בני הזוג מתגייסים? כך תחגגו להם בדרך מקורית. דובר צהל

בני הזוג מתגייסים? כך תחגגו להם בדרך מקורית

בני הזוג שלכם מתגייסים בקרוב? מתלבטים איך לחגוג להם? במיוחד עבורכם אספנו את כל הדרכים המקוריות לחגוג להם את הגיוס הקרב ובא

התאריך של הגיוס של בני הזוג שלכם קרב ובא ואתם לא יודעים כיצד לחגוג להם? לא צריך להיכנס לפאניקה! אספנו עבורכם את כל הטיפים והדרכים שיעזרו לכם לחגוג בדרך הכי מקורית שיש. מוכנים?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכינו להם ברכה מרגשת

לפני שאתם מתחילים לחגוג להם, דבר שראשון שכדאי לכם לעשות זה להכין להם ברכה - משהו אישי שמגיע מהלב. אתם יכולים להכין להם ברכה מקורית שתרגש אותם ולא תשאיר אותם אדישים. כמו כן, תדעו כי אתם לא חייבים להקריא להם את הברכה לפני שהם מתגייסים, אלא אתם יכולים להכניס את הברכה לתוך התיק שלהם / לשלוח להם אותה כך שהם יקראו אותה רק כאשר כבר יהיו על מדים בבסיס - מה שוודאי יגרום לברכה להיות יותר משמעותית ומרגשת.

© צילום: fotolia

תפנקו אותם במה שהם אוהבים

אין בן אדם שמכיר יותר טוב מכם את בני הזוג שלכם. לכן, כדי לחגוג להם בדרך הכי מקורית ומהנה לפני הגיוס, תפנקו אותם בדבר שהם הכי אוהבים בעולם. זה יכול להיות המבורגר, מסא'ז או איזה בושם שהם רצו כבר הרבה זמן. כל דבר שיש מאחוריו חשיבה מסוימת ורצון לגרום לבני הזוג לאושר הוא מבורך, ובני הזוג ודאי יעריכו את ההשקעה והמחשבה שלכם מאחורי הדבר.

© צילום: shutterstock

עזרו לחברים שלהם להשתלב בחגיגה

אחרי שחגגתם לבני הזוג את הגיוס בצורה אינטימית יחדיו, מחווה נוספת שאתם יכולים לעשות עבורם היא לדאוג שגם החברים שלהם ישתתפו בחגיגה. בין אם זה לארגן מסיבת גיוס עם החברים הטובים שלהם (כמובן לפי הנחיות משרד הבריאות), ובין אם ליצור סרטון ברכות של כל החברים או כל רעיון אחר שכולל את החברים של בני הזוג - זה וודאי ישמח את בני הזוג שלכם אפילו יותר. בעיקר לפני הגיוס, כיוון שאת רוב חבריהם הם לא יראו תקופה ארוכה.

© fotolia

תפתחו תמונות שלכם לאלבום 

יש לכם הרבה תמונות ביחד? מעולה! אתם יכולים לפתח את כל התמונות שלכם וליצור מהם אלבום תמונות, כזה שתוכלו להסתכל בו יחדיו ברגעים של געגוע. זו מתנה שתישאר אתכם ועם בני הזוג שלכם להרבה זמן ואין טובה מזו לכבוד הגיוס. אז למה אתם מחכים?

בהצלחה!

תגובות