ליה נגה: "בן הזוג שלי מערב אותי בקריירה שלו". שחר כהן

ליה נגה: "בן הזוג שלי מערב אותי בקריירה שלו"

״ברגע שבן הזוג שלך אמן, את צריכה לדעת להיות גמישה ולמרות שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו עובדים יחד - זה היה מדהים״ • בימים האחרונים חשפה כוכבת הרשת ליה נגה, בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מהצילומים לקליפ החדש שביימה לבן זוגה. בראיון שערכנו עימה, היא מספרת על העבודה לצד בן הזוג, על הקשיים בזוגיות ״מוכרת וחשופה״ ומסבירה כיצד ניתן להפריד בין ריבים מהעבודה לזוגיות עצמה

כוכבת הרשת ליה נגה (17.5), שיתפה בימים האחרונים ברשת החברתית אינסטגרם, מספר תמונות מתוך הצילומים לקליפ החדש של בן זוגה המוסיקאי אור ברק (23). לצד התמונות הוסיפה וסיפרה כי מדובר בקליפ שהיא ביימה. השבוע ישבנו לשוחח איתה על השילוב בין אהבה לקריירה, העבודה המשותפת כזוג, הקשיים ודרכי ההתמודדות עימם.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ליה נגה היא אושיית אינסטגרם מצליחה עם למעלה מ-153,000 עוקבים. ואם זה לא מספיק, היא גם בעלת ערוץ יוטיוב משגשג שעבר את ה-70,000 רשומים. ליה נמצאת בזוגיות כבר מעל שנה עם השחקן והמוסיקאי המוכשר, אור ברק. השניים הכירו דרך חבר משותף באינסטגרם, התאהבו וכיום הם מהווים מודל לחיקוי בכל הקשור לשילוב בין אהבה לקריירה.

מה חושבים המשפחה והחברים על הזוגיות שלכם?

״כמות הפרגון ואהבה שקיבלנו מהמשפחה והחברים על הזוגיות שלנו היא מדהימה ולא מובנת מאליו בכלל. ההורים שלי מאוד אוהבים את אור וכך גם ההפך. אני מבלה המון זמן בבית שלו, יש לי קשר מצויין עם המשפחה שלו. גם החברים של כל אחד מאיתנו מפרגנים מאוד לקשר שלנו".

"המשפחה והחברים מאוד מפרגנים לקשר שלנו" © צילום: גיל טרנוס

כיצד מתמודדים עם זוגיות ״חשופה״ לעיניי הציבור?

״זה לא קל. אנחנו אמנם לא חושפים הכל לציבור ואנחנו שומרים על הפרטיות שלנו, אבל עדיין אנשים מרגישים שיש להם את הזכות להתערב לנו בזוגיות, ובהתחלה זה היה מאוד קשה להתמודד עם זה. אני חשופה לעולם הזה הרבה זמן ולכן לאור היה יותר קשה להתמודד עם קהל שלא קשור אליו, קהל שמתערב ושואל המון שאלות, אבל בסוף הוא התרגל לזה. אנחנו מאוד בטוחים בקשר שלנו, פתוחים לדבר על הכל ופשוט למדנו להתעלם מזה. אמנם הזוגיות שלנו חשופה לרשת, אבל אנחנו משתפים את הדברים שמתאים לנו לשתף. אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה בין הזוגיות לבין הדעה של הקהל ואם שיתפנו משהו, אנו מקפידים שההתערבות שלהם לא תשפיע על הזוגיות שלנו".

האם נתקלתם בקשיים בזוגיות? אם כן, כיצד התמודדתם איתם?

״כמו לכל הזוגות גם לנו יש קשיים, אבל אנחנו לא נבהלים מזה. בסופו של דבר, האהבה בינינו היא כל כך גדולה וחזקה שגם אם יש כעס, ריב או קושי מסויים - אנחנו תמיד מוצאים את הדרך לפתור זאת. כל אחד לוקח את הזמן שלו, לחשוב ולהירגע כדי לדבר. אנחנו מאוד קרובים אחד לשני ומרגישים נוח זה עם זה, אז יותר קל לנו לשוחח על מה שאנחנו מרגישים וזה לגמרי עוזר לחזור לקרקע אחרי ריב".

מאחורי הקלעים של הקליפ החדש © צילום: שחר כהן

איך הייתה העבודה על הסט של הקליפ שביימת לאור? העובדה שאתם זוג שינתה משהו?

״אני מאוד מעורבת בעולם המוסיקה של אור. כשהוא יושב באולפן תשע שעות ויוצר מוסיקה מאפס, הוא תמיד שואל את דעתי וזה מאוד מחמיא לי כי המוסיקה באמת הכל בשבילו. אין לי שמיעה מוסיקלית או הבנה מיוחדת במוסיקה, אני אפילו לא יודעת לשיר. אבל למרות כל זאת, הוא עדיין סומך עליי ואכפת לו מדעתי. לא מזמן, הוא השמיע לי שיר שכתב, הוא רצה ליצור לו קליפ וביקש שאשתתף בו. אני מיד ביקשתי ממנו לכתוב את התסריט לקליפ, כי זה ללא ספק הדבר שאני הכי טובה בו, בעיקר בגלל שיש לי כבר ניסיון של למעלה משלוש שנים מיוטיוב. אז כתבתי את הרעיון לקליפ, התחלנו לעבוד יחד וצילמנו במשך יומיים עם צלם מדהים. הבאנו אפילו בחורה מהאינסטגרם לאחת הסצנות שאני כתבתי, אבל זה היה סופר מקצועי ולגמרי למען האמנות. ברגע שבן הזוג שלך אמן, את צריכה לדעת להיות גמישה ולמרות שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו עובדים יחד - זה היה מדהים. אור לגמרי סמך על הטעם והרעיונות שלי ובעיניי יצא הכי טוב בעולם".

"למרות שאני לא יודעת לשיר, הוא עדיין סומך עליי ואכפת לו מדעתי" © צילום: גיל טרנוס

האם לדעתך לעבוד עם בן או בת הזוג מחזק את הקשר או שאולי דווקא ההפך - מרחיק וגורם לריבים?

״אני חושבת שצריך לדעת איך לעשות את זה. אמנם אני ואור לא צמד, ולכל אחד יש את הקריירה שלו, אבל ברגע שהוא מבקש את העזרה שלי ורוצה שנעבוד יחד, כמו בקליפ, אני עושה את זה באהבה. צריך לדעת שאתה נעזר בבן אדם השני ונהנה מהעזרה שלו ולמרות זאת, אתה לא תלוי בו. צריך להסתכל על זה בתור חוויה שנהנים לעשות יחד וגם אם יש קשיים וחילוקי דעות, צריך להבין שזה בא ממקום טהור ואז זה מצליח. מנגד, אם אתה חושב שזה יותר מדי בשבילך ורואה שיש המון ריבים, עדיף לא להמשיך ולעשות זאת בכוח".

מה הטיפ שלך לשילוב נכון בין קריירה לזוגיות?

״לדעתי, אם אתה כל הזמן רב עם בן הזוג שלך כשאתם עובדים יחד - אין לכם טעם לעשות זאת וכמו שאמרתי, אל תעשו דברים בכוח. אני ואור חברים מאוד טובים ואם יש לנו וויכוח בעקבות עבודה משותפת זה כי כל אחד רוצה את ההכי טוב בשביל השני. בקליפ לדוגמא, היו דברים שכל אחד רצה אחרת אבל בסופו של דבר, המטרה של שנינו היא שהקליפ יצא הכי טוב - האינטרס הוא משותף. צריך לקחת דברים בפרופרציה ולא לתת לריבים להשפיע על הפן האישי. השאירו את זה מקצועי ונסו לפתור זאת".

ליה נגה
© צילום: שחר כהן

לסיום, מנסיונך האישי, איך שומרים על זוגיות טובה ובריאה?

״כנות. אור הוא הבן אדם הכי כן שהכרתי בחיים שלי, תמיד חשבתי שאני האדם הזה, עד שהכרתי אותו. כל דבר שהוא מרגיש, הוא תמיד ישר אומר לי. גם אם זה ״יכול להעליב״ או לערער הוא תמיד אומר את האמת וזה משהו שאני מאוד מעריכה בו. לכן, אל תפחדו לומר את האמת אחד לשני, גם אם היא לפעמים כואבת וכמובן נסו לעשות זאת בצורה נעימה. הפתיחות עם בן או בת הזוג לגמרי מחזקת את הקשר, מעצימה את הידע אחד על השני וללא ספק עושה רק טוב".

תגובות