בגרות באהבה: כך תשמרו על הזוגיות גם בזמן הלימודים. צילום: Fotolia

בגרות באהבה: כך תשמרו על הזוגיות גם בזמן הלימודים

מתקשים לשלב בין הזוגיות ללימודים? מרגישים שבית הספר לא מאפשר לכם לנהל מערכת יחסים? יש פתרון! כל הטיפים לזוגיות מוצלחת גם בזמן הלימודים

זוגיות היא דבר מדהים; וכשאנחנו נמצאים באחת כזאת, הדבר היחיד שבא לנו בדרך כלל הוא להעביר את כל היום עם אהוב/ת ליבנו - אבל בתקופת הלימודים, הדבר לא תמיד מתאפשר. כדי שהלימודים לא יפגעו בקשר וההפך, אספנו במיוחד בשביל מצבים כאלה טיפים שיעזרו לכם לשמור על זוגיות בריאה גם כשיש בית ספר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תקשורת

הטיפ הראשון והבסיסי ביותר הוא פשוט להגיד לבני הזוג כשאתם צריכים לעזוב הכל וללמוד. הלימודים עלולים ליצור ריחוק בין בני זוג, במיוחד כשהצד השני לא יודע מה פשר הדבר - ולא תמיד יש מה לעשות עם זה. לכן, קודם כל, הקפידו להגיד לבן או בת הזוג שאתם צריכים להתעסק לתקופה קצרה אך ורק בלימודים וכשתסיימו תוכלו להמשיך מאיפה שהפסקתם. הדבר ללא ספק יחסוך להם דאגות ולכם ריבים מיותרים.

זה בסדר, יש גם תקופות כאלה
זה בסדר, יש גם תקופות כאלה © צילום: Fotolia

תכנון הזמן

כמו שאמרנו, בין לימודים לזוגיות קשה לשלב - אבל לא בלתי אפשרי! כל שעליכם לעשות הוא פשוט לתכנן את הזמן שלכם. אם יש מבחן ביום מסויים, עדיף שתצאו עם בני הזוג אחרי שהמבחן יגמר. בימים בהם אין מבחנים ואתם פנויים, הקציבו זמן לחברים, זמן לאהבה וזמן ללימודים. הדבר ללא ספק יגרום לכם לארגון וסדר בחיים ויפחית מכם את הלחץ.

דייט למידה 

לפעמים יש לחץ רב בלימודים ולא ממש יש זמן להיפגש עם בן או בת הזוג; אז כדי שלא תיפרדו ליותר מדי זמן, כדאי לקבוע "דייט למידה" - בדייט הזה תוכלו לשלב בין שני הדברים: גם להיפגש עם בן/בת הזוג וגם ללמוד את החומר של בית הספר ואפילו דברים חדשים אחד מהשני. מדובר בפתרון יעיל וכיף שבו כל הצדדים מרוויחים.

שיחות וידאו

לא תמיד הפתרון של דייט הלמידה עובד על כולם, יש זוגות שקשה להם "להתאפק" ובמקום להתרכז בחומר יהיו עסוקים זה בזה. הדבר בסדר וטבעי, אתם זוג! אבל כדי שלא יפגעו הלימודים, דרך אחרת היא לדבר זה עם זה בשיחת וידיאו שלא תפריע פיזית בלמידה ועדיין תאפשר לכם להיות עם בני הזוג.

אתם עדיין יכולים לראות אחד את השני
אתם עדיין יכולים לראות אחד את השני © צילום: Fotolia

לתמוך ולעזור זה לזה

לפעמים התקופות האלה כל כך עמוסות במבחנים ושיעורים שאנחנו כבר לגמרי מתייאשים. כאן נכנס התפקיד שלכם: אם אתם רואים שבן או בת הזוג מתקשים, מתייאשים ורוצים לוותר - נסדו לעזור להם, לתמוך בהם ולעודד אותם. זו בסך הכל תקופה שכולם עוברים, יעברו וימשיכו לעבור. ההתעניינות והדאגה יעזרו לאהוב/ת ליבכם להתגבר על הקשיים ואנחנו גם בטוחים שהדבר יקרב ביניכם. 

תגובות