התאהבתי בכוכב: כך תתמודדו עם התאהבות בסלב. צילום מסך מיוטיוב

התאהבתי בכוכב: כך תתמודדו עם התאהבות בסלב

אנחנו בטוחים שהמושג "סלבריטי קראש" אינו זר לכם - אבל מה עושים כשמדובר ביותר מזה, ובאמת התאהבתם קשות בכוכב? כל הטיפים

לכולנו יש את הסלב המושלם, שמתאר בדיוק את מה שאנחנו מחפשים בחיי האהבה: אנחנו לא מפסיקים לחשוב עליו או עליה, לפנטז עליהם, ולחשוק בכל ליבנו שיום יבוא ונהייה יחד. לפעמים האהבה הזו ממלאה אותנו עד כדי כך, שאנחנו כבר לא מסוגלים להחזיק אותה מבפנים ומוכרחים לשחרר אותה החוצה, כלפי מושא האהבה שלנו - אבל מה לעשות כשמושא האהבה הוא כוכב או כוכבת בינלאומיים, שמסתובבים בכל העולם ויש להם אין-ספור מעריצים ומעריצות? כך תתמודדו עם התאהבות בסלב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קודם כל - אל תפתחו ציפיות

חשוב שתזכרו שברוב המקרים ועל פי ההיגיון, מערכת יחסים אמיתית בינכם לבין הכוכב או הכוכבת אינה אפשרית; לא משנה עד כמה תרצו בה או תחלמו עלייה. בין אם זה המרחק הגדול שמתקיים בין שניכם (במידה והתאהבתם בסלב מחו"ל או אפילו מעיר אחרת), בין אם זה פער גילאים משמעותי ביניכם, או פשוט בגלל שמדובר באהבה חד צדדית, שמגיעה מהצד שלכם, ואותו כוכב או אותה כוכבת אפילו לא מודעים אליה (או לקיומכם) - הסיכוי שבאמת יקרה ביניכם משהו, שואף לאפס. אנחנו לא רוצים לבאס, חלילה, אבל בהמשך תגלו עד כמה שההבנה הזו משמעותית, ורק תעזור לכם להתמודד ולהרגיש טוב יותר.

הפעילו את הדמיון

בניגוד לסעיף הקודם, יש מקום אחד שסיפור אהבה רומנטי אכן יכול להירקם בין שניכם: הדמיון שלכם. זה אכן נשמע פתטי ועלוב, אבל למה לא לנסות? בעזרת הדמיון שלכם, תוכלו לחוות איזו סיטואציה רומנטית (או פחות רומנטית) שתרצו יחד עם אותו סלב, ולהתמלא ברגש שיעטוף את כל כולכם מכף רגל ועד ראש - כאילו שאתם חווים את הדבר במציאות! לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מאמינים ביקום מקביל, שם הכל יכול לקרות - והוא נמצא בדמיון. תוכלו אפילו להפוך את הדמיון למוחשי יותר; ולרקום אותו על דף או לתוך מסמך מחשב, ולכתוב (או לצייר!) סיפור אהבה מרגש עד דמעות, שהדמויות הראשיות שלו הם, איך ניחשתם - אתם ואותו הסלב או הסלבית בהם אתם מאוהבים. גם כיף, וגם מפתח!

הכל יכול לקרות בדמיון שלכם
הכל יכול לקרות בדמיון שלכם. אילוסטרציה © צילום: Fotolia

כתבו לו/לה

תמיד תוכלו להוציא את הרגשות העזים שלכם בכתב: כתבו על דף, במחשב או בפלאפון, את כל מה שאתם מרגישים כלפי אותו הכוכב או הכוכבת. ספרו להם עד כמה אתם אוהבים אותם, מה בדיוק מושך אתכם בהם, מה אתם הכי אוהבים ומה פחות, מה בדיוק גורם לכם לחוות כלפיהם את האהבה העזה הזאת. תוכלו לספר להם כיצד התחלתם להרגיש שאתם מתאהבים בהם, איך בדיוק זה קרה ומתי, ובכלל - כל מה שיושב לכם על הלב. תוכלו אפילו לסגנן את המכתב הזה בצורת שיר. אם תרצו, תוכלו אפילו לשבלוח להם את המכתב הזה דרך הרשתות החברתיות - אנחנו לא בטוחים שהם יראו או יענו, אבל הדבר יגרום לכם להרגיש משוחררים יותר ורגועים יותר. מניסיון.

תמכו בו/בה עד כמה שאפשר

אם יצא לאותו כוכב או אותה כוכבת סרט חדש, שיר חדש, ספר, קולקציה, מוצרים וכו', נסו לרכוש אותם אם הם לא יקרים מדי ואם ההורים מסכימים (במידה ומדובר בסרט או שיר, קנו כרטיסים לסרט או את השיר באייטונס). הראו להם תמיכה גם ברשתות החברתיות: הגיבו להם, שתפו פוסטים וכתבו להם דברים מעצימים ומעודדים. כך תוכלו להרגיש שאתם קרובים אליהם, ועושים את כל מה שאפשר כדי להראות להם הערכה ותמיכה - ממש כמו שבני זוג אמיתיים עושים! רק היזהרו לא להתעסק בהם יותר מדי...

במידה ואפשרי - נסו לפגוש או לראות אותם

אם מתקיימים בארץ מפגשי מעריצים עמם או הופעות שלהם, למה שלא תלכו אליהם? אם הכרטיס לא יקר מדי ויש באפשרותכם לרכוש אותו, זו הדרך להיות קרובים אליהם ולהגשים חלום. אולי אפילו יתמזל מזלכם, ותוכלו לומר להם כמה אתם אוהבים אותם. אם הכוכב או הכוכבת מחו"ל, ואינם צפויים לבוא לארץ - תוכלו אולי לבקש מתנה מיוחדת מההורים, ליום הולדת או לכל מאורע אחר, להסביר להם עד כמה זה חשוב לכם, ואם יסכימו - לטוס לראות אותם בחו"ל. זו תהייה חוויה מהנה ומיוחדת!

אבל אל תשכחו שאתם לא לבד! אילוסטרציה
אבל אל תשכחו שאתם לא לבד! אילוסטרציה © צילום: Shutterstock

אל תיסגרו בפני האהבה

היי היי היי, העובדה שהתאהבתם בסלב כזה או אחר - לא אומרת שהמקום בלב שלכם התמלא! הכוכב או הכוכבת אינם האנשים היחידים בעולם שמסוגלים לתפוס את העין שלכם, לכן אל תתנו להם לסגור את האופציות הרומנטיות שלכם. כפי שכבר כתבנו, קשר כזה אינו אפשרי - לכן אין שום סיבה שלא תחוו התאהבות נוספת בסביבתכם הקרובה. אם תרגישו שהלב שלכם מוכן ובשל להכניס אליו מישהו או מישהי שהקשר עמם אכן אפשרי - נסו להדוף את הכוכב או הכוכבת לצד, ולנסות ולממש את הקשר עם מושא אהבתכם החדש. אל תנסו לחפש מישהו או מישהי שדומים לכוכב או לכוכבת בהם התאהבתם: הסיכוי שתמצאו נמוך מאוד, וגם אז - מי הבטיח לכם שזה יהיה מה שאתם מחפשים?

בשביל מה יש חברים?

הדבר שהכי יעזור לכם להשתחרר ולפרוק את האהבה העזה שיושבת לכם על הלב, הוא דיבור. במילים אחרות: הוציאו את מה שבליבכם דרך הפה! ומי יהיה שם כדי להקשיב לברבורים שלכם, עם לא החברים?! עם החברים תוכלו לדבר ולדסקס על כמה שאתם מאוהבים באותו כוכב או כוכבת, כמה הם מושלמים, יפים, אדירים - תוכלו לדבר ולדבר, ולדבר עוד קצת, עד שאתם מרגישים שאתם משוחררים ומלאים בהרגשה טובה. למי אכפת שתצאו חופרים?!

תגובות