יוצאים מה"פרנדזון"? סימנים שהפכתם ליותר מידידים טובים. צילום: Shutterstock

יוצאים מה"פרנדזון"? סימנים שהפכתם ליותר מידידים טובים

הרבה פעמים קורה (או שלפחות בסרטים) שהידיד והידידה הכי טובים מתאהבים זה בזה. האם זה המקרה גם אצלכם, איך שמים לב לעניין ומה עושים הלאה? כל הטיפים בכתבה הבאה

למצוא בן או בת זוג מושלמים זה דבר מאוד מיוחד, ולמצוא חבר או חברה הכי טובים מושלמים זה מיוחד אף יותר! אבל מה קורה כשקיים סיכוי ששני האנשים האלה הם בעצם... בן אדם אחד? כך תדעו אם הידיד הכי טוב או הידידה הכי טובה שלכם הם קצת יותר מזה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כולם "יודעים" - חוץ מכם

כולם בטוחים שאתם זוג, ושאתם מתאימים אחד לשני באופן מושלם - מלבדכם. אם כל החברים טורחים להזכיר כל הזמן כמה שאתם מתאימים מעבר ל"רק ידידים", אולי יש סיכוי שאכן באמת קורה משהו מעבר לכך?

התרגשות ופרפרים לידם

ברור שמפגש בין חברים טובים הוא מרגש, ועדיין - כן עובר גבול בין התרגשות כלפי חבר/ה או ידיד/ה לבין התרגשות כלפי קראש או מושא אהבה. האם התחושה כלפי הידיד או הידידה המדובר/ת שונה מתחושה כלפי חברים אחרים? אם כן, קיים סיכוי שפיתחתם אליהם רגשות!

התרגשות יתר על המידה?
התרגשות יתר על המידה? © צילום: Shutterstock

בילויים מסביב לשעון

אתם מבלים זמן רב (מדי) אחד עם השנייה, ונהנים יתר על המידה - ונראה שאין לכם כוונה להפסיק. זה נכון שידידים מבלים יחד הרבה; אך אולי באמת קורה כאן משהו אחר? נסו לחשוב כמה זמן אתם מקדישים לחברים אחרים. אולי תגלו שעומד מולכם אדם שזוכה מכם ליחס מיוחד...

סיפורים אישיים ופתיחות

האם אתם מרשים לעצמכם להיפתח רגשית לאותו הידיד או אותה הידידה? האם אתם מרגישים בנוח לספר להם על הפחדים שלכם, על החששות, התהיות והתקוות לעתיד? פתיחות רגשית עמוקה מעידה לעיתים על רגשות רומנטיים שנמצאים מתחת לפני השטח, וכדאי שתבינו מעין נובעת הפתיחות הרבה הזו.

ירוקים מקנאה?

איך תרגישו במידה ואותו הידיד או אותה הידידה יספרו לכם על קראש חדש שלהם? האם תשמחו בשבילם, או תקנאו? במידה והתשובה השנייה תואמת יותר את הרגשתכם, נסו להבין מהיכן נובעת הקנאה - האם אתם מקנאים כי כבר לא יהיה להם זמן להקדיש לכם, או שאולי כי "אהובכם" כבר לא שלכם...?

מעין נובעת הקנאה?
מעין נובעת הקנאה? © צילום: Shutterstock

אז מה עושים?!

הצלחתם לפרש את הרגשות כלפי הידיד או הידידה הכי טובים - כעת, הגיע הזמן לפעול! קבלו מאיתנו את הטיפים הכי טובים שיש.

רמיזות מול תגובות

אם אתם רוצים לברר האם הם מרגישים את אותו הדבר, נסו לזרוק משפטים מרמזים, כמו: "איך אנחנו לא ביחד?!" או אפילו "אנחנו מתאימים כל כך!". שימו לב - איך החברים מגיבים? האם הם מבטלים את האימרה בצחוק, או שמא מעניקים לה שנייה של מחשבה? התגובה הראשונית שלהם יכולה להראות לכם אם בכוונתם לקחת את היחסים שלב אחד קדימה.

תנו לעצמכם זמן לחשוב

לצומת דרכים שכזו יש כמה סופים אפשריים - אם אתם חוששים לקחת את הסיכון ומעדיפים להשאיר את הקשר כשהיה, אנחנו ממליצים לכם להתרחק מעט לתקופה מסויימת. גם הלב שלכם צריך להתאושש!

קחו קצת זמן לחשוב...
קחו קצת זמן לחשוב... © צילום: Fotolia

נסו להעסיק את עצמכם

רוצים להתגבר על הרגשות, אבל לא להתרחק? גם לכך יש פתרון. נסו להעשיר את חייכם בתחומי עניין חדשים, ואפילו עשו מאמץ להכיר אנשים חדשים; אך מבלי להוציא את אותו הידיד או אותה הידידה מחייכם. ברגע שתתנו לחיים שלכם עומק חדש - הרגשות הללו יהפכו לדבר שולי, ותוכלו להמשיך במהלך חייכם ללא כל בעיה.

כנות!

אם אתם בטוחים ברגשות שלכם ומוכנים לשתף את אותו הידיד או אותה הידידה, גם במחיר של אולי לאבד אותם או להתרחק מהם לתקופה (כי בכל זאת, קיים סיכוי שזו הפלת פצצה עבורם) - עשו זאת! הישארו נאמנים לעצמכם. אולי אפילו תזכו במערכת יחסים חדשה ומאושרת!

תגובות