די לפרחים: המתנות שבאמת היינו רוצים לקבל ליום האהבה. צילום: Fotolia

די לפרחים: המתנות שבאמת היינו רוצים לקבל ליום האהבה

עם כל הכבוד לשוקולד, לזרים האדומים, ולמתנות ה"רומנטיות" שאין בהן כל שימוש: הינה רשימת הדברים שאנחנו באמת רוצים לקבל ביום האהבה

מדי שנה ביום האהבה, בני זוג נוהגים לתת אחד לשני מתנות לבביות. אבל בואו נודה בכך - מתנות כמו פרחים, דובים או קופסאות שוקולדים, די מיצינו, לא כך? על כן, הרכבנו רשימת מתנות שבאמת היינו רוצים ושמחים לקבל לולנטיין.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

גילויי אהבה - אין כמו לקבל חיבוק, נשיקה או מילה טובה מבני הזוג האהובים; ולפעמים, זה פשוט כל מה שצריך. אין צורך במתנות ענקיות ומושקעות - נשיקות, חיבוקים ומילים טובות יכולים לגמרי לספק אותנו.

מכשיר מעקב אחרי בני הזוג - עצמו רגע את העיניים; ודמיינו שאתם מקבלים מעין מכשיר מעקב קטן, שאומר לכם היכן נמצאים בני הזוג שלכם בכל רגע נתון, עם מי הם מסתובבים ועם מי הם נמצאים או מדברים. ואם המחווה הזו תגיע מבני הזוג עצמם - אח, יש מושלם מזה? 

במילה אחת: אוכל - עזבו אתכם מקופסאות קטנות ומעוטרות של שוקולד, ותנו לנו את מה שאנחנו באמת רוצים. שני מגשי פיצה משפחתית, ארוחת המבורגרים לכל המשפחה, חמישה שיפודי פרגית עם צ'יפס או 10 רולים של סושי מספיקים בשביל שנוכל להגדיר את הולנטיין הזה כולנטיין הטוב ביותר שהיה לנו. תאמינו לנו, לא צריך להתאמץ יותר מדי - אין מתנה יותר מושלמת מזו.

"לחלוק"? מה זה בכלל? © צילום: Shutterstock

מנוי ל"ספוטיפיי" לחמש שנים - מי לא אוהב מוסיקה? "ספוטיפיי" היא אפליקציית מוסיקה נהדרת, בה יש את כל השירים מכל הסגנונות; ומאז שפתחו את שירותי האפליקציה גם לארצנו הקטנטונת, אנחנו לא מפסיקים לחלום על המתנה הנהדרת הזו ליום האהבה; ולכמה שיותר זמן - יותר טוב.

קופסת פתרונות לכל הבעיות בחיים - בני הזוג שלנו אמנם כל כך תומכים, קשובים לבעיות שלנו ויעילים בפתרונן - אבל מה נעשה כשהבעיות רבות מדי, ובני הזוג רחוקים? לפי כך, זו מתנה נהדרת שהיינו שמחים לקבל.

כרטיסים להופעות של כל האמנים האהובים עלינו - ורצוי בגולדן רינג, בשורה הראשונה. וכשאנחנו אומרים "כל האמנים", אנחנו באמת מתכוונים לכל האמנים, ולו אחד פחות.

טיול מסביב לעולם - מה כיף יותר מלסייר בעולם עם החצי השני שלנו? דמיינו אתכם מגלים ומבקרים במקומות חדשים ומרתקים בעולם, יחד עם בני הזוג שלכם. ואם כל זה קורה על שטיח מעופף - מה טוב!

מחברת מחמאות - לימים בהם ההערכה העצמית שלנו מעט נמוכה (או שסתם בא לנו לטפח קצת את האגו), מילים יפות ומנחמות מבני הזוג שלנו היו יכולים לבוא לנו לעזר. אנחנו מדברים על מחברת גדולה, של מאות דפים, ובכל דף רשומות כ-10 מחמאות של בני הזוג כלפינו. נסחפנו?

איזה כיף!
איזה כיף! © צילום: Getty Images

את בני הזוג אך ורק לעצמינו - המתנה הכי מושלמת שבאמת יכולנו לבקש, היא שבני הזוג יפסיקו לדבר עם אקסים, ידידים, או כל יישות נושמת מבני המין השני. שיפסיקו לדבר איתם לגמרי, אפילו לא בווצאפ. טוב, אולי אנחנו קצת מגזימים, אבל אנחנו רק אומרים שזו באמת הייתה יכולה להיות מתנה מושלמת.

סליחה מהלב - ביום האהבה הזה, היינו שמחים לדעת שלאורך כל השנה, בני הזוג ידעו לבקש מאיתנו סליחה כנה מהלב. אמנם כולנו בני אדם וכולנו טועים, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לבקש סליחה. זו תהייה מתנה נפלאה, אם בני הזוג ידעו להודות בטעויותיהם ולבקש סליחה, גם אם האגו טיפה נפגע.

הבנה - אם יש לנו מצב רוח רע ואין לנו חשק לצאת, לדבר בטלפון או ליצור אינטראקציה כללית עם העולם - היינו שמחים אם בני הזוג היו יכולים להבין ולהכיל זאת, גם אם מדובר ביום האהבה. בנוסף, אם הם יכולים גם להבין את מקור הבעיה, ולתת לנו הרגשה שמישהו מזדהה איתנו - זו תהייה מתנה נפלאה

הקשבה וכבוד - האמת, כל מה שאנחנו רוצים, הוא לדעת שבני הזוג באמת מקשיבים לנו. לא משנה כמה אנחנו חופרים, משעממים או סתם חוזרים על עצמנו - העיקר שיהיה שם מישהו בשבילנו, שיוכל להקשיב ולתמוך.

מה צריך יותר מזה?
מה צריך יותר מזה? © צילום: Shutterstock

בני זוג - אם יש דבר אחד שחלקנו באמת רוצה לולנטיין, הוא מישהו לחגוג איתו. מי מתנדב לנחם אותנו?

תגובות