בכנות: מדוע אתם פוחדים לדבר עם הקראש?. צילום: Fotolia

בכנות: מדוע אתם פוחדים לדבר עם הקראש?

חוששים לפנות לקראש? שאלתם את עצמכם פעם למה? לא משנה מה תענו, לפניכם כל הסיבות לכך שלא באמת יש משמעות לפחד מלעשות את הצעד הראשון

לכל אחד יש פחד מסוים: אחד מפחד מעכבישים, אחרת מפחדת מטיסות; ויש אנשים שפשוט מפחדים לדבר עם הקראש שלהם. הכתבה הבאה מיועדת לאותם אנשים שלא מצליחים לעשות את הצעד: הנה כמה מחשבות שיעזרו לכם להתגבר על הפחד!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"חיים רק פעם אחת"

החיים קצרים, וחיים רק פעם אחת! אולי אלו הן קלישאות, אבל קלישאות נכונות; בחיים, עלינו לקחת סיכונים לפעמים. ואם הסיבה הזו לא מספקת אתכם, תאמינו לנו שבמקרה הזה, תחושת ההחמצה גוברת על פחד הדחייה. פשוט תחיו את החיים בלי לחשוב פעמיים.

אולי הקראש מרגיש כמוכם?

חשבתם על זה פעם? אולי כל הזמן הזה חייתם באשליה? אולי כל הזמן הזה הוא או היא מרגישים כמוכם?
אתם יכולים לשקוע במחשבות וניתוחים אינסופיים בנושא, אבל אם לא תנסו לעשות את הצעד, לעולם לא תדעו.

לא באמת יש לכם ממה לפחד
לא באמת יש לכם סיבה לפחד © צילום: Shutterstock

שלא תעזו לוותר לעצמכם!

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לוותר לעצמכם, לתת לעצמכם את ההרגשה שיכולתם יותר ושיכולתם לעשות משהו בנידון, ולא עשיתם. ובכן, אנו מציעים לכם להימנע מרגשות האשם ופשוט ללכת לדבר עם הקראש. תרגישו הרבה יותר טוב אחר כך.

זה לא כואב לנסות

הניסיון לא כואב: הדחייה אולי יכולה לכאוב, אבל הניסיון לא. בואו נודה בזה, אף אחד עוד לא מת מהניסיון לדבר עם הקראש שלו, ולכן - אין לכם סיבה לא לנסות. אולי אתם מתרגשים טיפה; אבל זה בסך הכל רגש טבעי שאתם יכולים להשתלט עליו ולרסן אותו. זכרו שהרגש לא צריך לשלוט בכם.

הם יעריכו את זה

כשאתם מנסים לדבר עם אדם מסוים, עצם העובדה שניסיתם ואזרתם אומץ בשביל לדבר איתו, גורם לאותו אדם להעריך אתכם יותר - ולא פחות חשוב, גם גורם לכם להעריך את עצמכם יותר ולהרגיש טוב יותר לגבי עצמכם. ניצחון על גבי ניצחון.

אז למה אתם מחכים?
אז למה אתם מחכים? © צילום: Shutterstock

פרופורציות!

בסופו של דבר כולנו בני אדם, וצריך לקחת כל דבר בפרופורציות. אין שום דבר מפחיד בלנסות לדבר עם הקראש, הכל בראש שלכם. אז קחו נשימה עמוקה, הסדירו את הרגשות שלכם, קחו את הדברים בפרופורציות ופשוט לכו לדבר איתו או איתה. מבטיחים שזה ישתלם לכם בסוף.

בהצלחה!

תגובות