מאוהבים בכמה אנשים במקביל? כך תתמודדו עם הסיטואציה המורכבת. shutterstock

מאוהבים בכמה אנשים במקביל? כך תתמודדו עם הסיטואציה המורכבת

התאהבות היא דבר מסובך, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהתאהבות בכמה אנשים בו זמנית. מצב זה עשוי לעורר כמה שאלות קשות במיוחד: האם אתם באמת מאוהבים בכל האנשים הללו? כיצד ניתן לבדוק זאת? ואם אכן יש לכם רגשות כלפיהם, כיצד עליכם לפעול? התשובות לכל השאלות הללו ואף יותר, נמצאות בכתבה שלפניכם

יש שיגידו שהתאהבות בכמה אנשים במקביל זוהי תופעה לא שכיחה בכלל, אך אין ספק שהיא קיימת ומאוד מבלבלת. למי שלא מבין במה מדובר: לעיתים, קורה שהלב נשבה בבן או בת אנוש יחידים, ולפתע - מתרחשת הפתעה לא צפויה: שחקן או שחקנית נוספים נכנסים לתמונה ומערערים את הרגשות שלנו. מה עושים במקרה כזה, ואיך מתמודדים? כל התשובות לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תנשמו עמוק

בהחלט הגיוני שהאינסטינקט הראשוני שלכם יהיה להיכנס לפאניקה ולחץ, להריץ סרטים בראש ואולי אף לקלל את הלב המתוסבך שלכם. אז לפני ש"תאבדו את זה" סופית, קודם כל - קחו נשימה עמוקה. תרגיעו את עצמכם ותזכירו לעצמכם שאין שום דבר רע ברגשות לכמה אנשים במקביל: יתכן שזה יותר מסובך ומבלבל, אבל אין בזה שום דבר פסול או שלילי. אז נשמו עמוק, הירגעו, והמשיכו לשלב הבא.

האם באמת יש לכם רגשות כלפיהם או כלפיהן?

קיים סיכוי לא קטן שלמעשה, רק אדם אחד מהווה את מושא אהבתכם, ואילו השאר - הם רק תוצאה של משיכה או גורמים אחרים שעשויים לגרום לכם לרצות לצאת עם אותם האנשים. לכן, בהחלט מומלץ שתבררו עם עצמכם אם אתם באמת מרגישים אהבה או רגשות כלשהם כלפי כל האנשים הללו. אם אכן תגיעו למסקנה שאתם מאוהבים במספר אנשים במקביל - המשיכו לקרוא.

© adobestock

תהיו מציאותיים

לאחר שווידאתם שאתם אכן מאוהבים בכולם או בכולן, עליכם לשאול את עצמכם: האם אתם באמת מסוגלים להיות בזוגיות עם כל אחד ואחת מהם? מיהו האדם שאיתו יש לכם סיכוי גדול יותר לפתח זוגיות רצינית? מומלץ שתנסו לחשוב עם מי החיבור טוב יותר, עם מי אתם מדברים יותר, מי משדר איתכם ״על אותו גל״ ועוד. אם אתם כל הזמן חושבים על אותו אדם, זה הזמן לשים את האחרים או האחרות בצד. 

תתרחקו משאר האהבות שלכם

האדם שעליו חשבתם בטיפ הקודם - הוא האחד שאתם צריכים להתמקד בו. על מנת לשכוח משאר אהובי או אהובות לבכם, מומלץ לנקוט בפעולות הבאות: תתעסקו יותר בתחביבים שלכם, תמחקו אותם או אותן מהמדיה החברתית, תשדלו לא לפתח עימם שיחות עומק ובכל פעם שאתם תופסים את עצמכם חושבים עליהם - תעסיקו את עצמכם במשהו אחר. זכרו שאם אתם באמת רוצים לפתח מערכת זוגית רצינית ובריאה, עליכם להתמקד אך ורק באדם אחד ולא לחבב כמה אנשים באותו הזמן. 

© צילום: Shutterstock

אל תחפשו אהבה במקומות אחרים

אם כבר פיתחתם רגשות בעבר כלפי כמה אנשים בו זמנית, ישנו סיכוי שלבכם יימשך לסיטואציה הזו עוד פעם. לכן, ברגע שהתמקדתם באדם אחד, אל תתנו ללב שלכם לנדוד למקומות לא רצויים ותנסו לשלוט ברגשות שלכם. אהבה במקביל, עם כמה שהיא מסובכת ולא מובנת, היא אהבה קלה יותר לשליטה, כי יש מושא אהבה מרכזי ויש מושא אהבה משני - ומושא האהבה המשני הוא מושא אהבה קטן יותר שאפשר לדחוק אותו הצידה במקרה הצורך. אז, אם אתם בזוגיות או במהלך תהליך לזוגיות עם מושא אהבתכם המרכזי, תתמקדו בו ואל תתנו לליבכם לסטות מהמסלול. 

תגובות