ממני באהבה: מתנות מקוריות לבן או לבת הזוג. צילום: Shutterstock

ממני באהבה: מתנות מקוריות לבן או לבת הזוג

מחפשים מתנה מקורית לאירוע מיוחד שמתקרב ומרגישים שכל המתנות כבר נמאסו? אספנו לכם את כל הרעיונות למתנות הכי מקוריות שבן או בת הזוג שלכם ישמחו לקבל

לפניכם מספר רעיונות מיוחדים לכמה מתנות מקוריות שמתאימות למי שאוהב לצאת מהקופסא ולהפתיע את הצד השני בשי מרגש שמביע אהבה ומחשבה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מחזיק מפתחות עם התאריך בו הפכתם לזוג

מי לא אוהב שמזכירים לו את היום בו הוא והאדם שהוא אוהב הפכו לזוג רשמי? כל אחד או אחת שנכנסים לזוגיות יזכרו את התאריך הזה - לכן, אין דבר יותר מרגש ממחזיק מפתחות עם התאריך שבו הדבר הפך לאמיתי. בן או בת הזוג שלכם יראו עד כמה התאריך חשוב גם לכם ומסמל עבורכם דבר גדול. תוכלו אפילו לצרף תמונה של שניכם שאתם אוהבים.

זר פרחים ושוקולדים

זה אולי נשמע כמו משהו קטן, אבל למען האמת - אין כמו קצת קלאסיקה. חזרו מעט לשנים שלפני שנות האלפיים, בזמנים בהם לא היה אפשרי לעשות סלפי בכל פינה. בני זוג היו מעניקים זה לזה פרחים ושוקולדים. ככה תראו לאחד או האחת המיוחדים שלכם עד כמה הם באמת חשובים לכם עם מתנה קטנה, סמלית ומרגשת.

© fotolia

"צנצנת הסיבות"

כולנו אוהבים מחמאות ובמיוחד כאלה המגיעות מהאדם שאנחנו אוהבים. צנצנת מלאה בפתקיות שעל גביהן סיבות לכך שאתם אוהבים את אותו אדם מיוחד, זכרונות משותפים, משאלות - ומה לא. כל דבר שתרצו להכניס - הולך. העיקר שנמען הצנצנת יבין עד כמה הוא/היא חשובים לכם ותצליחו לסחוט מהם חיוך.

מתנה שקשורה לסדרה/סרט אהובים

להרבה זוגות יש סדרה שהם רואים ביחד או סרט שצופים בו בלופים: מתנה לא בהכרח רומנטית אבל בהחלט מגניבה יכולה להיות משהו שקשור לאותו מופע טלוויזיוני אהוב על שניכם - בין אם זה כובע השף של מוניקה מ"חברים" או בובה של דובי מ"הארי פוטר" - אם זה משהו שיש לשניכם במשותף, זה יתפוס.

קופסת הפתעות

פה אתם יכולים להביא את היצירתיות שלכם לשיאה: תמונות, שוקולדים, פתקים… מה לא?! אפשר לפוצץ את הקופסה בכל מה שבא ליד, כל מה שנראה לכם הולם ומתאים. זה הכיף בקופסת ההפתעות - אי אפשר לדעת למה לצפות.

© Fotolia

קולאז' תמונות משותפות

גם לקיטשיות יש מקום: הכי כיף זה להסתכל על הזכרונות שלכם ביחד, כולם במקום אחד. תמונות שמחות, פרצופים מחייכים של שניכם - גם לכם וגם לבן/בת הזוג שלכם יהיה כיף להביט בזה ולהזכר בכל הרגעים שחוויתם יחדיו.

סמל האינסוף

זו יכולה להיות שרשרת, כרית, או סתם הדפס על נייר - סמל האינסוף הוא סמל מופשט ומאוד מיוחד שיעזור לכם להביע את גודל האהבה שלכם לאדם המיוחד בחייכם. הוא מייצג את "אינסופיותה" של האהבה; ואנחנו די בטוחים שזה ירגש מאוד את אותו אדם לו תעניקו את הסמל הזה.

תגובות