תחילתו של רומן? סימנים לכך שאתם מתאהבים. צילום: Fotolia

תחילתו של רומן? סימנים לכך שאתם מתאהבים

קופידון ירה חץ ישר לתוך הלב שלכם והמצב עלול להיות מעט מבלבל - כך תדעו אם זו התחלה של התאהבות חדשה

הרגשה של התאהבות חדשה, מוכרת לרובנו: פרפרים בבטן, רצון להיות עם הצד השני בכל רגע ביום ולהרשים אותו או אותה... הרגשות משתוללים ומתפרעים ויש מין תחושה של אושר עילאי שקשה להסביר במילים. הרגשות הללו עשויים להיות מעט מבלבלים, לכן אספנו עבורכם את כל הסימנים לכך שאתם מתחילים להתאהב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם מרגישים שמחים ואולי קצת לחוצים

כשאתם מאוהבים, אתם הופכים להיות שמחים יותר בכל מצב. מדובר במין תחושה עילאית ומרוממת שעוטפת את כולכם; והמחשבה להיות ליד ועם מושא האהבה שלכם מרגשת אתכם כהוגן. עם זאת, אתם עלולים להרגיש גם מעט לחץ לגבי מה שמסתמן בעתיד, למרות שאתם לא לגמרי בטוחים מה זה אומר - אבל אתם כן יודעים שאתם רוצים שמערכת היחסים הזאת תצלח ללא כל חשש לאבד אותה.

הכל מרגיש חדש ומרגש

אתם מתרגשים מלעשות דברים שאולי עשיתם כבר אינספור פעמים - אבל הפעם, עם הפרטנר החדש! הם הראשונים שעולים לכם בראש כשאתם צופים בקומדיה רומנטית או חושבים על בילוי בבית קפה קרוב. אתם גם תהיו מוכנים לסבול פעילות שאינה מוצאת חן בעינכם, רק בשביל להיות איתם. אתם מרגישים שונים באופן חיובי וכך גם לגבי כל מה שסובב אתכם.

הכל מרגיש שונה באופן מאוד חיובי © צילום: Shutterstock

מערכת היחסים מרגישה קלילה

אתם כבר לא צריכים לעבוד כל כך קשה על הקשר הרומנטי שלכם - פשוט בגלל שאתם חושקים לבלות עם הצד השני. אפילו הריבים שלכם, במידה ויש כאלה, לא נראים כל כך סוערים כי מערכת היחסים עומדת ראשונה בסדרי העדיפויות שלכם.

הצד השני נמצא במחשבות שלכם כל הזמן

הפרטנר שלכם תמיד מלווה אתכם במודע ובתת המודע שלכם, לכל אורך היום. אולי הם צצים בראשכם כשאתם נזכרים שלא דיברתם איתם כבר כמה שעות או קופצים לחנות בגדים ומבחינים בבגד שישב עליהם בול - אתם לא מסוגלים להוציא אותם מהראש העיקש שלכם.

קנאה קטנה מציקה לכם

קצת קנאה זה לגמרי טבעי, כי אתם ודאי רוצים שהצד השני יחשוב אך ורק עליכם ורוצה אך ורק אתכם. היזהרו לא להיכנס לאובססיה ולתת לקנאה הזו להשתלט על המחשבות שלכם יותר מדי! אל תנסו לסחוט ולמשות פרטים בניגוד לרצונם של מושא האהבה שלכם.

אתם לא חייבים לדעת מה הם עושים בכל רגע © צילום: Fotolia

אתם ממש רוצים שהם יבלו עם החברים והמשפחה שלכם

כשאתם ממש בקטע של הצד השני אתם רוצים לערב אותם בכל תחומי החיים שלכם. אתם רוצים שכל החברים והמשפחה שלכם יכירו אותם ויחבבו אותם - כי אם לא, אתם נורא תתאכזבו. סימן שאתם רוצים שמערכת היחסים הזו תימשך לעוד המון זמן...

אתם מתחילים לחוש הזדהות עם הצד השני

אם הפרטנר שלכם פגוע או פגועה, לחוצים או נרגשים בגלל דבר מסויים - אתם מיד מתחילים להרגיש את מה שמושא האהבה שלכם מרגיש, כאילו אותו דבר קורה ממש לכם. זו העת בה אתם מתחילים לבצע הקרבות קטנות למענם כי אתם רוצים בטובתם הגמורה.

אתם הופכים להיות אנשים טובים יותר

הדברים מתחילים להיות אמיתיים כשאתם מתחילים להרגיש שאתם רוצים לשפר את מי שאתם למען החצי השני שלכם. הפרטנר שלכם צריך לדחוף ולעודד אתכם להפוך להיות טובים יותר, אבל לא בצורה שלילית למדי. עם זאת, אתם רוצים שגם הם יהיו טובים בדיוק כמוכם.

© צילום: Fotolia

אתם חושבים על העתיד

כשאתם באמת אוהבים מישהו או מישהי, אתם יודעים שאין בכוונותיכם לשחרר אותם בזמן הקרוב, אם בכלל. אתם מתחילים לכלול אותם בתכניות העתידיות שלכם ובהחלטות הגדולות בחיים שלכם - פשוט כי אתם רוצים אותם שם. 

תגובות