טיפה של אושר: כך תעשו לבני זוגכם את היום. צילום: Shutterstock

טיפה של אושר: כך תעשו לבני זוגכם את היום

בן או בת הזוג שלכם לחוצים, עצובים או שסתם בא לכם להביע חיבה ולראות את החיוך המתוק ביותר עלי האדמות? קבלו מאיתנו מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות לבן או בת הזוג שלכם את היום

להיות מאוהבים זה דבר נפלא; ולראות את בן או בת הזוג שלכם מאושרים ממשהו שאתם עשיתם למענם - זה נפלא אפילו יותר. קחו רגע ובחרו אחד מן הרעיונות הבאים, שידריכו אתכם איך לעשות לאהוב/ת ליבכם את היום ולהעלות להם חיוך ענק על הפנים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ארוחה בוקר טעימה

הפתיעו את בן או בת הזוג וקחו אותם לארוחת בוקר טעימה ומפנקת באחד מהימים. הפעולה הקטנה הזו לא מצריכה הרבה תכנון, אבל הינה מלאת מחשבה וכוונה טובה. אפשרות נוספת היא להכין את ארוחת הבוקר בעצמכם - דבר לא פחות מרגש ומפתיע. בתיאבון! 

הודעה עם מסר

יצא לכם לחשוב על האהוב/ה שלכם במהלך היום? מצוין! למה שלא תגידו להם את זה? שלחו להם הודעה קטנה בתוספת אימוג׳י חמוד, שתביע את הגעגועים שלכם אליהם ותראה להם שהם תמיד בליבכם. הכי רומנטי!

רומנטי ופשוט!
רומנטי ופשוט! © צילום: Shutterstock

מתנות קטנות

בפעם הבאה שאתם נפגשים עם בן או בת זוגכם, עברו במכולת או בחנות פרחים ופנקו את האהובים שלכם בזר פרחים קטן ויפה או שוקולד טעים. העובדה שהם לא מצפים למתנה הקטנה הזו, הופכת אותה לגדולה הרבה יותר. סופר מתוק! 

תמיד כאן לעזרה

עבר על בן או בת הזוג שלכם יום קשה? יכול להיות שהם בלחץ או שמשהו מטריד אותם? זה הזמן שלכם לגרום להם להרגיש הכי בטוחים ושמחים שיש: נצלו את ההשפעה שיש לכם עליהם ותמכו בהם, דברו איתם ונסו לעזור. זה ממש לא חייב להיות משהו דרמטי - אפילו עזרה בלמידה למבחן נחשבת כאופציה טובה להביע תמיכה. ללא ספק חברות מעל הכל!

הגשמת חלום

אם ידוע לכם על דבר מסוים שהפרטנר/ית שלכם מעוניינים בו ויש ביכולתכם להגשים אותו - אז זה הזמן שלכם! זה יכול להיות כל דבר, אפילו בסך הכל לקחת אותם לסרט החדש שהם כל כך חיכו לו. לא צריך להשתגע וללכת רחוק מדי, לפעמים הדברים הקטנים האלה לגמרי עושים את העבודה.

חשבו: מה הם רוצים כבר ממש הרבה זמן?
חשבו: מה הם רוצים כבר ממש הרבה זמן? © צילום: Fotolia

מחמאה

בואו נודה בזה - אין אחד שלא אוהב לקבל מחמאות. אם החולצה של בן או בת הזוג מוצאת חן בעיניכם או אפילו משהו שהם עשו או סיפרו ואהבתם, זה הזמן לפרגן! לתת מחמאה אמיתית מהלב לאדם שאוהבים, זה עניין של שנייה אחת בלבד - מה זה בשבילכם להקדיש שנייה מזמנכם כדי לעשות להם את כל היום? סומכים עליכם! 

חיבוק אוהב

רוצים להעלות להם חיוך על הפנים? כל שעליכם לעשות הוא לתת להם חיבוק ארוך ואוהב של מספר שניות - ותראו איך בפחות מדקה כל הבעיות נפתרות. ידוע שחיבוק הוא דבר מרגיע, מראה אהבה ותמיכה ונותן ביטחון. בפעם הבאה כשאתם רוצים לחבק את בן או בת הזוג שלכם, תנו להם חיבוק של כשבע שניות; ותראו כמה קל זה לשמח את האהובים שלכם בלי שום מאמץ. הכי כיף בעולם! 

תגובות