מעורר השראה: כתבות פרוגי בציטוטים מעצימים ליום האישה. Fotolia

מעורר השראה: כתבות פרוגי בציטוטים מעצימים ליום האישה

"חשוב שכל אחת תזכור עד כמה היא מיוחדת וחזקה בתור עצמה" • לקראת יום האישה שחל היום (א'), ביקשנו מכתבות פרוגי לספר לנו מהו הציטוט הפמיניסטי שהכי מעצים אותן ומעורר בהן השראה

כמדי כל שנה ב-8 במרץ, היום (א') מציינים ברחבי העולם את יום האישה הבינלאומי. אז לכבוד היום הגדול, אנחנו, כתבות יחסים, ריכזנו עבורכם את הציטוטים מעוררי ההשראה האהובים עלינו, מפי נשים מצליחות שגורמות לנו להיות מועצמות בכל יום. תהנו, ודאגו לשתף את הנשים המדהימות בחייכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"עלייך להבין מי את, ללא שום קשר למשפחתך או לבן זוגך. מצאי את עצמך ואת מה שעושה לך טוב בעולם הזה, בכוחות עצמך. אני חושבת שזהו הדבר הכי חשוב בחיים. הרגישי את עצמך, כי עם זה את יכולה לעשות כל דבר" (אנג'לינה ג'ולי)

ניקול פטלך: "אין ספק שמשפחה ובן או בת זוג הם מרכיבים חשובים באישיות של כל אישה ונערה, אך הם בהחלט לא הדבר היחיד שמגדיר אותה. הציטוט הזה עוסק בדיוק בעובדה זו, והוא נאמר על ידי אישה עוצמתית וחזקה במיוחד, שהצליחה להתפרסם ולשגשג בזכות עצמה בלבד, הלא היא - אנג'לינה ג'ולי. למעשה, היא מזכירה לכל הנשים והנערות שהאדם היחיד שיכול להגדיר אותן - הוא הן עצמן. אין סיבה מוצדקת לכך שמישהי תגדיר את עצמה או תוגדר על ידי החברה באופן שמסתמך רק על פי סביבתה. בעיניי, חשוב שכל אחת תזכור עד כמה היא מיוחדת וחזקה בתור עצמה, ושהיא לא צריכה שאף אחד או אחת יגדירו אותה".

© צילום: Fotolia

"ותרו על סיפור העבר שעוצר אתכם מללכת קדימה. ספרו לעצמכן סיפור חדש שאתן מוכנות להקים וליצור" (אופרה וינפרי)

יעל פיליפוביץ: "בחרתי במשפט הזה כי בעיניי הוא לגמרי מעורר השראה וגורם לנו לראות את הדברים אחרת. החיים הם קצרים, אסור ״להיתקע״ בעבר כי זה לא יוביל אותנו קדימה. במקום זאת, גם אם חווינו את הדבר הנורא ביותר; צריך לאסוף כוחות, לקום ולצמוח. בעצם ברגע שמוותרים על ״העבר״ - אפשר להתקדם הלאה, לבנות סיפור חדש בעצמנו ולהחליט מה תהיה העלילה. אנחנו יכולים לשנות דברים וליצור לנו סיפור משלנו ואם נאמין בו - הוא גם עשוי להתגשם".

© צילום: Fotolia

"אין גבול למה שאנחנו, כנשים, יכולות להשיג" (מישל אובמה)

ליאב רוזן: "זה אולי נשמע ציטוט מעט קלישאתי, אבל אני באמת ובתמים מאמינה שאנחנו, הנשים, יכולות להשיג כל מה שרק נרצה. בתפיסה שלי, אני לא רואה סיבה שאישה לא תוכל להשיג בדיוק אותו הדבר כמו גבר. אני אישית, לא רואה את יום האישה כיום שנועד להאדיר את המין הנשי, אלא כיום שנועד לחזק את השיוויון המגדרי. אני חושבת שברגע שנבין שאין לנו שום דבר שעוצר אותנו מלהצליח בגדול, השמיים באמת יהיו הגבול".
 
© צילום: Sutterstock

"אפילו כשהתחלתי לשחק בגיל 14, אני יודעת שמעולם לא שקלתי כישלון" (ג'ניפר לורנס)

ניקול זילברמן: "לורנס נחשבת לאחת השחקניות היותר פמיניסטיות שידעה הוליווד. היא תומכת אדוקה בזכויות נשים ומשתדלת להביע זאת בכל הזדמנות שרק נקרית בדרכה. כאמור, היא התחילה את קריירת המשחק שלה בגיל צעיר כל כך, וכבר אז - מבחינתה, פניה היו מועדות להצלחה. אולי ורוב הסיכויים, שזו הסיבה שהיום, שמה הולך קילומטרים לפניה. בנות, צעירות ומדהימות שכמותכן - לכו על זה, על כל דבר שרק תחפצו בו, בידיעה שתצלחו אותו. מלאו את החזה שלכן בביטחון עצמי ובדיוק כמו ג'ני - סללו את הדרך שלכם גבוה אל הפסגה ואל תחשבו אפילו על ליפול. רק ככה תוכלו להיות איתנות, חזקות ובטוחות שתגיעו עד למעלה. מאמינות בכן; וכדאי שגם אתן תתחילו לעשות את זה!"

כתבות יחסים מאחלות לכן יום האישה שמח!

תגובות