הכל מאהבה: כל מה שבני זוג עושים רק כי הם באמת אוהבים. צילום: Shutterstock

הכל מאהבה: כל מה שבני זוג עושים רק כי הם באמת אוהבים

אם יש דברים שבני הזוג שלכם עושים ואתם נפגעים מהם, כמו להעיר לכם על החיצוניות או להתרחק מכם לתקופת זמן מסויימת, דעו שהם עושים את זה רק מאהבה. לפניכם רשימת הדברים שבני הזוג עושים רק כי באמת אכפת להם מכם, ואין לכם ממה להיפגע

אל תמהרו להיפגע מבני זוגכם: הם בסך הכל מבצעים את המעשה הזה כי הם דואגים לכם והם רוצים שיהיה לכם רק טוב. הכל מאהבה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הם כל הזמן מטיפים לכם

יכול להיות שמאוד מעצבן אתכם לשמוע "אתם יכולים לעשות את זה, אתם מסוגלים לזה" כשהמשפט מגיע בצורה מתמדת ומטיפה. אבל זה לא שבני הזוג שלכם אינם מרוצים מכם, אלא פשוט מנסים להוציא מכם את הטוב ביותר. הם באמת מתכוונים לטוב, ורק רוצים שתממשו את הפוטנציאל שלכם. יכול להיות שהם פשוט רואים בכם משהו שאתם לא בהכרח רואים, וזהו לא אחר מאקט של אהבה.

הם אומרים את האמת הכואבת

תהיו כנים: כשאתם שואלים את בני הזוג שלכם שאלה, למה אתם מצפים? שיגידו לכם את האמת, ורק את האמת? או שיאמרו לכם את מה שאתם באמת רוצים לשמוע? ומה עדיף? כדאי שתענו על השאלה הזו בכנות רבה, ורק אז תשפטו את המעשים של האהובים שלכם.

אל תמהרו להיפגע
אל תמהרו להיפגע © צילום: Shutterstock

הם מתרחקים מכם לפעמים

אהבה היא כמו רכבת הרים: היא עולה למעלה כשהאנרגיה והכימיה בין שניכם בשיאה וגורמת לכל הרגשות החיוביים להשתולל, ויורדת למטה כשכל הצרות שלכם מכבידות עליה ומכבות אותה. אם בני הזוג שלכם מרגישים צורך להתרחק כדי להתמודד עם הבעיות שלהם לבדם, אל תכבידו עליהם, ואל תחששו מפרידה. תאמינו - זה יעשה לשניכם רק טוב.

הם מעירים לכם על המראה החיצוני

עמוק בפנים, כולנו צריכים לשמוע דברים מסויימים על מנת להבין שהמראה החיצוני הוא לא הסממן היחיד שמאפיין אדם. אז אם, לדוגמא, בני הזוג שלכם שמו לב לכך שעליתם במשקל, והם סבורים כי הדבר פוגע בבריאותכם - הם בסך הכל מנסים לדאוג לכם, רק בגלל שהם מאוד אוהבים אתכם ואכפת להם מכם. זה לא שחלילה הם יפסיקו לאהוב אתכם אם תראו כך או כך.

זה לא שהם מנסים לפגוע
זה לא שהם מנסים לפגוע © צילום: Shutterstock

הם מציעים לבלות בנפרד

כל בני האדם בעלי אישיויות שונות, תחביבים שונים ואהבות שונות. אם בני הזוג שלכם מעוניינים לצאת לטיול רגוע ושקט בחיק הטבע, ואילו לכם הדשא עושה פריחה ואתם מעדיפים לצאת לערב קריוקי משובח ורועש - אין צורך להתגמש בכח. הרי מה שיקרה בסופו של דבר אם תבלו יחד ותתפשרו, זה שאחד מכם עלול לא להנות, והערב עלול להיות סיוט. מוטב שפשוט תחליפו חוויות אחר כך.

הם נעלמים אחרי ריב

מריבות הן דבר שכלול בתוך החבילה הזאת שנקראת "זוגיות", וזה בסדר לגמרי. מה שלא בסדר, זה לצפות מבני הזוג שלכם שיבואו לפייס אתכם ישר אחרי הריב. כמוכם, גם הם צריכים זמן בשביל להירגע ולסדר את המחשבות שלהם. זהו צורך, וזה המצב העדיף, כדי לא להוסיף שמן למדורה. 

תגובות