בצל הקורונה: כך תארגנו דייט מושלם בבית של אחד או אחת מכם. shutterstock

בצל הקורונה: כך תארגנו דייט מושלם בבית של אחד או אחת מכם

עבור זוגות רבים, וירוס הקורונה הוביל למשבר זוגי של ממש: הם חוששים להיפגש, אינם מצליחים לתכנן דייט שתואם את הנחיות משרד הבריאות ומרגישים חסרי אונים. על מנת לסייע לזוגות הללו, ערכנו מדריך מפורט לדייט ביתי מושלם, שתואם את ההנחיות החדשות

כל דייט מושלם בהכרח כולל בחירת מאפ"ה נכונה: מקום, אווירה, פעילות זוגית והעמקת ההיכרות. דבר זה נכון גם לגבי דייטים שנערכים תחת ההנחיות המחמירות שפורסמו לאחרונה, שלמעשה הביאו להשבתה של מוסדות הפנאי ואיסור התקהלויות של מעל לעשרה אנשים. אז על מנת לסייע לכם להקפיד על אמצעי זהירות וגם לצאת לדייט מהנה - ערכנו עבורכם רשימה שתאפשר לכם לערוך בחירת מאפ"ה נכונה, תוך הישארות בבית של אחד או אחת מכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מקום 

הבתים של שניכם או שתיכן, מלאים בהזדמנויות ומקומות מושלמים עבור דייט. כל חדר בבית שלכם, מהווה בסיס לדייט מוצלח וייחודי ותאמינו לנו - קיים סיכוי לא קטן שתהנו מדייט באחד מהחדרים בבתיכם, יותר מאשר בדייטים הקודמים שלכם. מומלץ שתערכו את הדייט בבית המרווח יותר, ובמידה ואתם מעוניינים בחשיפה לטבע - תבחרו בבית עם הגינה הגדולה יותר. 

אווירה

לאחרונה, האווירה בכל סיטואציה אפשרית - נוטה להיות לחוצה, לא נעימה ולעיתים אף מפחידה. בדיוק בגלל זה, עליכם לצאת מגדרכם כדי ליצור אווירה חיובית ונעימה במהלך הדייט שלכם. אחת מהדרכים היעילות לעשות זאת היא כמובן לקבוע מבעוד מועד שלא משנה מה יקרה - אתם לא תדברו על וירוס הקורונה במהלך הדייט שלכם, אלא רק על נושאים חיוביים ומשמחים. 

© צילום: Fotolia

פעילות זוגית

כאמור, הבתים שלכם מלאים באפשרויות לפעילויות זוגיות שכנראה שלא הבחנתם בהן קודם לכן. כך, למשל, באפשרותכם לבשל יחדיו ארוחה במטבח של אחד או אחת מכם ולצפות בסרט איכותי ששניכם או שתיכן אוהבים. כמו כן, אתם יכולים לערוך "דייט נוסטלגי", שכולל משחקי קופסה שהייתם נוהגים לשחק בהם וצפייה בקטעי וידאו משעשעים (ומפדחים) מהילדות שלכם. 

העמקת ההיכרות ביניכם

בניגוד לסוגי דייטים אחרים שאינם מאפשרים לכם באמת להעמיק את ההיכרות ביניכם או ביניכן, דייט ביתי הוא ה-הזדמנות להכיר אחד את השני או השנייה טוב יותר. לרשותכם זמן ומקום רבים לשוחח על הזוגיות שלכם, לערוך שיחות עומק בנוגע לנושאים אקטואליים ועוד ועוד. כמו כן, תוכלו לעיין באלבומי ילדות ישנים ולגלות פרטים קטנים שמעולם לא ידעתם אחד על השני או השנייה. 

© Fotolia

הקפדה על אמצעי זהירות

הנאה היא אכן חשובה, אבל הבריאות שלכם הרבה יותר: לפני שאתם יוצאים לדייט, עליכם לעבור על כל ההנחיות שמשרד הבריאות פירסם וליישמן. אין לזלזל בשום הנחייה וכמובן שחובה לשמור על היגיינה אישית, ואף לבטל את הדייט במידה ואין אפשרות לקיים את כל הדברים הללו. זכרו שיש בידיכם את הכוח לעצור את המגפה הזאת ועליכם להשתמש בו. 

 

תגובות