תחפושת זוגית: כך תבינו את בן או בת זוגכם טוב יותר. adobestock

תחפושת זוגית: כך תבינו את בן או בת זוגכם טוב יותר

נמצאים בזוגיות? מתקשים להבין את בן או בת זוגכם? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: ערכנו עבורכם רשימת שאלות שבאפשרותכם לשאול את עצמכם, בתור בן או בת הזוג שלכם, וכך להבין אותם טוב יותר

פעמים רבות, אנו מתקשים להבין את הסיבה המדויקת להתנהגות כלשהי של בן או בת הזוג ואיננו יודעים בדיוק מהם הצרכים והרצונות שלהם. לכן, לכבוד פורים - ערכנו עבורכם רשימה של שאלות שבאפשרותכם לשאול את עצמכם, בתור בן או בת הזוג שלכם. במילים אחרות, נסו "להתחפש" לבן או בת זוגכם ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות, וכך - תצליחו להבין אותם טוב יותר. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האם אני מרגיש נאהב?

זוגיות בריאה מבוססת על אהבה הדדית ולכן, השאלות הראשונות שאתם צריכים לשאול את עצמכם הן - האם בן או בת זוגכם מרגישים נאהבים? והאם אתם מעניקים להם מספיק תשומת לב וחיבה? על מנת לגלות את התשובות לשאלות הללו, מומלץ שתזכרו בכל הפעמים בשבוע האחרון שבהן הבעתם כלפיהם חיבה ותחשבו אם זה אכן מספיק. אם לא, כנראה שאתם צריכים לחולל שינוי כלשהו בעצמכם או בזוגיות שלכם.

האם אני חווה קשיים שאינני מצליח להתמודד עימם לבד?

לעיתים, בן או בת הזוג אינם מרגישים בנוח לשתף עימכם את הקשיים שהם חווים בחייהם האישיים, מכל מיני סיבות (הם אינם רוצים "להציק" לכם, הם יודעים שגם אתם חווים קשיים ולא רוצים להעמיס עליכם ועוד). לכן, כדאי שתשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותחשבו אם הם מראים סימנים לכך שהם חווים קושי מסוים שאיתו הם לא מצליחים להתמודד. אם תשחדו שכן, אז בהחלט רצוי שתדברו איתם על כך ותציעו את עזרתכם.

© Fotolia

האם אני סומך על בן או בת הזוג שלי?

זוגיות בריאה היא כזו שבה בני הזוג סומכים אחד על השני או השנייה. מנגד, חוסר אמון בזוגיות עלול להביא לתוצאות הרסניות ואף לסיום הקשר. ניתן לבדוק אם בן או בת זוגכם סומכים עליכם בקלות רבה, כיוון שזה דבר שבדרך כלל בולט בהתנהגות ובמעשים שלהם. זכרו שחשוב לשוחח עימם על הנושא ולוודא שאכן קיים אמון ביניכם. 

האם הייתי רוצה לשנות משהו בחיי הזוגיות שלי?

בדומה לקשיים בחיים האישיים, גם בעיות מסוימות בזוגיות עשויות להיות דבר שבן או בת הזוג חוששים לשתף עימכם. ייתכן שמדובר בדברים קטנים שאינכם שמים לב אליהם, אך הם מאוד מפריעים לבן או בת זוגכם. לכן, מומלץ שתעשו מעין חשבון נפש עם עצמכם ותחשבו מה באפשרותכם לשנות בהתנהגותכם, על מנת לחזק ולהעצים את הקשר ביניכם. 

© fotolia

מה אני מצפה מבן או בת הזוג שלי?

אחד מהגורמים הנפוצים ביותר למשברים בזוגיות, הוא כמובן - חוסר תיאום ציפיות בין בני או בנות הזוג. עליכם להבין שבמידה ולא תשוחחו על הציפיות שלכם אחד מהשנייה או השני ומהזוגיות שלכם, יתכן שיווצרו ביניכם מצבים לא נעימים שהיו יכולים להימנע. לכן, באפשרותכם לחשוב אם בן או בת זוגכם באמת מבינים מה אתם מצפים מהם וממערכת היחסים ביניכם ולהפך, ולפעול על פי המסקנות שלכם. 

פורים שמח!

תגובות