הסוף לשתיקה המביכה: נושאי שיחה לדייט ראשון. צילום: Fotolia

הסוף לשתיקה המביכה: נושאי שיחה לדייט ראשון

אתם יוצאים לדייט ראשון, אתם והדייט שלכם נורא נהנים וכיף לכם מאוד אחד עם השני והכל טוב ויפה, אבל אז מתרחש הנורא מכל - שתיקה מביכה. הינה נושאי השיחה שיעזרו לכם לצאת מהמצב

דייטים ראשונים יכולים להיות מאוד מרגשים, אבל יחד עם זאת גם נורא מלחיצים. אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים לקרות במהלך הדייט, הוא שלפתע נגמרים כל נושאי השיחה. אז כדי למנוע את השתיקות המביכות ואת רגעי השיעמום, אספנו לכם חמישה נושאי שיחה שתוכלו להשתמש בהם אם חלילה אין לכם על מה לדבר ברגע מסויים במהלך הדייט הראשון. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תחביבים - נושא מצויין שיכול ללכת לכל מיני כיוונים, ובנוסף גם יעזור לכם להכיר את ה"דייט" שלכם טוב יותר. שאלו אותם מה הם אוהבים לעשות הפנאי, מה התחביבים שלהם, מה קוסם להם בתחום ואיך הם בכלל הגיעו אליו; וספרו גם על שלכם. כך תגלשו לשיחה מרתקת אך קלילה, ואולי אפילו תמצאו תחומי עניין משותפים!

אקטואליה - נושא מושלם לשבירת הקרח: "זרקו" לשיחה נושא מסוים שכולם מדברים עליו, כמו למשל הניצחון המוחץ של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון (קולולי קולולו!), המצב הפוליטי או אפילו מזג האוויר המשתנה בקיצוניות, ותופתעו לגלות באיזה אופן מדהים השיחה תתפתח.

"חולה על הקרקורים של נטע!" © צילום: Fotolia

סרטים, ספרים וסדרות טלוויזיה - אחד הנושאים שבאמת אפשר לדבר עליו שעות. שתפו בסרט, ספר או סדרה מעניינים שראיתם לאחרונה או האהובים עליכם, ושאלו אותם באיזה סדרות וסרטים הם אוהבים לצפות או אילו ספרים הם אוהבים לקרוא, מאיזה ז'אנר וכדומה. אולי אפילו תוכלו להזמין אותם לצפות בפרק מסדרה או בסרט ששניכם אהבתם, כדייט שני...

חו״ל - שתפו בחוויות ובמקומות שביקרתם או הייתם רוצים לבקר, על האוכל, הקניות... תוכלו אפילו להראות להם תמונות! לאחר מכן הקשיבו ל"סיפורי החו'ל" שלהם ולחוויות שלהם, ונסו לזהות דברים משותפים. אולי אפילו תוכלו לתכנן יחד את טיול החלומות שלכם!

"היינו שמחים לעשות טיול לצרפת אחרי הדוז פואה..." © צילום: Getty Images

חלומות - אנחנו לא מתכוונים לחלומות שחולמים בלילה (למרות שגם זה יכול להיות רעיון מצויין), אלא לחלומות ולשאיפות בחיים. תנו להם לספר לכם ולשתף אתכם במקומות אליהם הם שואפים להגיע, ולאחר מכן שתפו אותם בשלכם. כך תוכלו להתקרב יותר, ולגרום להם לסמוך עליכם ולהיפתח אליכם.

תגובות