשים מדעתם. דברו על הקנאה, ספרו אחד לשני מה מפריע לכם; אם פגישה מסויימת של בן או בת הזוג עם ידיד מסויים או ידידה מסויימת גורמת לכם להרגיש לא בנוח, העלו את העניין לשיחה. אנחנו בטוחים שבני הזוג שלכם ידעו להתחשב.

© צילום: Shutterstock

מחזור והורמונים

בדרך כלל, שני הצדדים בקשר נבוכים ומתביישים להעלות כל עניין הקשור למחזור; אבל ידוע שמחזור והורמונים הם דבר שמשפיע מאוד על מצבי רוח ותגובות שונות, ואין להתעלם מהנושא. באותו השבוע של הימים המיוחדים, בגלל ההורמונים המשתלטים על גופה של בת הזוג, יש סיכוי לתגובות קיצוניות שעלולות להתפתח לריבים שטותיים. לכן, על מנת "להתכונן" למצבים כמו אלה ולמנוע ריבים מיותרים, חשוב שלא תתעלמו מהנושא החשוב הזה, גם אם הוא מאוד מביך.

© צילום: Fotolia
תגובות