באים לפה הרבה? השאלות שכדאי להימנע מהן בדייט ראשון. צילום: Fotolia

באים לפה הרבה? השאלות שכדאי להימנע מהן בדייט ראשון

הסופ"ש המיוחל כבר כאן וכמה מכם ודאי קבעו לצאת לדייט עם מושא אהבה חדש - לפניכם מספר שאלות שלא כדאי להעלות בערב ההיכרות הראשון שלכם כזוג

אתם לגמרי חייבים לנסות ולשאול את כל השאלות האלה בדייט הראשון שלכם, אם אתם רוצים לגרום לו להיכשל באופן מוחלט ולהרוס סיפור אהבה מופלא שהיה יכול להירקם באופן קסום! סתם, לא. אל תנסו את זה בבית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כמה אקסים/אקסיות יש לך?

בואו נודה באמת - לדבר על אקסים ובמיוחד בדייט ראשון זה לא הדבר הכי חיובי שקיים; ובכנות, כל תשובה שתצא להם מהפה לא תמצא חן בעיניכם ותעורר רגשות שליליים. לא ככה?

פשוט אל
פשוט אל © צילום: Shutterstock

כמה זמן את/ה רואה את הזוגיות שלנו נמשכת?

הלו, לאן אתם רצים?! אתם לא רוצים להלחיץ את הדייט שלכם עד כדי כך שירצה/תרצה לברוח, נכון? למה להציב גבולות כבר מההתחלה?! עדיף לבוא לקראת הזוגיות המתקרבת בראש פתוח ולזרום איתה (ומי אמר שתבוא בכלל?).

אם ניפרד, נישאר ידידים?

רגע! הזוגיות טרם התחילה ואתם כבר חושבים על פרידה?! אתם עוד לא יודעים מה תאכלו מחר לארוחת בוקר, אז אתם כבר רצים לעבר מה שתעשו אחרי פרידה של זוגיות שטרם התחילה?! תתאפקו, יש כמה שלבים בדרך - תיפטרו מהצורך הבלתי נשלט שלכם לדעת הכל כאן ועכשיו כל הזמן.

אז מתי מכירים את ההורים?

אתם לא באמת יודעים מה מצב הדייט שלכם עם ההורים שלהם - אולי הם פתוחים יותר אחד עם השני, אולי פחות; ואולי הם בכלל לא רוצים שתכירו אותם. אל תלחיצו אותם וגם לא את עצמכם - חשבתם מה יקרה אם הם ירצו להכיר ביניכם כבר בארוחת שישי הקרובה?! פשוט אל.

איזה זוג את/ה מעדיף/מעדיפה - ליביאנה או נועה ומרגי?

שאלה שהיא רמז די עבה, אם תשאלו אותנו. מדובר בשני הזוגות הפופולאריים ביותר וכך גם המתוקים ביותר בתעשיית הבידור, והדייט שלכם עלול/ה לחשוב שאתם שואפים להיות זוג כאחד הזוגות הללו. מלחיץ משהו וגם ממש לא לעניין. אתם מי שאתם!

ליביאנה או נועה ומרגי?
ליביאנה או נועה ומרגי? © אינסטגרם

מי יותר יפה, אני או האקס/ית?

אנחנו מקווים שאנחנו לא צריכים להסביר לכם עד כמה השאלה הזו שגויה. נו באמת, מי משווה בינו לבין האקס בדייט הראשון? מה אתם מצפים מהם שהם יענו? מסכנים, אל תכניסו אותם למצב של אי נוחות...

את/ה חושב/ת שהחצ'קון הזה פה על הסנטר מפריע למראה שלי?

אנחנו שמחים שאתם דואגים לאסתטיקה של הפנים שלכם ומבינים את חוסר הביטחון, אבל הדייט החדש, אלה שבפניהם אתם "אמורים" להיראות "הכי מושלמים שיש", לכאורה, ללא אף פגם, הם לא מראה. הם יגידו "לא" בכל מקרה, אז תחסכו מהם את השאלה. זה ממש מגעיל ומביך.

עד כמה רחוק אי פעם הגעת עם מישהו/מישהי?

אל תיכנסו יותר מדי לחיי האהבה האישיים שלהם. רוב הסיכויים שהם ממש לא מעוניינים לענות או בכלל לשמוע את השאלה הזו, ואם הם כן בוחרים לענות עליה - התשובה שלהם עלולה לעורר בכם קנאה ותסכול. אל תקחו את הסיכון הזה.

נו, אז מה את/ה חושב/ת עליי?

בהחלט מוקדם מדי ומלחיץ. אתם לא באמת מצפים מהם לענות תשובה כנה בשלב זה. כל תשובה שהיא עלולה לערער את ביטחונכם וגם את ביטחונם, וכך גם את רצונכם אחד בשני. תתאפקו, התשובה כבר תבוא במעשים בבוא הזמן.

עד מתי פתוח פה? מה השעה?

שתי שאלות שהולכות ביחד - אם הן לא מגיעות לאחר שיחה ארוכה ומעמיקה של שעות במקום בו נשארתם שניכם אחרונים והאור מכובה, הן לגמרי רומזות על כך שאתם לא נהנים והרגליים שלכם רועדות מרוב שכבר בא לכם לקום וללכת. ממש לא נעים.

מתי הולכים?
מתי הולכים? © צילום: Fotolia

את/ה חושב/ת שזו טעות שויתרתי על ההוא/ההיא?

הדייט החדש שלכם הם לא הפסיכולוגים שלכם ובטח שלא החברים הכי טובים שלכם, לעת עתה. אתם לא אמורים להיוועץ בהם בכל הנוגע לחיי האהבה שלכם - בעיקר בגלל שהם עומדים להיכנס אליהם! אם עוד לא התגברתם על הבחור/ה הקודמים אשר כבשו את ליבכם, אולי אתם עוד לא מוכנים לצאת לדייט עם מישהו או מישהי חדשים... ממש לא הרמז שאתם מעוניינים לשלוח.

מה הסיסמא שלך לפלאפון?

חטטנות ושתלטנות הם שניים מהדברים אשר שוברים את הזוגות החזקים ביותר - אין טעם להוציא את הצד הזה שלכם כבר מההתחלה. זה לא באמת בונה אמון כמו שאתם חושבים, רק פוגע בו.

את/ה חושב/ת שההוא/ההיא מהכיתה המקבילה נראים טוב?

רכילויות בע"מ, הסניף סגור! אתם שניכם אחד עם השני ברגעים אלה, וכל בחור או בחורה אחרים שקיימים בארץ ממש לא אמורים לעניין אתכם עכשיו. ספויילר: או שהתשובה שלהם לא תהייה כנה, או שהיא תוריד לכם את הביטחון לרצפה. בחירה שלכם.

הסוף לשתיקה המביכה: נושאי שיחה לדייט ראשון

תגובות