מתקרבים לסוף: מהו הספוט המושלם לנשיקת חצות?. צילום: Fotolia

מתקרבים לסוף: מהו הספוט המושלם לנשיקת חצות?

בעוד קצת יותר משבוע ניפרד משנת 2018 ונקבל בברכה את 2019 - וחלק מאיתנו יעשו זאת, איך לא, בנשיקת חצות רומנטית. אז איפה הכי יפה לעשות את זה?

מי מאיתנו לא חלמם וחלמה על הרגע שבו השעון יצלצל חצות - ואנחנו נרכן קדימה בעיניים עצומות וננשק את האדם שמולנו בשביל שנה מוצלחת ביחד? מנהג ה"נשיקה בחצות" בערב השנה החדשה מתקיים כבר שנים רבות; ואנו כאן בשביל לתת לכם כמה רעיונות למקומות שיהפכו את הרגע שלכם להכי מיוחד שיש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חוף הים

חוף הים בלילה הוא מקום קסום: לא רואים את הים הכחול אלא רק מרחבים שחורים ושומעים את רחש הגלים. מקום שקט ומרגיע, במיוחד באפלוליות הלילה. שניכם תסתכלו על הכוכבים שבשמיים, תקשיבו לקולו של הים, ישובים זה לצד זה וברגע המיוחל כשהנשיקה תקרה - תסמכו עלינו, זה יהיה רומנטי.

© צילום: Shutterstock

בין ההמון

אם בערב השנה החדשה אתם מתכננים להיות במקום עם הרבה אנשים, כשכולם צועקים ביחד את הספירה לאחור ומריעים כשהשנה החדשה מתחילה, יש מצב שתאהבו את הסעיף הזה: בתוך כל ההמון הסואן, הצועק, כשתתנשקו - תרגישו בתוך בועה משלכם. ההמון יהיה לכם כמגן ואתם תהיו חלק ממנו, אבל בתוך עצמכם. 

© צילום: Getty Images

בבית של אחד מכם

אין כמו בבית, אז למה לא לנצל את זה גם במקרה הזה? היפגשו בבית של אחד מכם, הדליקו נרות לאווירה רומנטית (אפשר גם ריחניים לתיבול האווירה), צפו בסרט נחמד ואז - כשהנשיקה תגיע, היא תהיה מאוד פרטית ואינטימית, רק אתם לבד.

© צילום: fotolia

באמצע הרחוב

גם אמצע הרחוב הוא מקום שקט בלילה, רק במקום רחש גלים כנראה תשמעו את רעש המכוניות הרחוקות. הפנסים והרחובות הריקים ישוו לרחוב מראה של סרט, ולקראת חצות, כשהיצורים החיים כבר ישנים או סופרים בקול רם את הספירה לאחור - תרגישו חלק מהסרט הזה.

תגובות