מבודדים: "המרחק מקרב ומחזק את הזוגיות". צילום פרטי

מבודדים: "המרחק מקרב ומחזק את הזוגיות"

בעקבות המצב, רבים מאיתנו נאלצים להיות רחוקים מבני הזוג שלנו. בסדרת כתבות העוסקת בהתמודדות הזו של בני זוג עם הגעגועים והמרחק, נציג מספר זוגות שנמצאים כבר תקופה בהתמודדות היומיומית הזו. הפעם: כוכבת הרשת לירז טורק ובן זוגה מאיר דוד מספרים לנו על הזוגיות החזקה, הקשיים שבמרחק ואפילו משתפים בכמה טיפים מוצלחים על מנת לעבור את התקופה הקשה הזו

את כוכבת הרשת לירז טורק (18) שפרצה לחיינו לפני 3 שנים בתוכנית המצליחה ״הבנים והבנות״ של ערוץ הילדים - וודאי הספקתם להכיר. כיום, לירז בעלת ערוץ יוטיוב מצליח שצבר כבר למעלה מ-1,000,000 צפיות ומתחזקת חשבון טיקטוק משגשג עם 81,000 עוקבים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לירז נמצאת בזוגיות עם מאיר דוד (18), בעל עסק להפקות אירועים וממש עוד מעט יציינו השניים שנה של אהבה יחד. שוחחנו עמם על הזוגיות המצליחה, היתרונות והחסרונות שבתקופה השונה ולמדנו מהם כיצד אפשר לחגוג תאריכים זוגיים חשובים, גם בתקופת הקורונה.

כיצד הכרתם?

לירז: ״הכרנו דרך חברה משותפת, והאמת שבהתחלה הוא היה בכלל חסום אצלי באינסטגרם. כי כשהתפרסמתי, הוא היה מגיב לי כל מיני הודעות על הפרסום שלי, כמו רוב הילדים בעיר שלנו, שלא תמיד קיבלו זאת בצורה חיובית, ולכן החלטתי לחסום אותם. אבל למרות זאת, דווקא כשנפגשנו במציאות, דיברנו, התחברנו ובסופו של דבר הפכנו לזוג״.

כיצד אתם מתמודדים עם המרחק זה מזו וכיצד אתם שומרים על קשר?

לירז: ״מאז שאבא שלי נפטר, אמא שלי לחוצה מאוד מדברים שקשורים למוות ובכלל מכל עניין הקורונה. היא בת 54 וכדי שלא אסכן אותה, אני מנסה כמה שיותר לשמור על עצמי ולהישאר בבית למענה. בעקבות זאת לא יכלנו להיפגש, הוא לא בא אלינו בשבתות וזה היה מאוד קשה, במיוחד בחג הפסח שהיה גם הסגר. אבל לפחות יוצא לנו הרבה לדבר דרך שיחות וידיאו״.

מאיר: ״זה קשה, אבל הבטיחות והבריאות שלנו היא מעל הכל ולכן חשוב לשמור על ההנחיות והכללים. כל בוקר לירז מתקשרת ואנחנו מדברים ב״פייס טיים״ במשך שעות״.

© צילום פרטי

האם אתם חושבים שתקופה כזו, בה לא רואים את בני הזוג תקופה ארוכה, מרחיקה או דווקא מקרבת ומחזקת את הזוגיות?

לירז: ״לדעתי זה מקרב ומחזק את הזוגיות כי מרחק יוצר געגועים ובעקבות הגעגועים הללו הקשר מתחזק יותר ויותר״.

מאיר: ״זה תמיד מחזק, כי פתאום אתה מבין כמה אתה מתגעגע ומעריך את בת הזוג שלך. אנחנו למשל, רגילים להיות כל היום ביחד ופתאום המצב השתנה ואני רואה כמה שהיא חסרה לי בחיים. זה מאוד קשה אבל בסופו של דבר זה לגמרי מחזק את הזוגיות״.

כיצד הייתם ממליצים לבני זוג שהיו אמורים לחגוג את יום השנה שלהם או יום הולדת של אחד מהם, לעשות זאת?

לירז: ״האמת שהתאריך ה-17.5 זה יום השנה שלנו. זה מתקרב ואני ממש מקווה שכבר לא יהיה קורונה בזמן הזה ושנוכל להיפגש זה עם זו ולחגוג. אם זה לא יקרה, לדעתי הדרך הטובה ביותר היא לשלוח הפתעה קטנה לבן או בת הזוג״.

מאיר: ״גם אני חושב שמשלוחים זה הפתרון הטוב ביותר. אני נתקל המון פעמים בעסק שלי בבני זוג ששולחים אחד לשני כל מיני פרחים, שוקולדים או דובים. זו לדעתי דרך מיוחדת ומפתיעה במיוחד״.  

© צילום פרטי

כשכל המצב יגמר, מה הדבר הראשון שתעשו יחד?

לירז: ״נלך לצפות בסרט ולאחר מכן נלך לאכול במסעדה טובה״.

מאיר: ״אולי אפילו נשלב טיול רייזרים״.

לסיום, איזה מסר תרצו להעביר לקוראי הכתבה?

לירז: ״נסו להישאר חזקים, לשמור על שלווה ולא להיכנס לפאניקה כי בסופו של דבר, התקופה הזו תחלוף. אם אתם רואים מישהו שמפחד, נסו להרגיע אותו ואל תשכחו להתקשר לסבא וסבתא ולשאול לשלומם כי הם אלה שבאמת נמצאים לבד״.

מאיר: ״הקשיבו להוראות משרד הבריאות ונסו לשמור כמה שיותר על הכללים ועל היגיינה. הישארו בבתים כי רק ככה, נצליח לעבור את התקופה הזו ושיהיה רק בריאות ורפואה שלמה לכולם״.

תגובות