נמצאים בבידוד? כך תשמרו על קשר עם בני הזוג. Shutterstock

נמצאים בבידוד? כך תשמרו על קשר עם בני הזוג

התבקשתם להישאר בבידוד ביתי? נאלצתם להיפרד מבני הזוג למשך שבועיים? בהחלט מבאס. אבל היי! יש הרבה דרכים לשמור על תקשורת בזוגיות, גם בבידוד. כל הטיפים בכתבה הבאה

שהייה בבידוד ביתי יכולה להיות חוויה לא מהנה במיוחד, אך היא בהחלט חיונית. נמצאים בבידוד אבל גם בזוגיות? ייתכן מאוד שאתם רחוקים מבני הזוג שלכם למשך הרבה זמן, וזה עשוי להקשות על השהייה שלכם אף יותר. אך אל דאגה! אספנו עבורכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לשמור על תקשורת נכונה בזוגיות, גם בבידוד. מוכנים?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זכרו שהבידוד מעל הכל

נכון, זה יכול להיות קשה להיות רחוקים מבני הזוג למשך 14 ימים, אבל זכרו שהבידוד מעל הכל. אתם לא צריכים לסכן את הבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם (ובטח לא את של בני הזוג) בשביל אף אחד. השמעו להוראות משרד הבריאות, ושמרו על מרחק מהאהובים עליכם, זה הדבר הנכון לעשות גם למענם וגם למענכם.

© צילום: adobestock

תרומה לזוגיות

זה אולי נשמע מוזר, איזו יתרון יכול להיות בהתרחקות מבני הזוג למשך זמן כה רב? אך מסתבר, שכאשר מתרחקים מעט מבני הזוג, בין אם לצורכי בידוד ובין אם לצרכים אחרים, נוצרת פעמים רבות תחושת כמיהה לבני הזוג, או במילים אחרות - געגוע. הגעגוע עשוי לחזק את הקשר בין בני הזוג ולתרום רבות לזוגיות.

נסו ליצור איתם קשר, לפחות פעם ביום

אז עכשיו, אחרי שפירטנו למה כדאי לכם לשהות בבידוד (במידה ואתם צריכים כמובן), כעת נדבר על איך לשמור על תקשורת נכונה בזוגיות. כפי שאתם וודאי חווים, השהייה הממושכת בבידוד משאירה לכם הרבה זמן פנוי. אמנם, לכם יש כעת הרבה זמן, אבל לבני הזוג אין את הפריווילגיה הזו. אתם יכולים לתקשר איתם דרך שיחת טלפון, הודעות או כל רשת חברתית אחרת, אבל דאגו לעשות זאת במינון.

© צילום: Shutterstock

זמן ליצירתיות

כפי שאמרנו, השהייה בבידוד יוצרת זמן פנוי רב, ואנחנו דווקא רואים בדבר יתרון גדול. בזמן הזה שיש לכם כעת, אתם יכולים להיות יצירתיים ולהכין משהו מיוחד לבני הזוג שלכם. זה יכול להיות מכתב געגועים, קופסת הפתעה מתפוצצת או כל דבר אחר העולה בראשכם. נצלו את הזמן בבידוד בצורה טובה וכך גם תעבירו את הזמן בנעימים, וגם תזכו לשמח את בני הזוג שלכם. בטוחים שהדבר יחזק את הקשר בניכם.

תגובות